Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 3691
Kan alle som vil starte sin egen hate-bush-tråd, pro/contra bush-poll, eller vil komme med diverse bushvitser vennligst heller legge det dere vil ut med her? Da får vi både samla det på et sted, også slipper vi at hele forumet blir regelrett spamma ned, og vårt kjære hardtarbeidende crew (suckupalert - suckupalert) slipper å slite ut "close thread"-knappen.

JA, jeg er enig i at Bush er en bæsj, og det er det veldig mange andre som også er enige med deg i, men... det begynner å bli litt slitsomt... selv for en så ihuga bushhater som meg.

Derfor - få det heller ut av systemet her! Finner du en fin gammel tråd med mange gode bush-sitater e.l.? I såfall - ikke dra den opp (den blir sannsynligvis bare stengt fort som fy samme hva), legg heller en link her!

Faan heller, syns dette var en så god ide at det nesten burde bli "offisielt offisielle" og få en magnet, men... hehe, kunne jo ta en poll på det
BUSH ER SIKKELIG DUM, FOR JEG HAR LEST MICHAL MOREN! Dessuten har jeg hørt han har IQ som en ape! (Slik jeg regner med at folk kommer til å poste )
Digitalhore
atomet's Avatar
Trådstarter
yeah! thats the spirit!
Giorge Busjh kanke skrive og lese n gang. Nesten lit sjukt å tenke på at han er preeisdient i verdens mekktikste lann.

Men, seriøst. Nyttig tråd.
hehe, håper faktisk alle vet at den såkalte iq testen som ble offentliggjort var fake..
Opprinnelig postet av Gilgamesj
Giorge Busjh kanke skrive og lese n gang. Nesten lit sjukt å tenke på at han er preeisdient i verdens mekktikste lann..
Vis hele sitatet...
Kan du det da ? Greit du skriver med (eller tilnærmet med) den dialekten du har, men ærlig talt. Det blir jo helt sykt å lese det du har skrevet!

edit: Bush er en stor tosk, med enda større makt! Hvor sykt er det ikke at han, samt hans administrasjon kan bestemme at de skal angripe ett land, pga de "kan" har masseødeleggelses-våpen.
Dersom man ser på dette via et annet perspektiv; hvor mange tonn, har USA med såkalt masseødeleggelses våpen?!
Svaret er; MASSE.
Noe som bringer meg til mitt poeng, hvorfor skal USA (under Bush sine ordre) "redde", "gjøre verden til et bedre sted" osv. pga de tror (for de er faen meg aldri helt sikker!) gå til angrep basert på rykter! Tenk om for eksempel Norge bestemte seg for å gå til angrep mot USA, basert på at de har mer masseødeleggelses-våpen enn det hele verden har til sammen!

Amerika, er det mest patetiske som eksisterer på denne jord!
Sist endret av sir_anubis; 22. april 2004 kl. 18:52.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av sir_anubis
Kan du det da ? Greit du skriver med (eller tilnærmet med) den dialekten du har, men ærlig talt. Det blir jo helt sykt å lese det du har skrevet!
Vis hele sitatet...
Jeg tror det var en spøk.
Min dialekt er østlandsk, og jeg skrev på dyslektisk vis for å understreke et heller labert humoristisk poeng. Det er ingenting i veien med rettskrivinga mi i det hele tatt. Kødda du også?

*Gil møter hvem som helst i stavekonkurranse, når som helst*
IQ-test eller ikke, se på handlingene hans som president, de er ganske graverede. Hvem land er neste på lista sier nå jeg...
Opprinnelig postet av Gilgamesj
Min dialekt er østlandsk, og jeg skrev på dyslektisk vis for å understreke et heller labert humoristisk poeng. Det er ingenting i veien med rettskrivinga mi i det hele tatt. Kødda du også?
Vis hele sitatet...
Joa, halvveis
Sist endret av sir_anubis; 22. april 2004 kl. 18:54.
Masse nice sitater her: http://politicalhumor.about.com/library/blbushisms.htm

Må bare nevne min geniale t-shit som jeg mekka for anledningen da det var anti-krig-demoer over hele landet: "Bush is another word for cunt" (Rippa fra et eller annet postkort/sticker jeg så en eller annen plass).
bush er en snill fyr, han rydder opp i konflikter rundt om i verden, passer på at ikke russland tar over, støtter israel og mye mer.
Håper som faen at du er ironisk nå, ellers tvinger du meg til å se på deg med mindre respekt enn tidligere...
Digitalhore
atomet's Avatar
Trådstarter
ninja: sett siggen min?
Se der ja! Tøft...
spellingnazi
canonix's Avatar
Siden Moyner ikke har stengt denne, skal jeg ikke gjøre det, men dere kan bare drite i å bruke denne tråden til å chatte.
for folk som ikke liker bush, se David Letterman-show klokka 23.10 på nrk2 hver dag, man-fre. Han har VELDIG mange bush vitser.
De fleste har sikkert lest denne innen nå, men men:
Subject: George W. Bush Resume

Regardless of where you stand politically, this is pretty interesting stuff. I'm looking forward to getting bombarded with emails from my Republican buds - Whirlwind.

RESUME
GEORGE W. BUSH
1600 Pennsylvania Avenue
Washington, DC 20520

=========================
EDUCATION AND EXPERIENCE:

=========================

Law Enforcement:

I was arrested in Kennebunkport, Maine, in 1976 for driving under the influence of alcohol. I pled guilty, paid a fine, and had my driver's license suspended for 30 days. My Texas driving record has been 'lost' and is not available.

Military:

I joined the Texas Air National Guard and went AWOL. I refused to take a drug test or answer any questions about my drug use. By joining the Texas Air National Guard, I was able to avoid combat duty in Vietnam.

College:

I graduated from Yale University with a low C average. I was a cheerleader.

=====================

PAST WORK EXPERIENCE:

=====================

- I ran for U.S. Congress and lost. I began my career in the oil business in Midland,Texas, in 1975.

- I bought an oil company, but couldn't find any oil in Texas. The company went bankrupt shortly after I sold all my stock.

- I bought the Texas Rangers baseball team in a sweetheart deal that took land using taxpayer money.

- With the help of my father and our friends in the oil industry (including Enron CEO Ken Lay), I was elected governor of Texas.

=======================================

ACCOMPLISHMENTS AS GOVERNOR OF TEXAS

=======================================

- I changed Texas pollution laws to favor power and oil companies, making Texas the most polluted state in the Union.

- During my tenure, Houston replaced Los Angeles as the most smog-ridden city in America.

- I cut taxes and bankrupted the Texas treasury to the tune of billions in borrowed money.

- I set the record for the most executions by any governor in American history.

- With the help of my brother, the governor of Florida, and my father's appointments to the Supreme Court, I became President after losing by over 500,000 votes.

=============================

ACCOMPLISHMENTS AS PRESIDENT:

=============================

- I am the first President in U.S. history to enter office with a criminal record.

- I invaded and occupied two countries at a continuing cost of over one billion dollars per week.

- I spent the U.S. surplus and effectively bankrupted the U.S. Treasury.

- I shattered the record for the largest annual deficit in U.S. history.

- I set an economic record for most private bankruptcies filed in any 12-month period.

- I set the all-time record for most foreclosures in a 12-month period.

- I set the all-time record for the biggest drop in the history of the U.S stock market.

- In my first year in office, over 2 million Americans lost their jobs and that trend continues every month.

- I'm proud that the members of my cabinet are the richest of any administration in U.S. history.

- My 'poorest millionaire,' Condoleeza Rice, has a Chevron oil tanker named after her.

- I set the record for most campaign fund-raising trips by a U.S. President.

- I am the all-time U.S. and world record-holder for receiving the most corporate campaign donations.

- My largest lifetime campaign contributor, and one of my best friends, Kenneth Lay, presided over the largest corporate bankruptcy fraud in U.S History, Enron.

- My political party used Enron private jets and corporate attorneys to assure my success with the U.S. Supreme Court during my election decision.

- I have protected my friends at Enron and Halliburton against investigation or prosecution.

- More time and money was spent investigating the Monica Lewinsky affair than has been spent investigating one of the biggest corporate rip-offs in history.

- I presided over the biggest energy crisis in U.S. history and refused to intervene when corruption involving the oil industry was revealed.

- I presided over the highest gasoline prices in U.S. history.

- I changed the U.S. policy to allow convicted criminals to be awarded government contracts.

- I appointed more convicted criminals to administration than any President in U.S. history.

- I created the Ministry of Homeland Security, the largest bureaucracy in the history of the United States government.

- I've broken more international treaties than any President in U.S. history.

- I am the first President in U.S. history to have the United Nations remove the U.S. from the Human Rights Commission.

- I am the first President in history to refuse United Nations election inspectors (during the 2002 U.S. election).

- I set the record for fewest numbers of press conferences of any President since the advent of television.

- I set the all-time presidential record for most days on vacation
in any one-year period.

- After taking off the entire month of August, I presided over the worst security failure in U.S. history.

- I garnered the most sympathy for the U.S. after the World Trade Center attacks and less than a year later made the U.S. the most hated country in the world, the largest failure of diplomacy in world history.

- I have set the all-time record for most people worldwide to simultaneously protest me in public venues (15 million people), shattering the record for protests against any person in the history of mankind.

- I am the first President in U.S. history to order an unprovoked, pre-emptive attack and the military occupation of a sovereign nation.

I did so against the will of the United Nations, the majority of U.S. citizens, and the world community.

- In my State of the Union Address, I lied about our reasons for attacking Iraq and then blamed the lies on our British friends.

- I am the first President in history to have a majority of Europeans (71%) view my presidency as the biggest threat to world peace and security.

- I have so far failed to fulfill my pledge to bring Osama Bin Laden [sic] to justice.

=======================
RECORDS AND REFERENCES:

=======================

- All records of my tenure as governor of Texas are now in my father's library, sealed and unavailable for public view.

- All records of SEC investigations into my insider trading and my bankrupt companies are sealed in secrecy and unavailable for public view.

- All records or minutes from meetings that I, or my Vice-President, attended regarding public energy policy are sealed in secrecy and unavailable for public review.

PLEASE CONSIDER MY EXPERIENCE WHEN VOTING IN 2004.
Jeg vil gjerne legge inn et veldig passende sitat som jeg leste en eller annen gang:

All you people who wanted to nuke Afghanistan because a few people jumped out of buildings... read this

A minute of Silence

If you are still shaken by the horrifying scenes of September 11, please observe a moment of silence for the 5,000 civilian lives lost in the New York, Washington, DC and Pennsylvania attacks.

While we're at it, let's have 13 minutes of silence for the 130,000 Iraqi civilians killed in 1991 by order of President Bush Sr. Take another moment to remember how Americans celebrated and cheered in the streets.

Now another 20 minutes of silence for the 200,000 Iranians killed by Iraqi soldiers using weapons and money provided to young Saddam Hussein by the American government before the great eagle turned all its power against Iraq.

Another 15 minutes of silence for the Russians and 150,000 Afghans killed by the Taliban troups who were supported and trained by the CIA.

Plus 10 minutes of silence for 100,000 Japanese killed in Hiroshima and Nagasaki by the Atomic bombs dropped by the USA.

We've just kept quiet for one hour: one minute for the Americans killed in NY, DC, and Pennsylvania, 59 minutes for their victims throughout the world.

If you are still in awe, let's have another hour of silence for all those killed in Vietnam, which is not something Americans like to admit.

Or for the massacre in Panama in 1989, where Americans troups attacked poor villagers, leaving 20,000 Panamanians homeless and thousands more dead.

Or for the millions of children who have died because of the USA embargoes on Iraq and Cuba.

Or the hundreds of thousands brutally murdered throughout the world by USA-sponsored civil wars and coups d'=E9tat (Chile, Argentina, Uruguay, Bolivia, Guatemala, El Salvador to name a few)

Maybe, and although the memory of Americans claims otherwise, someone may remember the USA attack on Bagdad where 18,000 civilians were killed. Did someone see it on CNN? Was justice ever served? Or
was there even any retaliation?

We hope that Americans finally begin to understand their vulnerability and the cowardly attacks and other tragedies that they have caused around the world.

The dead in other places hurt as much as the dead of the Towers.

Now, let's talk about terrorism, shall we?
Vis hele sitatet...

Det sier vel sitt...
Opprinnelig postet av pseudo
føkk bush!
Vis hele sitatet...
¨

Det finnes ikke noe mere patetisk enn nettsteder som bruke fuck og bush i samme settning. jo, vente litt det finnes...

Det mest tåpelige av alle er nettsteder som bruker biler av den de misliker sammen med en ape. SELVFØLGELIG ligner de på hverandre, og jeg er ganske sikker på at vi kunne glatt ha sammenliknet de som har laget nettstedet med enn ape og fått like bilder som det.

"Det finnes ikke tåpelige diskusjoner, bare tåpelige argumenter"

meitemark
Siden dette også er en vitse-tråd: Noen som vet forskjellen på Bush og en Ape? :P
Bush er k00l....
Skriv miserable failure i google og trykk I'm feeling lucky
▼ ... over en måned senere ... ▼
Få tilgang til Bush sin private datamaskin:

http://www.randomperspective.com/flash/2flash1.swf
Veldig morsom den der DonTomaso , hallo fyren har et program for og forbedre golfevnene til barn under 10 år. Dette tror jeg er en av de få tingene han faktisk har funnet på selv.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Her skulle da - nuka vært
Kan en vits om Bush, sto i en avis (Farsunds Avis) for ca. en uke siden:

George W. Bush var på besøk på en barneskole og snakket om krigen i Irak. Da han var ferdig, spurte han om noen hadde noen spørsmål. En gutt rakk opp hånden.
"Ja, hva heter du?" spurte Bush.
"Bob" svarte gutten.
"Og hva er spørsmålet ditt?""Jeg har tre spørsmål: Hvorfor gikk USA til krig i Afghanistan uten FNs samtykke? Hvorfor er du president når Al Gore fikk flere stemmer enn deg? Og hva skjedde med Osama bin Laden?"

Akkurat da ringte det ut til friminutt. Bush sa at de skulle fortsette etterpå. Etter friminuttet sa Bush:
"Hvor var vi? Å ja, noen som har noen spørsmål?"
En annen gutt rakk opp hånden.
"Ja, hva heter du?" spurte Bush.
"Steve" svarte gutten.
"Og hva er spørsmålet ditt?""Jeg har fem spørsmål: Hvorfor gikk USA til krig i Afghanistan uten FNs samtykke? Hvorfor er du president når Al Gore fikk flere stemmer enn deg? Hva skjedde med Osama bin Laden? Hvorfor var det friminutt 20 minutter tidligere enn vanlig? Og hvor er Bob?"
Den var faktisk bra, trigger!
Og dessuten kan han ikke stave heller (LES: Nuculer) og han svindla Al Gore for seieren. Litt om valgfusket i Florida:
I USA blir man utestengt fra og stemme dersom man er Straffedømt/tidligere straffedømt, spesielt ranere og drapsmenn. I Florida valgte de og også stenge ut folk som lignet på kjente drapsmenn, eller folk som var født på samme dato som de. De stengte også ut folk med navn som lignet på navn til kjente drapsmenn eller ranere/gjengmedlemmer. De fant også flere måter og stenge ut store deler av minoriteter som det var mest sannsynlig kom til og gi sin stemme til bush!
Opprinnelig postet av trigger
Hvorfor er du president når Al Gore fikk flere stemmer enn deg?
Vis hele sitatet...
Representativt demokrati. En president kandidat i USA trenger ikke nødevendigvis å få flest stemmer for å vinne. Slå opp "electoral college".

mongeland, spiller ingen rolle.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Opprinnelig postet av mongeland
Og dessuten kan han ikke stave heller (LES: Nuculer) og han svindla Al Gore for seieren. Litt om valgfusket i Florida:
I USA blir man utestengt fra og stemme dersom man er Straffedømt/tidligere straffedømt, spesielt ranere og drapsmenn. I Florida valgte de og også stenge ut folk som lignet på kjente drapsmenn, eller folk som var født på samme dato som de. De stengte også ut folk med navn som lignet på navn til kjente drapsmenn eller ranere/gjengmedlemmer. De fant også flere måter og stenge ut store deler av minoriteter som det var mest sannsynlig kom til og gi sin stemme til bush!
Vis hele sitatet...
Okey jeg vet dette er en gammel tråd, men kan du VENNLIGST grave fram kilder som underbygger dine påstander? for det der høres rett og slett for gale til å være sant..
Jeg melder meg inn
tore- og fr3nk : Alt om dette valgkuppet er nøye forklart i første kapittel av Michael Moore sin bok "dumme hvite menn". og hvis dere synes at Moore ikke her noen troverdighet bør det nevnes at informasjonen hans er henta fra aviser som The Nation, LA Times, Washington Post, NY Times, Newsweek osv. BBC laget også en veldig bra dokumentar om svindelen. Bakerst i boka er det fire sider fullpakka med henvisninger til eksakt hvor han siterer fra. Jeg gidder ikke skrive ned alt dette, med mindre dere instisterer. Stupid White Men er også sikkert å få tak i som ebook.

I tillegg til det mongeland skriver (som er helt korrekt) sier Moore i boka si at 31% av alle svarte i Florida ble nektet å stemme fordi de var "tidligere straffedømte". Dette betyr at de ikke har PLETTFRITT rulleblad. I tillegg til å fjerne dissa fra valglistene fjerna de også tusenvis av folk som aldir hadde begått en forbrytelse, og tusenvis av folk med bare mindre forseelser.

En liten morsom (?) episode var da en dame som het Linda Howell ble fratatt retten til å stemme selv om hun var valgansvarlig i sitt distrikt i Florida. Hun hadde aldri gjort noe galt, og krevde å avgi fingeravtrykk for å bevise sin uskyld. Det fikk hun ikke.

Personen som sto i spissen for alt dette heter Katherine Harris, som var en av lederene for Bush sin valgkampanje, og tilfeldigvis også øverste valgansvarlig i Florida. Det var hun som startet alle kampanjer for å frata svarte retten til å stemme og som samtidig godkjente tusenvis av stemmer som kom fra militære fartøy, selv om alle disse stemmen var avgitt ETTER valgdagen, da det viste seg av Bush slet med å få flertall, på tross av all juksinga.

Det er masse å hente i "dumme hvite menn", og det er utrolig deprimerende.

(Grunnen til at de fratok så mange svarte retten til å stemme er selvsagt at 90% av den svarte befolkninga i Florida stemmer demokratisk, for de som ikke skjønte det.)
Opprinnelig postet av Cyber
hehe, håper faktisk alle vet at den såkalte iq testen som ble offentliggjort var fake..
Vis hele sitatet...
Hva betyr fakta når det støtter opp om den meningen du allerede har? (;
Opprinnelig postet av Nichotin
Jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde stemt Bush hvis jeg hadde hatt sjansen.
Vis hele sitatet...
Fordi?
Jeg skal ærlig innrømme at jeg håper Bush vinner valget.

edit: quoter meg selv fra irc:
23:16 < nichotin> Bush burde vinne. Er det noen som kan vise hvor fucka og jævlig USA er, så er det han.
Opprinnelig postet av Nichotin
Jeg skal ærlig innrømme at jeg håper Bush vinner valget.

edit: quoter meg selv fra irc:
23:16 < nichotin> Bush burde vinne. Er det noen som kan vise hvor fucka og jævlig USA er, så er det han.
Vis hele sitatet...
Det er jo helt sant. Men det vet jo de aller fleste nå? Synes forresten det var ganske søtt at Bush nå vil bli kjent som "fredspresidenten". Han har lova at hvis han blir gjenvalgt skal han ikke starte en eneste liten krig engang på 4 år.
Nichotin: så sant, så sant, men bare så det er sagt til dere andre, kerry er faktisk ikke så mye bedre enn Bush.
tore- og fr3nk: som DonTomaso sa, det er hentet fra "Dumme Hvite Menn". anbefaler alle som vil vite litt mer om valget i 2000 og lese den boka. Står litt nøyere om hvordan Jeb "Storebror" Bush hjalp lillebror opptil president-stillingen. bare for og nevne litt mer fun-facts:
Bush har 180 millioner $ til disposisjon for og drive valgkampanje. Selve presidentjobben utbetaler "bare" 400 000 $. Se forøvrig også tråden om Bush' reklamefilm i dette sub-forumet. Noe som også er ganske "morro", fra Michael Moore sin tv-serie, er når han samler masse folk som ikke kom inn på yale og harvard med "straught a's" det året bush kom inn med " low C- average". De protesterer, og hevder han ødela livene deres. Uansett, denne posten begynner og bli litt vel offtopic.
Hahaha, den vitsen vra jo bra da Trigger (off topic)
Det er rart att det er mulig å kunne komme så høyt ulovelig. (tenker på stemmeforskjellen og det kriminelle rullebladet)
Opprinnelig postet av mongeland
Uansett, denne posten begynner og bli litt vel offtopic.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke en tråd som heter "Den uoffisielt offisielle hate-bush/bush-vits/bush*something*-tråden" noengang kan bli offtopic.
Ja, og jeg glemte en ting:
Bush er stygg! Jeg sier det fordig jeij syns at han er dom fordi han ike kan stavve.
Opprinnelig postet av mongeland
[b]Og dessuten kan han ikke stave heller (LES: Nuculer)
Vis hele sitatet...
Lese det hvor?

Og btw, det Nichotin sier om at Bush kan vise hvor fucket USA er, er jeg faen enig i. Men demokratene er ingen engler de heller... Ta Clinton f.eks., som har et bra rykte hos de fleste europeere (går jeg ut ifra), han gikk ut i sin første valgkamp og støttet feministiske organisasjoner ang. abortsaken. Men i sin periode som president gjorde han ingenting for å muliggjøre abort. For å sitere en kompis:
"Republikanerne er langt til høyre, demokratene til høyre, og kun europeere kan kose seg på venstresiden."
Den eneste kandidaten som kunne i det hele tatt gjort USA bedre (i mine liberale øyne) er Ralph Nader, men stakkaren får jo ikke mye støtte i et land som USA.
Ok, men da så. Synes det virket litt dårlig begrunnet når du mongeland begynte å legge ut uten å reffere til en eneste ting. Men har hørt om boken når du nevner det, og om innholdet. Så det stemmer nok. Må nok bare bøye meg i støvet
Beklager tenkte ikke på det da, hadde bare litt frustrasjon som måtte ut. Husk forøvrig og lese "Hjelp, Hvor er landet mitt?", og se "Fahreinheit 9/11" i høst.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
http://www.bushflash.com/gta.html

Mer utfyllende om Katherine Harris og valget i florida...
Seff er det avfeid som venstrepropaganda av republikanere, men hva kan man vente seg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Se også denne her:

Kode

http://home.no.net/mlnff/nff2/this_land.swf
Det var en tråd om den, men den ble sletta.
"But I still won three Purple Hearts! This land will surly vote for me!"
EDIT: Tråden var visst ikke slettet allikevel:
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?s=&threadid=38379
Sist endret av mongeland; 30. juli 2004 kl. 19:42.
bush er en tulling. håper han en dag snubler og slår tenna.
Dø!