Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 613
Heipadegdaa
20 2
Hei,

Noen som vet om det er mulig å finne gamle csgo/cs2 skins? lengste jeg kom var til csgo.exchange der jeg kunne se tilbake 45 dager. Har en kniv jeg mistenker et par 100k og 200k
Kan du dele litt mer om hva du ønsker å oppnå, og hva du har av info som utgangspunkt?
Ønsker du å finne et skin du har eid tidligere?
Har du float verdien til skinnet?
Gjenstandslager forsvinner ikke så lenge du har den kniven knyttet til din konto. Om du har det på en annen bruker kan du evt browse gjennom vennelista, se om du finner en smurf den ligger på, sjekk gjerne IRL venner/venner du har spilt og addet, så sjekker du gjennom vennelisten deres og.

Har funnet noen tusener gjennom denne metoden, og har hjulpet en del venner i den prosessen og, som hadde kasser og diverse skins til flere tusen.

Forstod ikke spørsmålet ditt helt, så kan hende svaret mitt er villedende, men gjerne utdyp så kan jeg hjelpe med relativt grei kunnskap.
Du kan se historikk på steam market. Da skal du kunne se hvilken kniv du har solgt for mange år siden. Gå til Market, så Market History.

https://steamcommunity.com/market/