Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 783
Fullførte akkurat en ny låt. Min beste så langt! Sjekk ut om du liker psytrance.

https://soundcloud.com/volkstamusic/...social_sharing

ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nostalgisk, jeg hørte veldig mye på psytrance i ungdommen! Kul sang, jeg kan kanskje komme med en dypere analyse senere i kveld etter jobb.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nostalgisk, jeg hørte veldig mye på psytrance i ungdommen! Kul sang, jeg kan kanskje komme med en dypere analyse senere i kveld etter jobb.
Vis hele sitatet...
Hyggelig at den falt i smak All kritikk/analyse settes pris på!
Det er fet track da! Falt tilbake til Hallucinogen, infected mushroom tider way back when.
Goosbumps her iværtfall
Det gir mening! Er veldig inspirert av Infected Mushroom.
Psykedelisk bakverk
Dette likte jeg særdeles godt, skikkelig throwback til tiden med mye psytrance. Infected Mushroom med en touch av Vini Vicii - to tomler opp fra meg, hører gjerne mer!
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Dette likte jeg særdeles godt, skikkelig throwback til tiden med mye psytrance. Infected Mushroom med en touch av Vini Vicii - to tomler opp fra meg, hører gjerne mer!
Vis hele sitatet...
Blir helt klart mer å finne på Soundcloud, og Spotify på sikt
Fuck yeah buddy! Dritbra!
Det var bra ja.
Nå kjenner ikke jeg sjangeren godt, men føler du traff spikeren.
Skal jeg nevne noe som kan forbedres, så manglet noen instrumenter litt cut off. Ble nesten litt skurrete noen ganger.
Ville også jobbet litt mer med kor lyden/stemmen i starten.

Kommer du/dere til å lage video til den ?
Takk alle sammen Ø)

Sitat av Kaizen Vis innlegg
Det var bra ja.
Nå kjenner ikke jeg sjangeren godt, men føler du traff spikeren.
Skal jeg nevne noe som kan forbedres, så manglet noen instrumenter litt cut off. Ble nesten litt skurrete noen ganger.
Ville også jobbet litt mer med kor lyden/stemmen i starten.

Kommer du/dere til å lage video til den ?
Vis hele sitatet...
Er usikker på hvilken skurring du referer til. Mulig det er noen av de glitchene i koret, som jeg inkluderte bevisst Introen kunne nok hatt godt av litt bedre separasjon av de diverse stemmene ja.