Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2142
Klart for beta testing av World of Warcraft i Europa
av Lynzh

Blizzard Entertainment har idag annonsert at europeere fra den 5. Juli kan melde seg på betatestingen av World of Warcraft™. Potensielle testere vil kunne melde seg på på www.blizzard.co.uk, www.blizzard.fr og www.blizzard.de.

Blizzard vil plukke ut den endelige tester-seleksjonen tilfeldig, for å sikre seg personer som bor spredt rundt i Europa med forskjellige kunnskaper og hardware, for å ta forbehold om kjøre egenskaper og gameplayproblemer.
NiCE. Leste om dette for noen dager siden og så det igjen på en banner på battle.net. Nå er det bare å sette seg ned å skrive søknad gutta. Måtte den beste søknaden vinne...
Høres artig ut, men gidder ikke å melde meg på, er sikkert ett par tusen andre WC3 nerder som melder seg på...
Glerder meg til spillet blir sluppet fo'real da, blir nokk fett det ja.
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeee!

ja...sånn ca
Old news
Hehe...
Hmmm... håper jeg blir valgt...
Å gleder meg så sinnsykt, det kommer til å slå så grundig ann...
Jeg skal melde meg på.

Hvis mange fra nff blir trukket ut, må man jo nesten lage en nff guild
Sist endret av FotSopp; 1. juli 2004 kl. 14:09.
Guild.. hadde ikkje vært å forakta da.

Skal deffinetivt søke. Men er det noken som veit (med USA som eksempel) omtrent kor mange som blir trekt ut?
blir plass til 3000 per server tenker jeg.
Å, mandag blir ein travel dag.

1.Hente ny skjerm på posten.
2. Wow european beta signup.
3. Krysse fingerene og håpe jeg blir valgt ut.
Opprinnelig postet av frd
blir plass til 3000 per server tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Feil, det blir plass til mange fler, kanskje bortimot 50.000 - 100.000. Dette skulle visstnok være den mest omfattende closed betaen blizzard har gjort noen gang, så det er mange som kommer til å bli trukket ut, men det er sikkert også mange som melder seg på også.
Går utplukningen på det du skriver i sign-up'n eller på hvor fort etter at sign-up'n har begynt?
Jeg var med på open-beta på Lineage2, og det var meeeget gøy!
Håper bare at WoW blir mye av det samme..(?) Gleder meg egentlig mer til Everquest2 kommer ut!
Opprinnelig postet av Vanquish
Går utplukningen på det du skriver i sign-up'n eller på hvor fort etter at sign-up'n har begynt?
Vis hele sitatet...
Det er ikke førstemann til mølla, allt er bortimot tilfeldig, men de prøver å få mest mulig varisasjon på bosted og pc'er.

Jeg var med på open-beta på Lineage2, og det var meeeget gøy!
Vis hele sitatet...
Ja, dette er noe av det samme, lineage 2 er også et mmorpg (massive multiplayer online role playing game). Hvis du likte lineage 2 (har spillt det selv btw), så kommer du sikkert til å elske WoW, hvis det lever opp til forventningene da
WoW kommer til å bli sinnsykt bra ass! Trailerne av spillet er helt hærlig.. Ikke et eneste sted i verdenen du ikke kan gå. Problemet er at det koster penger i mnd. for å spille det... Gidder ikke å søke, erk'e helt meg å bli valgt og å ha hellet liksom...
Feil, det blir plass til mange fler, kanskje bortimot 50.000 - 100.000. Dette skulle visstnok være den mest omfattende closed betaen blizzard har gjort noen gang, så det er mange som kommer til å bli trukket ut, men det er sikkert også mange som melder seg på også.
Vis hele sitatet...
altså,trur ikke verdene har plass til 100 000 folk på 1 server...
WoW får aldri, aldri, -ALDRI- plass til 100 000 på én server. Dette vil kreve så mye i de mest befolkede sonene at det vil ødelegge hele spillet. Jeg vil tro at til og med 50 000 er i overkant.
Si 10- til 15 000 på en server så er det mer realistisk
Heh, 100 000 på en server... yeah right...

Uansett, vi fikk to inn i US betaen fra guilden vår, så nå håper vi at vi får inn noen europeere.
bare gleder meg jeg =)
er det bra kommer jeg kansje til å betale litt (første gang jeg noen gang har tenkt tanken engang)
Signet meg opp igår og håper på å få mail. Velger de deltagere før etter 3 uker eller hvordan fungerer det?
I følge en tråd på battle.net forumet fekk en mail innen 3 uker visst en ble valgt ut. Kommer en ikke med får en ingen mail.
Når begynner selve betatestingen?

Om jeg får svar om nøyaktig tre uker , vil det gå en uke før jeg kan spille


Håper bare at det går fint for blizzard sin del!
Håper mange fra nff kommer med
Jeg tror blizzard har allerede plukket ut folk til betatestingen, selv om det sto klart på wow-europe.com at ingen blir trukket ut før de 3 ukene signupen foregår.

Ifølge en jeg kjenner som bor i nærheten her har han allerede fått seg beta account og spiller hver dag, han er en weird kar som spytter ut mye og jeg lurer på om han bare prater dritt, eller spiller på en cracket server med en gammel beta version.

Jeg har lest litt på sandbox servere og stormcraft sin hjemmeside for en stund siden da de drev serverene. Men jeg vet ikke om de er oppe ennå.
Noen av dere som kjenner noen som har fått plass i beta testingen? Eller har noen av dere fått selv?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Lurer på om det er noen som har fått WoW beta nå? Jeg vet selv om noen som har fått europeisk beta, men den skal vissnok ikke være startet ennå (?),
Men grunnen til at de har fått, er for at den personen som sitter med annsvaret for å ta inn, og distribuere blizzard produkter (en kjetil i vivendi universal i oslo), har ordnet spesielle personer betakonto. :P