Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 910
Skal ta meg en europatur. Hva er prosessen med å få grønt resept? Har ikke peiling så setter pris på råd
Så vidt jeg har forstått finnes det unntaksregler, noen kan få utskrevet grønt selv med Norsk statsborgerskap fra utlandet på tross av at det er ulovlig å dyrke, oppbevare og inhalere innenfor våre nasjonale grenser.. Men dette krever en aller annen form for diagnose og det forutsetter at alle andre medisiner er prøvd og at legen din gir deg grønt lys. Er nok en komplisert prosess og med mindre du er kvalifisert kan du nok se langt etter resept på marihuana.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kommer helt an på landet du skal til, men det krever uansett noe tid med utredning. Det er ikke slik som borte i unaiten der man kan få resept på weed ved å si du har vondt i hodet.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kommer helt an på landet du skal til, men det krever uansett noe tid med utredning. Det er ikke slik som borte i unaiten der man kan få resept på weed ved å si du har vondt i hodet.
Vis hele sitatet...
Det holder med en time i Amsterdam. Jeg fikk pga vond rygg og de sjekka ikke noe fysisk. Hadde med dokumentasjon fra Norge da men det trengte jeg ikke men villa ha for mer enn en uke og da måtte den være på plass.