Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 480
Jeg vett det er usundt for kroppen. Men følelsen er behagelig. Jeg er aldri ute etter en rus som andre ligger merke til. Bare å føle meg ekstra avslappet for å feire bursdagen min.

Tok 10mg valium før idag (har toleranse) så tok jeg 40mg elvanse.

Jeg har lyst å hive i meg enten 2 valium til eller 1 halv xanax stolpe. Vet at alt er legit og ikke fake så trenger ikke bekymre meg. Også har jeg tenkt å smoke weed seinere.

Men hvor farlig er dette for kroppen? Jeg har ikke lyst å gjøre dette fler ganger hvis det kan ha store konsekvenser seinere
Nei, det går helt fint.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzos på toppen av ADHD medisiner kan faktisk være en fordel. Det tar mye av de negative effektene bort og gjør effekten mer skånsom mot kroppen(finnes info om dette hvis du googler, men var ikke lett å finne igjen).

Weed kan forsterke negative effekter som hjertebank og annet ubehag, men benzoen veier opp for det, så bare kjør på du. Det er en fin kombo så lenge du holder deg til en dose adhd meds og ett-to inntak av benzo. Man konsumerer fort en del mer weed, da, så vær obs på det.