Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1215
Har tatt 255 mg Sobril, hva skjer på den dosen? Er det farlig...?
Det er ikke farlig. Selv tar jeg sånne doser for å i det hele tatt få en rus. 175mg og to pils er perfekt for meg. Er ikke farlig, tilsvarer en 5mg xanor den dosen din, sobril er noe man så vidt kan kalle benzo, men er fin på angsten.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Det er ikke farlig. Selv tar jeg sånne doser for å i det hele tatt få en rus. 175mg og to pils er perfekt for meg. Er ikke farlig, tilsvarer en 5mg xanor den dosen din, sobril er noe man så vidt kan kalle benzo, men er fin på angsten.
Vis hele sitatet...
Ja, har det møkk og ser ikke vitsen i å ta 1 tablett eller to, skjer jo ingenting. Greit å vite at det ikke er farlig da så takk for den, men håper hvertfall jeg kjenner noe for har d som sagt ikke bra
De er såpass svake og tror det er bred forståelse for at de ikke fungerer for mange, sånn at du kan rapportere til lege at de ikke fungerer og få prøve vival/valium istedenfor
Sitat av Omkalfatrere Vis innlegg
De er såpass svake og tror det er bred forståelse for at de ikke fungerer for mange, sånn at du kan rapportere til lege at de ikke fungerer og få prøve vival/valium istedenfor
Vis hele sitatet...
Har gjort det, fikk 5 mg Valium. Første dagen funket det bra, men det var med en flaske vin. Etter det var det lite funk
Kodein har sluttet å funke for meg, etter to års bruk av og på..tar det likevel i håp om en rus. Blir skuffa mer eller mindre hver dag. Holder meg til doseringen fra lege
Vis hele sitatet...
Nice dosering du får av legen.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Nice dosering du får av legen.
Vis hele sitatet...
3 tabletter om dagen, jeg tar 4 da
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Har gjort det, fikk 5 mg Valium. Første dagen funket det bra, men det var med en flaske vin. Etter det var det lite funk
Vis hele sitatet...
Hva legger du i funk da? Om du går å kjenner etter effekt mister du ironisk nok effekt fort. Bruker valium selv i perioder der ting er vanskelig men det gjør bare at om jeg vil henge meg på loftet så utsetter jeg det til imorgen å ser om jeg har like lyst da (om jeg tar en valium altså) men dagen er fortsatt ganske jævlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva legger du i funk da? Om du går å kjenner etter effekt mister du ironisk nok effekt fort. Bruker valium selv i perioder der ting er vanskelig men det gjør bare at om jeg vil henge meg på loftet så utsetter jeg det til imorgen å ser om jeg har like lyst da (om jeg tar en valium altså) men dagen er fortsatt ganske jævlig.
Vis hele sitatet...
At jeg blir helt avslappet og angstfri. Ja skjønner hva du mener. Er det jeg prøver på og
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
At jeg blir helt avslappet og angstfri.
Vis hele sitatet...
Det er egentlig ikke sånn medisinen bør brukes etter min mening vell å merke. Det er da man fort blir avhengig og medisinen blir lett en utvei for å føle seg bra. Bruker å si du bør ta bort kanskje 30% av symptomene.
Tar jeg vival så jeg blir helt avslappet og angstfri blir jeg også rusa noe jeg egentlig ikke gidder. Men om jeg bare tar toppene så kjenner jeg knapt at jeg har tatt medisin men det er litt roligere.
Jeg er veldig forsiktig med benzo pga at jeg har misbrukt å vært avhengig tidligere så jeg har kanskje lært det på den harde måten.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke kjempe farlig men det er mer enn nokk
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Det er ikke farlig. Selv tar jeg sånne doser for å i det hele tatt få en rus. 175mg og to pils er perfekt for meg. Er ikke farlig, tilsvarer en 5mg xanor den dosen din, sobril er noe man så vidt kan kalle benzo, men er fin på angsten.
Vis hele sitatet...
Damn, jeg slukner av 30 mg og sover et døgn. Er det en viss kneik man må over for rus eller har du bare jævlig høy toleranse?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Damn, jeg slukner av 30 mg og sover et døgn. Er det en viss kneik man må over for rus eller har du bare jævlig høy toleranse?
Vis hele sitatet...
nei er forskjell på folk og hva de trenger, men må si jeg er misunnelig på deg men du sover sikkert ikke 5 timer pr døgn vanligvis uten hjelpemidler, men selvfølgelig også en fare for tilvenning
Anonym bruker
"Selvforsynt Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Har tatt 255 mg Sobril, hva skjer på den dosen? Er det farlig...?
Vis hele sitatet...
Koster ikke det sykt mye penger å ta så mange piller pr gang
Blacket og spiste all sjokoladen og brusen i søvne, våknet nå
Anonym bruker
"Trygg Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av AllHourCymbals Vis innlegg
Blacket og spiste all sjokoladen og brusen i søvne, våknet nå
Vis hele sitatet...
Hahahahahha.