Sitat av
Naturgrønn
Opiater er ikke for alle og fungerer forskjellig fra folk til folk. Nevrokjemien.
Og, heroinen du har er mest sannsynlig relativt J dårlig.
Hvordan er funken på andre opiater, og har du prøvd å røyke heroinen du har?
hei, sorry får seint svar, men får som regel veldig bra funk på andre opiater, er glad i oxy å spist mye av det oppigjennom tiden. også brukt en del sub. Men herion hadde jeg ikke prøvd før så ble litt skuffa når jeg sniffet det, fikk mye bedre funk av å røyke det, men fortsatt ikke det jeg håpet på, ble mere fornøyd av å plugge det, fikk mye bedre form da, men må ærlig si jeg fortsatt foretrekker opiater.

Kan være at det ikke var det beste heroinen jeg fikk skaffet heller da...
Sitat av
Alge
Ja det fungerer greit nok, men ikke nødvendigvis noe bedre enn nasalt imo. Forskjellen er at man kan ta en større dose i slengen vs nasalt.
Bland H og vann i en skje, tilsett litt askorbinsyre eller noen dråper sitron. Varm forsiktig med en lighter og rør litt rundt til dopen er helt oppløst. Trekk opp i en liten sprøyte (uten kanyle ofc) og sprut det opp bak.
Jeg har også testet dette uten syre. Altså bare blande h og vann, å utrolig nok så fungerer dette ganske fint også. Men logikken min tilsier at det er best gjøre basen om til ett salt.
En ting til er å ikke sprute det for langt opp bak. Du har flest blodårer rett innenfor rompe hullet
Ok, Tusen takk får svar!

har gått veldig greit så langt, beklager får seint svar.
Sitat av
Chinchilla
Nå skal jeg ikke komme med noen moralpreken her, bare vær forsiktig. Heroin er ikke godt for noe eller noen
skal være forsiktig!
Sitat av
frilansloser
Har 0 personlig erfaring med heroin, med vær forsiktig med plugging. Det er tryggere med røyking, da det inntas gradvis og kan avbrytes hvis man får i seg for mye. Du har ikke lyst til å plugge for mye heroin for å si det sånn.
Du er lur som ikke ønsker å bruke sprøyte. Det er uansett et farlig rusmiddel, og ønske mest funk for pengene er naturlig, men definitivt et farlig tankespor, da dette vil føre til at du ofrer trygghet og til slutt selvkontroll for maks funk.
Håper for din egen del at du slutter, før leken blir dårlig. Mvh en som ikke kan noe om opiater.
tusen takk får svar, skal være forsiktig!
Sitat av
Candiru
Egentlig samme erfaring som deg når det kommer til effekten. Jeg har ikke vanvittig mye erfaring med heroin, men har såklart fått prøvd det ut, flere forskjellige typer og i forskjellige doser.
Jeg har ikke skutt det før, men hvis du tenker å plugge så ville jeg startet med halvparten av den vanlige dosen du pleier å ta. I min erfaring er det "tryggest" å snorte det, det varer kortere men er mye mer forutsigbart enn andre roa. Litt OT men synes ikke heroin er så spesielt sammenlignet med mange andre opiater. Hvis du plugger det så la det koke i noen minutter, bruk ca 5% NaCi og stikk sprøyten(uten spiss) så langt inn du kommer, så får du holde oss oppdatert hvor bra eller dårlig du synes denne roa er i forhold
Tusen takk får svar! har prøvd både nasen og røyke, syntes det å røyke var mye bedre, men fortsatt ikke den formen jeg håpet på. kan sikkert ha en sammenheng med at jeg har tatt mye opiater så har vell tolleranse sikkert. men vart ganskr fornøyd med å plugge det. har gått greit så langt. også kanskje litt dumt spørmål men burde jeg legge meg på ryggen å gjøde det, eller bare sette meg på huk? også koke det i noen minutter, med effekten blir ikke ødelaggt om det koker får mye? å hva er 5% NaCi? men ja, det har gått veldig bra så langt værtfall, jeg er forsiktig, vil bare ha mest mulig ut av dopet uten å stikke en nål i blodårene mine.
Sitat av
FriFugl
Jeg plugget endel når jeg roet ned nåla. Følte jeg fikk nesten like god effekt som ved IV, men at rusen kom mer sigende på. Ikke samme kicket som iv selvfølgelig.
tusen takk får svar! men du som har plugget en del, bør jeg legge meg på ryggen eller sitte på huk når jeg gjør det? også hvor langt inn skal pumpa være før jeg trykker det inn? sorry får rare spørsmål
Sist endret av Shanga; 10. juni 2024 kl. 01:48.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.