Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 319
God kveld

Leter/søker etter noen som har erfaring/kjenner med å blitt syk av flottbit.

Uten å gå for mye inn på symptomer og slikt, så treffer det meste i blinken. Og har "slitt" med dette en god stund i flere år.

Min fastlege har ingen interesse av å hjelpe meg dessverre, og den forstår eg. Eg har slete mye mentalt, og tror det er for mye for hun, og får ikkje byttet vekk lege heller. Men har heller aldri før vært så interessert i min psykiske helse, eller visst så mye om det til å bry meg, ofte kunne eg tenke, men sånn er det å bli eldre, eller kanskje alle føler seg sånn siden dei og "klage" misforstå meg rett.


Om hvordan eg kan komme i kontakt med en spesialt innen som kunne ha testa meg? eller videre.

føler eg står heilt blankt og alene uten hjelp, håper ikkje dette for kjedlig å gå gjennom men setter pris om du kom så langt.

Brenner en liten for god lykke (i bongen ofcourse)

takk.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av Dennyhombre Vis innlegg
God kveld

Leter/søker etter noen som har erfaring/kjenner med å blitt syk av flottbit.

Uten å gå for mye inn på symptomer og slikt, så treffer det meste i blinken. Og har "slitt" med dette en god stund i flere år.

Min fastlege har ingen interesse av å hjelpe meg dessverre, og den forstår eg. Eg har slete mye mentalt, og tror det er for mye for hun, og får ikkje byttet vekk lege heller. Men har heller aldri før vært så interessert i min psykiske helse, eller visst så mye om det til å bry meg, ofte kunne eg tenke, men sånn er det å bli eldre, eller kanskje alle føler seg sånn siden dei og "klage" misforstå meg rett.


Om hvordan eg kan komme i kontakt med en spesialt innen som kunne ha testa meg? eller videre.

føler eg står heilt blankt og alene uten hjelp, håper ikkje dette for kjedlig å gå gjennom men setter pris om du kom så langt.

Brenner en liten for god lykke (i bongen ofcourse)

takk.
Vis hele sitatet...
Legevakt kan du alltid oppsøke. Lurt å gjøre det nå på en søndag, da er legekontoret stengt uansett. Hvis du mistenker flottbitt bør du oppsøke kontakt asap. Ring dem!