Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2457
Som kvinne hvilke land er best for å finne en mann å ha sex med? Helst i Europa da jeg ikke tror jeg tørr å reise til Thailand osv alene
Sitat av Noworryies Vis innlegg
Ja det jeg er ute etter er å få barn
Vis hele sitatet...
Kunstig inseminering.
En dema som sliter med finne en mann som vil ha sex med seg.

Dette tror jeg simpelthen IKKE på.
Eh, hva med Norge? Bare gå på bar og finn den fulleste fyren der.
Problemet er at jeg er stygg utseendemessig, har vansker med å ta kontakt med folk da jeg sliter sosialt og begynner å dra på årene. Ja det jeg er ute etter er å få barn
Vis hele sitatet...
Vel målet om å få barn er vel det viktigste her? Da kan jeg foreslå Danmark og sæddonor. Kunstig befruktning og du kan velge og vrake i topp kvalitets sperm, og kan dermed gi dett avkom en genetisk fordel alt fra starten av i livet.
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Hvis du MÅ reise til utlandet, hvorfor ikke bare reise til Sverige?

Du kan få kunstig befruktning i hele Europa, eller så kan du gå rett på tinder. Bra skriv at du er kun interessert i ONS og vil rett på sak, så vil innboksen din nedhagles med kåte menn.
Dra til Nord-Kypros. De er utro så det holder, så vil du kun ha sex er det plassen ��
Sitat av Cleri Vis innlegg
Dra til Nord-Kypros. De er utro så det holder, så vil du kun ha sex er det plassen ��
Vis hele sitatet...
Du må tulle? N-K er jo muslimsk?
2pac alive in serbia
frilansloser's Avatar
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Du må tulle? N-K er jo muslimsk?
Vis hele sitatet...
Kåte menn er i alle religioner. Tyrkere er blant de mest chill muslimene som finnes forrestenn. Servitører på hotell har prøvd seg mer enn en gang på slektninger av meg, haha.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er mer redelig med faktisk spermdonorer hvor donoren har selv valgt å donere sæd og barnet har krav på å vite opphavet når det blir 18. Det handler ikke bare om deg men to andre også («donorbarnene» og barnet).