Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1086
Lurer på en ting, hva er den værste formen for utroskap av dama?
Hun mener å suge en fremmeds penis og få munnen fulll på første date er mindre intimt en å kysse….
Er dette unormalt???
Sist endret av Alrigten75; 19. januar 2024 kl. 03:45.
Er dette rent hypotetisk eller har dama sugd av kukken til en fremmed mens dere var sammen?

Om dama de suger pikk straks du ikke er tilstede er det vel kanskje greit å vurdere om er tid for å veksle henne inn i en annen modell? Det er ikke hyggelig å være sammen med noen som ikke skjønner konseptet med utroskap og blåser i partners følelser.
Det er visst en forskjell på menn og kvinner på det området.

Menn synes generelt den fysiske handlingen er «mest utroskap» av sin partner, men kvinner mener ofte den emosjonelle utroskapen er mest utilgivelig.

Kanskje det er det som kommer frem her?
Eller så kan en lytte til hva horer sier, kyssing utgår det er for bruk på privaten. Men det gjør jo dama til ts...nei det blir jo litt..tynt.
Det sjuke er at det ikke er så uvanlig blant "yngre" nå har hørt flere si kyssing er mere intimt en sex.
Husker ei jeg møtte på tinder for noen år siden,det var knulling,bj og cum i kjeften men kysse det gjorde man ikke så tidlig :P
Det er mange som skiller følelser og sex. Jeg hadde ei elskerinne en gang i tiden av det kinky slaget. Mannen var hjemme å tente på at han fikk bilder på snap av hva vi gjorde. Jeg kunne gjøre hva jeg ville med henne, jo mer grisete, jo bedre. Men kyssing var forbudt, det kunne kun gjøres mellom hun og mannen.

Uansett utroskap er å bli ført bak lyset, og suger hun en annen man sin kuk uten ditt samtykke, er det utroskap.