Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 856
For 5år siden så fraktet jeg 10 stk små planter, eller de hadde vist tegn til kjønn i bilen. Tror dere lukten sitter SÅ godt i at en hund vil lukte det om man blir stoppet og en hun lukter rund ti bilen?

Skulle stått WEEDPLANTER ikke weed i overskriften
Sist endret av Kanikkedet; 3 uker siden kl. 16:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
hotboxer en sjelden gang bilen i garasjen, aldri hatt noe bemerkninger ved tollover ganger eller når jeg har blitt stoppet av politiet i ettertid.
Dog dagen etter vil jeg anta at det stinker rimelig greit....
Nei, og hvis mot all formening du skulle støte på en hundepatrulje med narko-hunder - så kan de ikke ta deg på lukt uansett - kun konkrete funn.
spiller jo ingen rolle om det lukter weed i bilen om du ikke har weed i bilen og er nøktern. Mye greier som ikke er weed som lukter weed. Politiet må ha håndfaste bevis, bikkjer kan ta feil, og du har hakket for mye noia til å burde drive med knark.