Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2473
Rivotril må jo være den mest ustabile benzoen. Man leker rusdisk rullet på en måte. Det finnes vel ingen måte og trapoe det ned med , innrømmer man til legen at man har brukt det uten reesept får man vel i beste dall litt ubrukelig sobril. Men om man bruker 2mg eller 4mg Sobril hver dqg i 2 mbd blir man avhengig da ? Går dwmet ann og trappe det ned på egen hånd ? Fkeks med 0,5mg hve3mr uke i en mnd ? Takk for svar. Grunnen er at jeg brukte 29 gram.med Methamf på 2,3 uker pluss 10 gram skytespeed , altså 39gram.amfetqmin på 2,3 uker uten benzo , jeg ble så paranoid og redd at jeg må bruke litt benzo nå for å tørre å gå på butikken og kjøpe mat. Jeg ble livredd men samtidig våknet ett villdyr i meg som ville overleve og det er bra. Samtidig hadde jeg det mye morro fordi jeg forstod at jeg var en adrenalinjunkie .
Rivotril er en skummel type benzo, tror du har fått nok basert på skrivinga di. Jeg fikk valium på nedtrapping fra lege, aldri snak om sobril heller. Man blir ikke avhengig av 2-4mg sobril hver dag i 2mnd.
Ser du er rusa som faen utifra skrivefeil. Typisk for benzo
Sist endret av Isvarmt; 1 uke siden kl. 13:12.
Rivotril kan være gøy, og det kan være tvilsomt
Skal man ut å være kongen av verden og gjøre brekk så er det utrolig hva et par rivo og amf i en nål kan få det til å tru.
Husker jeg stjal en boks maling av en gammel huseier å følte meg helt konge som ikke ble tatt for dette.
En halv Rivotril er ikke noe problem. Jeg kunne tatt en halv Rivo når som helst og jeg vil sammenligne effekten med et par Blåvalium. Kanskje til og med en hel.

Selv 1mg påvirker min hukommelse merkbart og om vi snakker et par Rivotril begynner hukommelsen å svikte skikkelig.
Sammen med hemninger, fornuft og medmenneskelighet.

Høyere doser, og spesielt hvis man kombinerer Rivo med stimulanter blir ting dog fort problematisk.

---

Jeg har knasket alt fra Oxazepam, Diazepam, Nitrazepam, til Alprazolam, Clonazolam, Klonazepam (Rivotril), Flunitrazepam og sikkert noen typer Benzodiazepiner til.

Jeg har 8 dommer.

Hver eneste jævla gang jeg har blitt arrestert for kriminalitet har jeg vært påvirket av forholdsvis høye doser Rivotril/Klonazepam. Vi snakker mange piller, altså >6-8mg.

Rivotril gjør meg helt hensynsløs, fryktløs, samvittighetsløs og ekstremt rastløs. Jeg klør etter å bedrive kriminalitet og å tjene penger ulovlig.

Jeg tjente penger og forsørget meg selv og samboeren min ulovlig i en del år. Med varierende grader av suksess. Noen perioder var fantastiske, andre var jeg veldig på kjøret og sleit økonomisk.
Jeg solgte narkotika i Brugata, hovedsakelig Rivotril. Løse og glass, samt Speed, Heroin, diverse reseptbelagte medisiner etc.

Jeg bøffer aldri når jeg er "meg selv" og "ved mine fulle fem", men påvirket av Rivotril gjorde jeg hva som helst for å tjene penger. Solgte bøff pulver og bøff dop, falske tabletter og jeg ranet folk for deres varer og penger de hadde tjent hvis jeg hadde fulgt med og sett dem tjene godt i Brugata.
Fulgte etter dem og frem med kniv "gi meg shittet du har og mobilen din".

Da jeg var avhengig av Rivotril stjal jeg penger fra foreldre, besteforeldre, søstre, svigerforeldre og bestemoren til dama mi.

Rivotril er også det eneste Benzoet sammen med Xanor/Alprazolam som (spesielt sammen med Amfetamin og Alkohol) som gjør meg i stand til å være virkelig fysisk voldelig - med en halv millimeter lang lunte. I perioder var jeg direkte farlig for mennesker rundt meg.

Jeg har vært i helt drøye og voldelige situasjoner påvirket av Rivotril og Speed. Folk har fått grisejuling og folk har blitt torturert for skyldte penger. Heldigvis ikke av meg, men å VÆRE DER og se sånt og høre sånt noen meter unna deg setter spor.
Det er enorm forskjell på å sloss eller å "gjøre opp" og en hjelpesløs person som blir plaga. Når noen blir holdt mot sin vilje og føler at livet deres er i fare trygler de og oppfører seg på en måte som du ikke glemmer lett. EKTE frykt er det veldig ubehagelig å være vitne til, spesielt når du vet at du kunne hjulpet vedkomne, men ikke gjorde det.
Det er jævlig vanskelig å ikke synes synd på en voksen mann som gråter og trygler for livet sitt.
Uansett hvor mye Rivo du har i systemet glemmer du ikke sånt.

Jeg har blitt overfalt og banket mange ganger og knivstukket 2 ganger. Den ene gangen var jeg påvirket av Rivotril og Kokain og lå bak i ambulansen og lo mens jeg filmet meg selv.
Jeg var storfornøyd siden jeg greide å ikke bli fraranet en del tusen i kontanter og Kokain verdt ganske mye penger.

TLDR: Rivotril gjør meg (og mange andre jeg kjenner) til voldelige og kriminelle galinger, upålitelige tjuvradder og klovner.

Rivo har en egen evne til å få frem det verste i meg. Og i tillegg fjerne alle mine gode og fine egenskaper.
Jeg er ikke den eneste som opplever dette på høye doser Rivotril.
Og halveringstiden er et halvt århundre så om du har et glass har det plutselig gått tre uker og du har levd helt Rambo uten å huske en dritt.

Med Rivotril er det aldri lurt å ta mer enn en halv eller maks en hel pille, du får ikke noe mer ut av det sånn ifht. godfølelse, og du risikerer å bli helt ufyselig.

Mine 2 cent, en tidligere pillejunkie som på lang vei foretrakk Rivotril. Kryssere er min største kjærlighet og min verste fiende.

---

Når det gjelder nedtrapping er det på ingen måter vanskelig eller umulig. Eneste problemet blir eventuelt om du synes det er ubehagelig å være i besittelse av mange tabletter på én gang med tanke på politiet eller sprekk.
Trenger ikke koste skjorta å skaffe nok piller til å trappe ned. Noen få tusen bør holde.

---

Si du bruker 4-6-8mg Rivotril om dagen. 2-3-4 piller. Dette har du gjort i 14 måneder, litt over et år.

Da skaffer du deg et dosett og masse Valium samt en del Rivotril. Begge deler har lang halveringstid, som er bra i nedtrappingssammenheng. Vi vil at kroppen skal avvennes stabilt.

1mg Rivotril (en halv) tilsvarer cirka 15mg Valium i min erfaring.
Da er én stk 2mg Rivotril = 30mg Diazepam.

Startdosen blir man på i 3-4 uker/21-28 dager (for å stabilisere seg på lavere dose enn kroppen er vandt til.)

Etter dette kan du rolig fjerne 0,25mg Rivotril eller 5mg Valium hver uke.

I tillegg tenkte jeg at man tar største dosen Rivotril på kvelden av åpenbare grunner.

HER ER EKSEMPEL PÅ NEDTRAPPINGSPLAN:

---

De første 4 ukene eller 28 dagene ser slik ut:

Morgen:
- En kvart Rivotril (0,5mg)
- En og en halv Blåvalium eller tre norske Valium/Vival/Stesolid (15mg)

Formiddag/Ettermiddag:
- En kvart Rivotril (0,5mg)
- En eller en og en halv Blåvalium eller 2-3 stk 5mg Valium/Vival/Stesolid. (10-15mg)

Kveld:
- En halv Rivotril (1mg)
- En eller en og en halv Blåvalium eller 2-3 stk 5mg Valium/Vival/Stesolid. (10-15mg)

---

Total mengde Benzodiazepiner tilsvarer cirka 4mg Rivotril i døgnet:

2mg Rivotril/Klonazepam
35mg-45mg Valium/Diazepam per dag
Tilsvarer i overkant av 2mg Rivotril.

Varierende mengde Diazepam fordi det noen dager kan være det holder med 10mg Diazepam heller enn 15mg.

Så kan fortsettelsen se slik ut:

Uke 5
1,75mg Rivotril.
35-45mg Diazepam.

Uke 6
1,75mg Rivotril.
30-40mg Diazepam.

Uke 7
1,5mg Rivotril
30mg Diazepam

Uke 8
1,5mg Rivotril
25mg Diazepam

Uke 9
1,25mg Rivotril
25mg Diazepam

Uke 10
1,25mg Rivotril
20mg Diazepam

Uke 11
1mg Rivotril
20mg Diazepam

Uke 12
1mg Rivotril
15mg Diazepam

Uke 13
0,75mg Rivotril
15mg Diazepam

Uke 14
0,75mg Rivotril
10mg Diazepam

Uke 15
0,5mg Rivotril
10mg Diazepam

Når du har kommet hit bør du kjenne deg selv så godt at du vet hvor mye du skal trappe ned og hvor ofte fremover.
Her kan du også se om du klarer å komme deg over på kun Valium/Diazepam.

---

Du skjønner tegninga.
"15 uker?! Hvorfor så lenge?!"
Når det kommer til Benzodiazepiner gjelder det å ta ting rolig. Lavt tempo og ingen brå endringer i doser.
Les litt om Benzodiazepiner og hør leger snakke om denne familien stoffer, så skjønner du at man risikerer livsvarige problemer og hjerneskade dersom man ikke trapper ned skikkelig.

Det går an å bruke kortere tid, det går an å bruke lenger tid.
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 17:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
En halv Rivotril er ikke noe problem. Jeg kunne tatt en halv Rivo når som helst og jeg vil sammenligne effekten med et par Blåvalium. Kanskje til og med en hel.

Selv 1mg påvirker min hukommelse merkbart og om vi snakker et par Rivotril begynner hukommelsen å svikte skikkelig.
Sammen med hemninger, fornuft og medmenneskelighet.

Høyere doser, og spesielt hvis man kombinerer Rivo med stimulanter blir ting dog fort problematisk.

---

Jeg har knasket alt fra Oxazepam, Diazepam, Nitrazepam, til Alprazolam, Clonazolam, Klonazepam (Rivotril), Flunitrazepam og sikkert noen typer Benzodiazepiner til.

Jeg har 8 dommer.

Hver eneste jævla gang jeg har blitt arrestert for kriminalitet har jeg vært påvirket av forholdsvis høye doser Rivotril/Klonazepam. Vi snakker mange piller, altså >6-8mg.

Rivotril gjør meg helt hensynsløs, fryktløs, samvittighetsløs og ekstremt rastløs. Jeg klør etter å bedrive kriminalitet og å tjene penger ulovlig.

Jeg tjente penger og forsørget meg selv og samboeren min ulovlig i en del år. Med varierende grader av suksess. Noen perioder var fantastiske, andre var jeg veldig på kjøret og sleit økonomisk.
Jeg solgte narkotika i Brugata, hovedsakelig Rivotril. Løse og glass, samt Speed, Heroin, diverse reseptbelagte medisiner etc.

Jeg bøffer aldri når jeg er "meg selv" og "ved mine fulle fem", men påvirket av Rivotril gjorde jeg hva som helst for å tjene penger. Solgte bøff pulver og bøff dop, falske tabletter og jeg ranet folk for deres varer og penger de hadde tjent hvis jeg hadde fulgt med og sett dem tjene godt i Brugata.
Fulgte etter dem og frem med kniv "gi meg shittet du har og mobilen din".

Da jeg var avhengig av Rivotril stjal jeg penger fra foreldre, besteforeldre, søstre, svigerforeldre og bestemoren til dama mi.

Rivotril er også det eneste Benzoet sammen med Xanor/Alprazolam som (spesielt sammen med Amfetamin og Alkohol) som gjør meg i stand til å være virkelig fysisk voldelig - med en halv millimeter lang lunte. I perioder var jeg direkte farlig for mennesker rundt meg.

Jeg har vært i helt drøye og voldelige situasjoner påvirket av Rivotril og Speed. Folk har fått grisejuling og folk har blitt torturert for skyldte penger. Heldigvis ikke av meg, men å VÆRE DER og se sånt og høre sånt noen meter unna deg setter spor.
Det er enorm forskjell på å sloss eller å "gjøre opp" og en hjelpesløs person som blir plaga. Når noen blir holdt mot sin vilje og føler at livet deres er i fare trygler de og oppfører seg på en måte som du ikke glemmer lett. EKTE frykt er det veldig ubehagelig å være vitne til, spesielt når du vet at du kunne hjulpet vedkomne, men ikke gjorde det.
Det er jævlig vanskelig å ikke synes synd på en voksen mann som gråter og trygler for livet sitt.
Uansett hvor mye Rivo du har i systemet glemmer du ikke sånt.

Jeg har blitt overfalt og banket mange ganger og knivstukket 2 ganger. Den ene gangen var jeg påvirket av Rivotril og Kokain og lå bak i ambulansen og lo mens jeg filmet meg selv.
Jeg var storfornøyd siden jeg greide å ikke bli fraranet en del tusen i kontanter og Kokain verdt ganske mye penger.

TLDR: Rivotril gjør meg (og mange andre jeg kjenner) til voldelige og kriminelle galinger, upålitelige tjuvradder og klovner.

Rivo har en egen evne til å få frem det verste i meg. Og i tillegg fjerne alle mine gode og fine egenskaper.
Jeg er ikke den eneste som opplever dette på høye doser Rivotril.
Og halveringstiden er et halvt århundre så om du har et glass har det plutselig gått tre uker og du har levd helt Rambo uten å huske en dritt.

Med Rivotril er det aldri lurt å ta mer enn en halv eller maks en hel pille, du får ikke noe mer ut av det sånn ifht. godfølelse, og du risikerer å bli helt ufyselig.

Mine 2 cent, en tidligere pillejunkie som på lang vei foretrakk Rivotril. Kryssere er min største kjærlighet og min verste fiende.

---

Når det gjelder nedtrapping er det på ingen måter vanskelig eller umulig. Eneste problemet blir eventuelt om du synes det er ubehagelig å være i besittelse av mange tabletter på én gang med tanke på politiet eller sprekk.
Trenger ikke koste skjorta å skaffe nok piller til å trappe ned. Noen få tusen bør holde.

---

Si du bruker 4-6-8mg Rivotril om dagen. 2-3-4 piller. Dette har du gjort i 14 måneder, litt over et år.

Da skaffer du deg et dosett og masse Valium samt en del Rivotril. Begge deler har lang halveringstid, som er bra i nedtrappingssammenheng. Vi vil at kroppen skal avvennes stabilt.

1mg Rivotril (en halv) tilsvarer cirka 15mg Valium i min erfaring.
Da er én stk 2mg Rivotril = 30mg Diazepam.

Startdosen blir man på i 3-4 uker/21-28 dager (for å stabilisere seg på lavere dose enn kroppen er vandt til.)

Etter dette kan du rolig fjerne 0,25mg Rivotril eller 5mg Valium hver uke.

I tillegg tenkte jeg at man tar største dosen Rivotril på kvelden av åpenbare grunner.

HER ER EKSEMPEL PÅ NEDTRAPPINGSPLAN:

---

De første 4 ukene eller 28 dagene ser slik ut:

Morgen:
- En kvart Rivotril (0,5mg)
- En og en halv Blåvalium eller tre norske Valium/Vival/Stesolid (15mg)

Formiddag/Ettermiddag:
- En kvart Rivotril (0,5mg)
- En eller en og en halv Blåvalium eller 2-3 stk 5mg Valium/Vival/Stesolid. (10-15mg)

Kveld:
- En halv Rivotril (1mg)
- En eller en og en halv Blåvalium eller 2-3 stk 5mg Valium/Vival/Stesolid. (10-15mg)

---

Total mengde Benzodiazepiner tilsvarer cirka 4mg Rivotril i døgnet:

2mg Rivotril/Klonazepam
35mg-45mg Valium/Diazepam per dag
Tilsvarer i overkant av 2mg Rivotril.

Varierende mengde Diazepam fordi det noen dager kan være det holder med 10mg Diazepam heller enn 15mg.

Så kan fortsettelsen se slik ut:

Uke 5
1,75mg Rivotril.
35-45mg Diazepam.

Uke 6
1,75mg Rivotril.
30-40mg Diazepam.

Uke 7
1,5mg Rivotril
30mg Diazepam

Uke 8
1,5mg Rivotril
25mg Diazepam

Uke 9
1,25mg Rivotril
25mg Diazepam

Uke 10
1,25mg Rivotril
20mg Diazepam

Uke 11
1mg Rivotril
20mg Diazepam

Uke 12
1mg Rivotril
15mg Diazepam

Uke 13
0,75mg Rivotril
15mg Diazepam

Uke 14
0,75mg Rivotril
10mg Diazepam

Uke 15
0,5mg Rivotril
10mg Diazepam

Når du har kommet hit bør du kjenne deg selv så godt at du vet hvor mye du skal trappe ned og hvor ofte fremover.
Her kan du også se om du klarer å komme deg over på kun Valium/Diazepam.

---

Du skjønner tegninga.
"15 uker?! Hvorfor så lenge?!"
Når det kommer til Benzodiazepiner gjelder det å ta ting rolig. Lavt tempo og ingen brå endringer i doser.
Les litt om Benzodiazepiner og hør leger snakke om denne familien stoffer, så skjønner du at man risikerer livsvarige problemer og hjerneskade dersom man ikke trapper ned skikkelig.

Det går an å bruke kortere tid, det går an å bruke lenger tid.
Vis hele sitatet...
LOL. Måtte le litt når jeg leste dette. Jeg ble også knivstukket på rivo +amf/alkohol. Kniven gikk rett gjennom armen og stakk ut på andre siden. Jeg lo hele veien. En venninne filmet alt. Merkelig at man ikke kjenner smerte i sånn form.
Fyfader for noe crazy greier. Har aldri følt at benzodiazepiner er noe for meg, og etter å ha lest alt dette her kommer jeg aldri til å prøve igjen!
Benzo er bare farlig dersom du er dum og spiser mye større doser enn du trenger. Har ALDRI opplevd å gjort noe sykt eller sprøtt på benzo og jeg har prøvd de alle, dog holdt meg innafor moderate doser, som.feks max 1 mg rivo om gangen, max 2 for dagen.

Selvfølgelig blir man litt mer løssluppen og muligens litt småtøff i trynet. Men igjen, ta normale doser så er det ingenting farlig med det.

Har gjort mye dummere ting på fylla en på benzo.
Sist endret av Junkhead; 1 uke siden kl. 23:05.
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Benzo er bare farlig dersom du er dum og spiser mye større doser enn du trenger. Har ALDRI opplevd å gjort noe sykt eller sprøtt på benzo og jeg har prøvd de alle, dog holdt meg innafor moderate doser, som.feks max 1 mg rivo om gangen, max 2 for dagen.

Selvfølgelig blir man litt mer løssluppen og muligens litt småtøff i trynet. Men igjen, ta normale doser så er det ingenting farlig med det.

Har gjort mye dummere ting på fylla en på benzo.
Vis hele sitatet...
Neimen! Stjerne i boka til deg som er smart og ikke dum som de som bruker høye doser Benzodiazepiner.

Aldri gjort noe dumt eller? Aldri driti deg ut med rusmidler, enten blitt tatt for noe ruset eller ruset deg for hardt?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Neimen! Stjerne i boka til deg som er smart og ikke dum som de som bruker høye doser Benzodiazepiner.

Aldri gjort noe dumt eller? Aldri driti deg ut med rusmidler, enten blitt tatt for noe ruset eller ruset deg for hardt?
Vis hele sitatet...
Han skrev jo at han hadde dummet seg ut mye mer i fylla så han svarte jo på det før du spurte han.
Jeg opplevde innlegget som et forsøk på å minimere hvor farlig Rivotril kan være.

Men jeg er helt enig med dere i at alkohol har stor skadevirkning og har en omfattende negative effekt på samfunnet det er et skadelig rusmiddel på lik linje med Rivotril
Jeg har også gjort mye dumt i fylla, hehe.

Ingen av disse to substansene bør undervurderes. Ved lave doser så pleier det å gå fint med både Rivotril og Alkohol men når man er oppe i høye doser i disse substansene så begynner de virkelig kjipe bivirkningene å bli fremtredende.
Fuck Mr. Plod!
Har faktisk tatt benzo nylig, en xanax XR. Kjente ikke noe trang til å gjøre faenskap, jeg bare fløyt rundt og så på folk, istedenfor bakken.

"Jeg kan se på den fine dama der, å jeg gir faen i om hun ser tilbake" -stakkars folk

Kastet resterende 7 xans før jeg tok første, for sikkerhetsskyld
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Har faktisk tatt benzo nylig, en xanax XR. Kjente ikke noe trang til å gjøre faenskap, jeg bare fløyt rundt og så på folk, istedenfor bakken.

"Jeg kan se på den fine dama der, å jeg gir faen i om hun ser tilbake" -stakkars folk

Kastet resterende 7 xans før jeg tok første, for sikkerhetsskyld
Vis hele sitatet...
Skal love deg at du hadde gjort Faenskap med stor F hadde ikke de 7 andre blitt kastet før du tok den ene

Dere som bruker Rivo, hvorfor tar dere det istedenfor feks Valium? Eller Xan? Jeg har aldri prøvd Rivo så er genuint nysgjerrig. For min del er valium uten tvil det beste når det kommer til rus, ksalol er helt ok liksom men er så lett å gjøre helt SYKE ting på det at jeg ikke tørr mer. Har ødelagt livssituasjonen min mer en 1 gang på de der. Valium er bare chill liksom, særlig pga den fysiske effekten som xanax har 0 av etter min erfaring. Hørt at rivo nesten ikke er rusgivende og egt bare gjør deg til en jævla drittsekk uten noe særlig rus, men det høres veldig rart ut for min del ettersom det er så jævlig populært blant tyngre narkomane? Forklar noen pls
Sist endret av HeiG2006; 1 uke siden kl. 09:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rivo er mye bedre enn de andre benzoene.

Stabil form, null angst, langt varighet, våkner grytidlig om morgenen uthvilt og klar for dagen.

Xanor er umulig å oppnå det samme med. Valium blir man alt for sløv av, må dessuten spise hundre og femti piller i uka for å fjerne like mye angst. Valium er digg uten toleranse eller ved nedtrapping.

Problemet med rivotril er at folk tror de kan ta det for å få rus. Det er en dårlig ide.

For rus vil jeg anbefale imovane og noen pils. Mogadon og noen pils eventuelt. Men det blir uansett bare en forsterket alkoholrus. Fordi benzoer er et verktøy, ikke et rusmiddel.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Rivo er mye bedre enn de andre benzoene.

Stabil form, null angst, langt varighet, våkner grytidlig om morgenen uthvilt og klar for dagen.

Xanor er umulig å oppnå det samme med. Valium blir man alt for sløv av, må dessuten spise hundre og femti piller i uka for å fjerne like mye angst. Valium er digg uten toleranse eller ved nedtrapping.

Problemet med rivotril er at folk tror de kan ta det for å få rus. Det er en dårlig ide.

For rus vil jeg anbefale imovane og noen pils. Mogadon og noen pils eventuelt. Men det blir uansett bare en forsterket alkoholrus. Fordi benzoer er et verktøy, ikke et rusmiddel.
Vis hele sitatet...
For og si det kort og enkelt er rivotril et meget godt og effektivt benzodiazepin så lenge man holder seg til terapeutiske doser som en halv tablett eller maksimalt en hel hvis man har litt toleranse. 0,5-1mg er ideell dose dersom man ikke har toleranse og om man har toleranse så kan man bevege seg opp på en hel tablett altså 2mg.
Man vil ikke oppleve en rus, man vil heller oppleve en overveldende bekymringsfrihet, man vil ikke oppleve noe særlig kroppslige eufori, man vil bare føle seg fri fra mentale belastninger og samvittighet.
Det er nesten mer vanlig enn uvanlig og se folk stappe i seg masse rivo og tro at de er relativt edru når de i realiteten sjangler rundt og snubler og finner på masse rart, uten noen hemninger. Det er som vodka, en halvliter vodka og en feit stripe med kokain i en liten pille. dette gjelder forøvrig kun dersom man begynner å lefle med 2 3 4 5 6 Rivo eller mer.

---

Jeg er veldig glad i Rivotril, jeg elsker Rivotril. Det er rusmiddelet jeg er svakest for. Jeg innbiller meg at det er fordi det er et optimalt/perfekt benzodiazepin om man skal røyke seg en joint eller å dra en tur på stranden og kose seg i sola.
Absolutt alt av normale bekymringer eller plager man har psykisk bare forsvinner som dugg for solen.
Tar man 1 mg Klonazepam før man drar ut og gjør noe fett med gutta eller noen venninner så er formen skikkelig god.

Problemene begynner når man tar dem i feil miljø mens man er aktivt kriminell rundt mennesker man ikke kan stole på og som vil en vondt og i et miljø som rett og slett bare er kaotisk, voldelig og uforutsigbart.
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 14:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som jeg skulle sagt det selv, broder.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Rivo er mye bedre enn de andre benzoene.

Stabil form, null angst, langt varighet, våkner grytidlig om morgenen uthvilt og klar for dagen.

Xanor er umulig å oppnå det samme med. Valium blir man alt for sløv av, må dessuten spise hundre og femti piller i uka for å fjerne like mye angst. Valium er digg uten toleranse eller ved nedtrapping.

Problemet med rivotril er at folk tror de kan ta det for å få rus. Det er en dårlig ide.

For rus vil jeg anbefale imovane og noen pils. Mogadon og noen pils eventuelt. Men det blir uansett bare en forsterket alkoholrus. Fordi benzoer er et verktøy, ikke et rusmiddel.
Vis hele sitatet...
Imovane er så undervurdert, hører sjeldent folk snakke om det.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Imovane er så undervurdert, hører sjeldent folk snakke om det.
Vis hele sitatet...
Advarsel: Det kan virke som om jeg prøver å reklamere for Rivotril eller benzodiazepiner generelt i dette innlegget og i denne tråden men ikke misforstå meg: Benzodiazepiner, og SPESIELT Rivotril har ødelagt liv, inkludert flere år av mitt eget.

Et stoff kan føles godt, man kan elske det og savne det samtidig som man vet at å begynne å ruse seg på det igjen ville vært katastrofalt.


---

Imovane har en halveringstid på 3 og en halv til 7 timer i følge diverse kilder på internett.

Rivotril har en halveringstid på 30-40 timer.

Det er ganske stor forskjell

Rivotril er yndlingsbenzoet mitt nettopp fordi det ikke gjør meg slapp eller giddalaus samtidig som alt av frykt, bekymringer osv forsvinner. OG ATTPÅTIL varer et par Rivotril minst en dag, om morgenen etter våkner du helt avslappet og fresh på grunn av den muskelavslappende effekten Rivotril har.

Hva skal jeg med Imovane da liksom? Effekten varer et par timer, og man slukner gjerne slik at man ikke får kjent på effekten.
Hva er det du synes er så utrolig godt med Imovane? Kan du være så snill å prøve å forklare?

---

Rusmessig synes jeg ikke Imovane er noe spesielt, det er jo behagelig og digg når man ligger der og skal sove, kjenner kroppen begynner å slappe av og hodet begynner å roe ned - det er ganske deilig.

Men jeg kunne ramset opp.. fem stoffer jeg hadde sovet ganske mye bedre på.
Fuck it, jeg prøver:

- Dolcontin. Morfin er virkestoffet, og det er vel allmenn kunnskap at morfin er nokså deilig og avslappende.
- Metadon, fy faen for en langvarig eufori. Har ikke opplevd en så deilig rus på Opiater/Opioider noensinne som da jeg ordnet nesten 300mg Metadon i tablettform. Hadde 3x10mg og 6x40mg, og 15-20mg knocka meg på ræva. Lå i sofaen i 24 timer i den tyngste Opiatrusen jeg har opplevd.
- Apodorm, gjerne 3-4 tabletter (15-20mg)
- Lyrica, 600-900mg. Neurontin funker også, men mindre ruspotensiale. Søvnen blir like god da.
- God, tung, og klissete Hasjisj.
- Blåvalium, 2-3 stykker.

---

Da jeg fikk Imovane med hjem for 5 døgn av legevakten pga ekstrem insomnia sluknet jeg ganske greit. Men, om jeg våknet 3-4-5 timer etter at jeg hadde sovnet var det umulig å få sove igjen. Effekten var borte med andre ord.
Og etter 5 netter var jeg tom for Imovane og tilbake til 1-3 timer dårlig søvn hver natt.

Jeg var så jævlig plaget med og ikke få sove, og om jeg greide å sovne våknet jeg så og si med en gang igjen på grunn av mareritt og gjennomvåt seng fordi jeg svettet sånn.

Etter en stund fikk jeg nok og bestemte meg for å gi totalt, fullstsndig faen.
Jeg var innstilt på at jeg kom til å dø fordi jeg var så utmattet og frynsete psykisk at planen var å ruse seg ihjel, eller håpe at rusen hjalp meg å hvile/sove.
"Får jeg ikke sove kan jeg like gjerne bruke Speed og være våken, og forsøke å få sove med enorme mengder tabletter"

Havnet ganske fort (etter under en uke) på Rusakutten i Oslo da jeg hadde vrangforestillinger pga mangelen på søvn og i tillegg kjørte på med Amfetamin, Rivotril, Apodorm, Lyrica, Xanax samt Metadon og Morfin/Malfin/Dolcontin.
Familie, jobb/kollegaer og venner ble superbekymret. Så da endte jeg på Rusakutten.

Var på RAM 3 netter og der fikk jeg først 20mg Vallergan eller Alimemazin som det nå heter, og etter to til to og en halv time så hadde jeg altså skikkelig tunge øynene og var klar til å legge meg. Da ba jeg sykepleier om sovemedisiner: 7,5 mg Imovane og 10mg Apodorm.

Kombinasjonen av Alimemazin, Imovane og Apodorm var helt fantastisk ifht. søvn.

Første natt sov jeg 14 timer.
Andre natt sov jeg 12 timer.
Siste natt sov jeg 14 timer igjen.

Å endelig få hvilt reddet livet mitt. Ting ble virkelig stygt, når man går ukesvis uten ordentlig søvn mister man sakte vettet totalt. Selvmordstanker og paranoia.

Poenget mitt er at Imovane er en meget god innsovningsmedisin så lenge man har f.eks Alimemazin og eller Apodorm for å unngå oppvåkning.
Imovane alene fikser én del av søvnen og det er innsovning. Imovanen trenger hjelp av noe så søvnen varer i nærmere 8 timer også.

I teorien burde Imovane kombineres med et kortvarig Benzodiazepin som 0,5-1mg Alprazolam eller f.eks Temazepam, eller "Restoril". Usikker på om det skrives ut i Norge.

"Temazepam is rapidly absorbed, and significant hypnotic effects begin in less than 30 minutes and can last for up to eight hours.[9][7]"

"Prescriptions for hypnotics such as temazepam have seen a dramatic decrease since 2010, while anxiolytics such as alprazolam, clonazepam, and lorazepam have increased or remained stable.[10] Temazepam and similar hypnotics, such as triazolam (Halcion) are generally reserved for severe and debilitating insomnia. They have largely been replaced by z-drugs (zopiclone, zolpidem) and atypical antidepressants (trazodone, mirtazapine) as first line treatment for insomnia.[8]"

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Temazepam

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Temazepam
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 04:37. Grunn: Skrivefeil pga tale til tekst.
Folk reagerer jo litt forskjellig på ting også da. Ser mange er gale etter tramadol og lyrics feks, selv om jeg aldri har fått noe effekt av det.

Imovane er kun for rus, ikke for å fungere i hverdagen. Og så hvis du har høy toleranse så funker det ikke så bra.

10-15 mg imovane og noen pils om mårran på tom mage er bedre enn heroin imo
Hvor lenge er du i fin form når du tar imovane med noen pils?
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvor lenge er du i fin form når du tar imovane med noen pils?
Vis hele sitatet...
4-6 timer, jeg syns imovane er diggere å ta på dagen enn på kveldene. Tar du det for sent blir du trøtt og sovner inn, sovner du ikke inn på imovane får du en god rus.
Hvordan føles rusen Imovane gir?

Jeg ville for eksempel beskrevet rusen på amfetamin som at man kvikner til det føles ut som om han har mer krefter man svetter mer man føler seg mer motivert og mer alert. Gåsehud i nakken og hodebunnen. lettere kald
Svak "elektrisk" godfølelse i kroppen og delvis hjernen med undertoner av kraftig økt energi.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
10-15 mg imovane og noen pils om mårran på tom mage er bedre enn heroin imo
Vis hele sitatet...
Prøv å beskrive rusen Imovane gir er du grei, hvis du har tid Har aldri hørt noen si det, og i tillegg sa du at det var det er deiligere enn Dop, så jeg er bare nysgjerrig på hvordan det føles.
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 21:06.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvordan føles rusen Imovane gir?

Jeg ville for eksempel beskrevet rusen på amfetamin som at man kvikner til det føles ut som om han har mer krefter man svetter mer man føler seg mer motivert og mer alert. Gåsehud i nakken og hodebunnen. lettere kald
Svak "elektrisk" godfølelse i kroppen og delvis hjernen med undertoner av kraftig økt energi.



Prøv å beskrive rusen Imovane gir er du grei, hvis du har tid Har aldri hørt noen si det, og i tillegg sa du at det var det er deiligere enn Dop, så jeg er bare nysgjerrig på hvordan det føles.
Vis hele sitatet...
Vet spm ikke var retta mot meg, men jeg blir pille fjern av imovane jeg blir latterfull og ler av alt mulig. Jeg som Krystallkongen så var ikke minus min favoritt heller. finnes så mye mer jeg ville heller tatt (enn så lenge) Føler imovane er veldig setting retta, tar du en pille på kvelden før leggetid virker det ikke så mye. men tar du 1-2 pille med en kald en som trippy sa så merker du det ja.
Ekstremt avslappet. Men blir også litt ivrig og får lyst til å gjøre ting, finne optimale måter å slappe av på osv. Null bekymringer. Pillefjern som YoungAlkis nevner. Men som sagt, det funker dårlig hvis du har høy toleranse på piller.. Og det er ikke noe du kan gjøre mange dager på rad før effekten begynner å bli svakere. Men i kombinasjon med pils er det uansett godt. Men best å ikke ha noe særlig planer den dagen.

Du har skjønt det du YoungAlkis

Du har rett i at det er ekstremt undervurdert. Eventuelt så har vi hjerner som liker det ekstra godt.
Interessant, høres ut som om Imovane er mer fysisk rusgivende enn for eksempel Rivotril. Og så må det være mindre enkelt å bli hekta på noe hvor toleransen øker så fort og som har så kort halveringstid

Har til sammen fått 8 Imovane i mitt liv og brukt dem alle rett før jeg skal sove på grunn av søvnproblemer, så jeg har ikke utforsket rusen Imovane kan gi i våken tilstand - kanskje jeg skal teste om jeg noensinne får klørne på noen fler, men det er ikke så enkelt å få tak i på gata eller av dealere så inntil videre får jeg kose meg med bønne etc.

Takk for informasjonen, TrippyKing og YoungAlkis!
Sist endret av krystallkongen; 1 uke siden kl. 21:55.
Jeg er enig i de som sier Imovane/zopiklon er langt mer rusgivende enn de fleste bzd. Har utforsket litt og for meg så har dette stoffet slått dem alle på alle punkter. Jeg mener, fra jeg var 16 så fikk jeg utskrevet Imovane, de første gangene har jeg ikke ord som kan bli beskrevet som noe annet, hvor smertefri, beroliget og bra man faktisk følte seg på dette medikamentet var helt vilt, blir nesten som et barbiturat eller heroin men med den mye mer bekymringsfrie versjonen, litt som MDMA der det bare er positive tanker og man tenker det beste uansett hvor jævlig ting i livet ellers var.

Jeg husker jeg gledet meg til å sove, bare fordi jeg assosiere det med Imovane. Når jeg ser folk syter og klager på den bitre smaken, så ble denne smaken heller et tegn på at "alt går bra, du får hvilt, sovet" og rett og slett en nytelse før du drar inn i drømmeland det jeg levde etter. Et annet pluss er at Imovane er svært lite fysisk beslektet mot noen form for abstinenser. Selvom jeg har brukt så mye som 75mg i en lengre periode, si 6-8mnd så resulterer dette bare i litt forringet søvn en uke eller to, og det er det, fremfor å ligge i abstinens en måned før benzoer eller opiater
Sist endret av Candiru; 6 dager siden kl. 14:26.
Hvordan er rivotril i forhold til xanax og blåvalium? Sånn utenom virketiden. Valium gjør meg daff, tung i kroppen, litt tregere i hodet, men angsten er fortsatt merkbar. Får ingen «god-følelse» av den. Tar som oftest 10 mg, men hender jeg må opp i 20.

Xanax gjør meg litt «care» men på en god måte. Føler meg avslappet, men ikke trøtt. Elsker følelsen den gir, men etter 2 timer dabber det av og trangen til å ta en ny er nesten uimotståelig. Tar 1mg, men tar ofte en til når angsten vender tilbake.

Har også imovane. Bruker det noen ganger på dagtid for å spare på de andre pillene (har imovane på resept) bruker da 7,5 på dagtid men må ta 2 stk for å klare å sove på kvelden.

Har lyst til å prøve rivotril, men det er vel ikke like lett å få tak i som xanax og valium? Og hva synes dere fungerer best på angsten?
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Hvordan er rivotril i forhold til xanax og blåvalium? Sånn utenom virketiden. Valium gjør meg daff, tung i kroppen, litt tregere i hodet, men angsten er fortsatt merkbar. Får ingen «god-følelse» av den. Tar som oftest 10 mg, men hender jeg må opp i 20.

Xanax gjør meg litt «care» men på en god måte. Føler meg avslappet, men ikke trøtt. Elsker følelsen den gir, men etter 2 timer dabber det av og trangen til å ta en ny er nesten uimotståelig. Tar 1mg, men tar ofte en til når angsten vender tilbake.

Har også imovane. Bruker det noen ganger på dagtid for å spare på de andre pillene (har imovane på resept) bruker da 7,5 på dagtid men må ta 2 stk for å klare å sove på kvelden.

Har lyst til å prøve rivotril, men det er vel ikke like lett å få tak i som xanax og valium? Og hva synes dere fungerer best på angsten?
Vis hele sitatet...
Rivotril gjør underverker for angst, bare ikke ta for mye. Da kan du plutselig føle deg så bra at du tror du ikke er "påvirket".

Rivotril burde ikke være vanskelig å få tak i, ekte xanax er nok verre å få tak i.

Rivotril > Xan > Valium for angst for min del.

Rivotril > Valium > Xan om du vil slappe av med lett sedetering.