Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 267
Hei, fant ikke noen plass for dette så tar det her.

Fikk påvist Takayasu Artritt for en stund tilbake. Lege mistenkte at dette hadde pågått i lang tid før det ble oppdaget. Til daglig sliter jeg med mye sykdom. Har fått påvist høyt blodtrykk, høyt kolesterol, grønn stær, Sosial Angst, Panikklidelse
med Agorafobi, Hypogonadisme ++ og jeg har ikke rundet 30 år enda.

Etter mye inn og ut av helsevesnet, rikshospitalet og diverse spesialister så har jeg fått vite at slik jeg har det idag mest sannsynlig er slik det kommer til å være resten av livet.
Jeg skulle gjerne hatt energi til å trene men ved minimal aktivitet så visner armene mine helt (har fått påvist betennelse i blodårene ut til armer og en av hovedpulsårene i halsen er per nå 95% tett) Karkirurg har uttalt seg om at han ikke ønsker å sette inn stent, pga komplikasjoner som kan oppstå med skadde årer og at dette er noe de kun gjør dersom de "må".

Både grønn stær, Takayasu og Hypogonadisme har blitt påvist i løpet av 1 år. Har blitt deprimert som følge av dette, da jeg føler meg helt ubrukelig og til bry ettersom jeg ikke "orker" å bidra til større oppgaver i hjemmet. Bare det å skulle vaske håret i dusjen har blitt til et ork.

Er det noen her inne som har fått påvist samme lidelse? Finnes det lys i enden av tunnelen? Blir det bedre eller kan jeg forvente å føle meg til bry resten av livet?
Sist endret av Zewa; 2 uker siden kl. 10:36.