Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1655
er dette 2 stoffer som er trygt og blanne?
Kun min egen dumdristig erfaring å snakke om, men jeg hadde en blanding av de to liggende, tok det i kaffen da jeg ikke ville ha ket følelsen, det gikk fint den gangen.
Trygt er kanskje ikke rette ordet, men det går jo an å blande selv om rusen er totalt forskjellig. Ofte overdøver speeden andre ting.
Jeg har rota og dratt for mye ket noen ganger, og det har vært greit å ikke være speeda i hølet syns da jeg.
Har tatt ketamin på speed under diverse nedturer mange ganger. Kan bli ganske slått ut om du ikke har sovet på en stund. Litt bortkastet, da ketamin er et stoff som nytes best med minst mulig andre stoffer.

Å ta det samtidig ser jeg ikke vitsen med.
Trådstarter
81 4
ja har hørt folk bruke cola for og ta edgen av ket
Er vel heller omvendt? At en tar edgen av stims med litt ket? Synes det kan være en fin blanding så lenge man doserer forsiktig.
Sist endret av wackwrack; 9. juni 2024 kl. 16:18.
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
Ketamin og amf er supert spør du meg, gjerne med en smule 2cb på toppen

Eneste du bør passe på er å ikke blande med noe som gjør at du kan spy.

Ikke bland med downers

Les her:
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Ketamine
Sist endret av Nøddy; 9. juni 2024 kl. 21:24.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ketamin og amf er supert spør du meg, gjerne med en smule 2cb på toppen

Eneste du bør passe på er å ikke blande med noe som gjør at du kan spy.

Ikke bland med downers

Les her:
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Ketamine
Vis hele sitatet...
Jeg er nær å spy nesten alltid når jeg tar ket, når det først begynner å renne fra nesen ned i munn, og smaken er på sitt verste og mest syrlige ...

Virker å være verre med ket som har ligget en stund.

Men, dette er en reell fare med ket, at en kveles i eget spy, hvis man ikke tar sine forholdsregler.
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg er nær å spy nesten alltid når jeg tar ket, når det først begynner å renne fra nesen ned i munn, og smaken er på sitt verste og mest syrlige ...

Men, dette er en reell fare med ket, at en kveles i eget spy, hvis man ikke tar sine forholdsregler.
Vis hele sitatet...
Kanskje prøve å ikke spise de siste timene før du tar ketamin?
Jeg sørger for at jeg har tom mage når jeg tar det, da jeg får mye sure oppstøt av ketamin og får en svak eller moderat følelse av at jeg er nær å få brekninger. Men har heldigvis aldri skjedd.
Sist endret av einsteindragon; 10. juni 2024 kl. 17:36.
LLL = LyricaLoveLife
Er vel aldri helt "trygt" å blande upppers og downers. Men hva er der verste som kan skje am i rite
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
81 4
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg

Vis hele sitatet...
ser den med smaken pleier altid og ha saft nær