Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1500
Etter lest noen historier i avis, og generelt på nett, så er jeg nysgjerrig på noe.

Det er en del dødsfall, knyttet til fentanyl, og heroin som blir solgt utblandet osv.

Da jeg ikke har erfaring med minus, og bruk og kjøp så håper jeg noen kan opplyse meg på hvordan dette bruker og foregå i fasen fra det kommer til en dealer, og havner hos brukeren som kjøper dette på gateplan.

Er det sånn at selger vet at dette(heroin)innholder fentanyl når det blir solgt som regel?
I tilfelle så ser jeg ikke forskjell på det og forsettlig drap!

Blir det mixet i Norge, eller kommer det inn i landet allerede mixet?

Sikkert veldig trøblete og svare på, men dette synes jeg er en skikkelig kynisk opplegg
Det meste kommer nok inn ferdig mixa til Norge.
Kommer ferdigmixet og ikke alltid de vet det før det er for sent.
Derfor man ikke bør kjøpe opioder og benzo som rivotril og xanax på gaten. Kjøp på darknet, for der blir det fort kjent visst det er mixet.
Og alltid les tilbakemeldingene til selgeren.

Slike ting kan man ikke gjøre med selgere på gaten.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye erfaring med heroin og fentanyl. Både sammen og med hverandre.
Ikke vært borti denne blandingen på gata, men jeg har blandet det til meg selv ved noen anledninger, mange år siden nå.

HVIS det er for mye fentanyl i den så vil du merke forskjell på effekten. I stedet for å sige på så slår fentanylen fort og hardt, så kommer heroinen snikende etterpå. Per nå har jeg kun hatt «snikende» heroin. Er det derimot snakk om veldig lite fentanyl så vil det bare være drahjelp for heroinen(det som er meningen, det er superdigg!).

Dette gjelder da ved røyking, bruker man sprøyter så vil man vell merke at man begynner å bli søvnig så snart man begynner å trykke inn stempelet, man går rett forbi euforien og velstanden.
Fentanyl har også kort virketid. Da jeg tok sånn tablett fra norsk sykehus man legger unna tungen så forsvant effekten etter 5 min. Rusen er ikke mye å skryte av.
Mr85
Trådstarter
Ok, takk for info.

Det jeg leste var at fentanyl var så mye sterkere enn heroin, så det var bare ørlite som skulle til, før det var overdose.

Synes ordentlig synd på de som lever dette livet på minus og brugata livet.
Sniffing og sprøye er farligste inntaksmetode.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kjøp heroin som er helt fint pulver. Er mye av det i UK nå. Tror ikke de klarer å presse heroinen sammen til klumper igjen uten å lage potensielle hotspots, så det selges som ett finfint pulver i steden. Lysere enn vanlig.

Jeg prøver ikke å si at du ikke skal bekymre deg, men så lenge du får harde klumper så kan du nok slappe av, intill videre. Alltid ta en liten test av stoffet før du kaster alt i deg, anbefaler røyking., det er mest tilgivende. Ha folk og nalakson rundt deg.

Tror ikke de som tar inn heroinen her til lands ønsker peset med massedødsfall knyttet til høypotente NPS heller, men mindre selgere kan jo også blande, men aldri hørt om det. Uansett kan su unngå det værste ved å bare kjøpe klumper som jeg sa. Inntil videre.

Ryktene vil gå fort i Brugata også om det er noe shady stoff ute, så det er også en fin indikator.

Mye antagelser og spekulasjoner i postene mine angående dette, men føler meg stødig nok til å si det med tunga bent i munnen. Per nå er heroinen i Norge så svak at den kan brukes trygt av «alle». Kvaliteten er ikke i nærheten av hva den var før og under covid, men samtidig er den jo blitt nesten 50% billigere også når man kjøper 5g.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Fentanyl har også kort virketid. Da jeg tok sånn tablett fra norsk sykehus man legger unna tungen så forsvant effekten etter 5 min. Rusen er ikke mye å skryte av.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om du overdriver eller ei, men min erfaring fra fentanyl er annerledes. Når man tar det med andre opioider i tillegg vil det påvirke opplevd virketid siden enkelte av effektene bygger på hverandre. Veldig synergisk tror jeg er riktig ord.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Sniffing og sprøye er farligste inntaksmetode.
Vis hele sitatet...
Husk at med høypotente stoffer så kan det være man får i seg hele dosen på ett lite trekk når man røyker, selv om heroinen knapt har begynt å smelte. H(overdriver litt nå)
Så legg på lite om gangen hvis du er usikker. Kjipt om man legger 0.25 på folien og sluker ett par milligram fent/zene momentant fordi flammen kom borti.



Vanskelig å forklare, men håper dere forstår hva jeg mener.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke kjøp heroin som er helt fint pulver. Er mye av det i UK nå. Tror ikke de klarer å presse heroinen sammen til klumper igjen uten å lage potensielle hotspots, så det selges som ett finfint pulver i steden. Lysere enn vanlig.

Jeg prøver ikke å si at du ikke skal bekymre deg, men så lenge du får harde klumper så kan du nok slappe av, intill videre. Alltid ta en liten test av stoffet før du kaster alt i deg, anbefaler røyking., det er mest tilgivende. Ha folk og nalakson rundt deg.

Tror ikke de som tar inn heroinen her til lands ønsker peset med massedødsfall knyttet til høypotente NPS heller, men mindre selgere kan jo også blande, men aldri hørt om det. Uansett kan su unngå det værste ved å bare kjøpe klumper som jeg sa. Inntil videre.

Ryktene vil gå fort i Brugata også om det er noe shady stoff ute, så det er også en fin indikator.

Mye antagelser og spekulasjoner i postene mine angående dette, men føler meg stødig nok til å si det med tunga bent i munnen. Per nå er heroinen i Norge så svak at den kan brukes trygt av «alle». Kvaliteten er ikke i nærheten av hva den var før og under covid, men samtidig er den jo blitt nesten 50% billigere også når man kjøper 5g.
Vis hele sitatet...
Enig. Personlig anbefaler jeg klumpete brunt afghansk heroin. Hold dere unna den hvite, som er atlfor sterk.
En jeg kjøpte dette av fortalte om en venn av han som hadde sluttet å puste når han havnet på sykehus etter å ha røykt dette. Eller, det var enten røyking eller sniffing han gjorde.

Jeg foretrekker sniffing, siden jeg ikke kan rulle. Og tror det er tryggere også. Iallefall visst det kun inneholder heroin. Å blande heroin med andre opioder er oppskriften på dødelig overdose.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av spiir85 Vis innlegg
Ok, takk for info.

Det jeg leste var at fentanyl var så mye sterkere enn heroin, så det var bare ørlite som skulle til, før det var overdose.

Synes ordentlig synd på de som lever dette livet på minus og brugata livet.
Vis hele sitatet...
Joda, men de fleste(?) av oss som bruker heroin har en toleranse som ikke ligner grisen. Selv ville daglige total-dosen min være nok til å drepe deg eller andre her inne opptil 5 ganger, mens når jeg ruser meg skikkelig så hadde det sikkert vært nok til å ta livet av det dobbelte av det.
Sånn er det for mange andre også, dessverre.. kunne brukt helt ren fentanyl på øyemål… mange av zene-stoffene også… føltes litt rart ut å si at man er så ute å kjøre at man kan ta fentanyl på øyenmål, men det er sant.

Det er gjerne nye brukere, de som nettopp har sprukket eller kjøpt pulver i fylla og lignende dette vil være aller farligst for, og de som setter en stor justering uten å teste litt først. Er jo ikke alle som har tid/mulighet til å være forsiktig når de omtrent bor på gata.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg foretrekker sniffing,siden jeg ikke kan rulle. Og tror det er tryggere også. Iallefall visst det kun inneholder heroin. Å blande heroin med andre opioder er oppskriften på dødelig overdose.
Vis hele sitatet...
Haha, du slipper å rulle så lenge du kan skli Brun heroin er skapt for folien, men kan også brukes i glasspiper, men det kan bli litt sløsing i starten, og mye rensing.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke om du overdriver eller ei, men min erfaring fra fentanyl er annerledes. Når man tar det med andre opioider i tillegg vil det påvirke opplevd virketid siden enkelte av effektene bygger på hverandre. Veldig synergisk tror jeg er riktig ord.
Vis hele sitatet...
Det var min erfaring. Men jeg tok svært lite om gangen. Skrapte ekstremt lite av en tablett og la det under tunga. Etter 5 så hadde jeg nådd maks effekt, så avtok det fort og måtte redosere igjen etter ytterliggere 5-10 min. Biotilgjengeligheten er 50% under tunga og onset of action er 5 min. Som står overens med min erfaring.

Kilde: Engelske wikipedia

Den jeg tok var en jeg fikk av en dealer. Han hadde fått de av en kompis som hadde fått det på av en kompis. Tror han hadde fått det fordi han hadde mistet en tå.

Var denne: https://www.felleskatalogen.no/medis...a-kirin-545659

Enten den på 200 eller 800 ug. Mest sannsynlig den på 800 ug når jeg tenker over på hvordan tabletten så ut.
Brukte den opp i løpet av 6-12 timer. Han hadde derimot tatt 1/4 sammen med litt Dolcontin og sovnet i 2 dager. Så han var farlig nær dødelig overdose. Dette gjorde at jeg også selv var ekstremt forsiktig. Pluss at jeg også har hørt om alle som har dødd av Fentanyl. Så kunne jeg valgt ville jeg heller tatt plaster.

Felleskatalogen sier tmax i løpet av 22,5-240 minutter. Mulig mesteparten av effekt var over etter ca. 20-40 min. Mulig den forsvant så fort fordi jeg tok så lite om gangen. Og husker at jeg etter et par timer måtte plutselig ta mer og mer. Så skrapet lite av den i begynnelsen, men etter noen timer måtte jeg ta rundt 1/10 tablett. Så toleransen kom virkelig ekstremt raskt. Fordi helt i begynnelsen ville jeg nok fått respirasjonsdepresjon av 1/10 tablett.

Tror jeg gikk over til å svelge tabletten da jeg til slutt gikk over til å øke til 1/10 tablett. Og da er bioen "kun" 33%. Så mulig toleransen ikke økte, men at jeg kunne ta mer fordi jeg gikk over til å svelge. Husker jeg merket at effekten forsvant så fort fordi euforien forsvant raskt og så ble jeg abstinent. Tok dette nemlig dette som del av nedtrapping fra Oxy.

Lurer man på om heroinen man har også inneholder Fentanyl så er en god huskeregel at Fentanyl bare virker i noen minutter, gjerne maks 30 min visst det er snakk om lite. Så visst du begynner å miste effekt etter bare 30-120 min så er det tegn på at det er Fentanyl du mister effekt av. Heroin derimot virker i 3-5 timer. Men kan virke i opptil 8 timer. Noen kilder sier det på det meste kan ta opptil 12 timer før man får abstinenser, tho.

Så røyker eller injiserer du så snakker vi sikkert om 4 timer før effekten begynner å avta. 5 timer så er all effekt ute av kroppen. Sniffer eller svelger du

Hovedsakelig tipper jeg her, men dette er nok tall som stemmer veldig bra:

Injisering: 3-4 timer
Røyking: 4-6 timer
Sniffing: 4-7 timer
Oralt: 4-8 timer. Muligens 6-8 timer
I baken: 4-8 timer
Oralt, i baken og sniffing i 4-12 timer når kroppen av diverse grunner bruker lengre tid på å bryte ned og skille ut i lever og urin.
Er f.eks. Mulig at ting som grapefruktjuice påvirker enzymene i ulik grad, de som står for nedbrytingen av heroin og morfin

Noe vi vet er at Heroin også inneholder Morfin. Som iallefall hos meg virker i 5-7 timer. Som oftest 6 timer.
På oxy så merker jeg at effekten begynner å avta sakte men sikkert etter ca. 3 timer, avhengig av dosering. Etter 6-7 timer, også avhengig av dosering, så er alt av effekt borte og jeg får kraftige abstinenser.

Når tas oralt så kommer ikke effekt før etter 30 min og halveringstiden sies å være på bare noen minutter. Noe som selvfølgelig ikke stemmer, for da ville ikke effekten vart i flere minutter, men maks en time. Avhengig av dosering.

Ser ut som det er mye uenighet der ute når det kommer til heroin og hvordan det er med iallefall virketid.

Engelske Wikipedia sier halveringstiden bare er på 2-3 minutter, men den er 30 min ifølge følgende kilde: https://americanaddictioncenters.org...long-in-system
For en gangs skyld så virker ingenting av det wikipedia oppgir til å være verken logisk eller å kunne stemme.

Her er en annen kilde: https://www.aruplab.com/files/resour...lasmaUrine.pdf

Her sier de plasma-halveringstiden er 0.1-0.25 timer og sporbart i urinen i mindre enn 1 dag. Noe jeg bedre får til å stemme. Sporbart i urinen i mindre enn 1 dag når halveringstiden er kun 30 min eller mindre altså.

Annen kilde sier dette:

Urine: 1 day
Blood: Up to 6 hours
Saliva: Up to 6 hours
Hair: 90 days or more

Kilde: https://www.bicyclehealth.com/opioid...in-your-system

Annen kilde sier dette:

"Through detection of certain metabolites, heroin may show up on most drug tests for as long as 4 days after last use."

Noe som er logisk når det er andre metabolitter som stammer fra heroin som er grunnen.
Kilde: https://deserthopetreatment.com/opio...gth-in-system/

Og mens de mest anerkjente sier virketiden er 3-8 timer, så er det i blodet i 12 timer ifølge denne kilden: https://www.priorygroup.com/blog/how...in-your-system
3-4 dager i urinen tydeligvis. Noe jeg ikke får til å stemme når virketiden er så kort.

Det må isåfall være inaktive stoffer man kun finner i heroin og opium.

Generelt kan vi nok si oss enige i at det er snakk om 1-4 dager det er sporbart. Som oftest mindre enn 1 dag, kun mer enn 1 dag når det er brukt store doser heroin gjentatte ganger per dag i minst 3-4 dager. Altså 3-4 ganger per døgn. Totalt 12-16 doser i løpet av få dager.
Men 1-2 dager i løpet av 1 dag er garantert ikke sporbart i urinen i mer enn maks 1 dag. Med mindre man bruker grapefruktjuice eller medisiner/kosttilskudd som påvirker de samme enzymene som står for nedbrytingen av heroin. Eller man har skade på nyrer eller lever som gjør at det blir brutt ned saktere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Haha, du slipper å rulle så lenge du kan skli Brun heroin er skapt for folien, men kan også brukes i glasspiper, men det kan bli litt sløsing i starten, og mye rensing.
Vis hele sitatet...
Det visste jeg ikke. Men jeg foretrekker morfin og oxy. Pga. Pris og at er mer praksis å putte i seg en pille eller to enn å måtte sniffe eller røyke. Men er mye jeg kunne tenkt meg å teste ut, som Ketorax.

Så er det mye man kun får i utlandet jeg en dag ser frem til å teste ut. Htdromorphone blir nok for sterkt, bortsett fra visst jeg en dag får kreft og/eller skyhøy toleranse.

Ellers har man de man ellers finner i denne kalkulatoren: https://deserthopetreatment.com/opio...gth-in-system/

Hydrocodone, Oxycodone, så er det sikkert mye annet.
Tepentadol er jeg ikke mye fan av. Får så mye muskelsmerter av de, ikke mye eufori. Somadril ser jeg frem til å prøve derimot.
Dessverre kom det aldri da jeg bestilte på nettet for 2-3 mnd siden.
Har ikke store forhåpninger til Metadon mtp. Rus og Angstdempende effekt, men tror jeg vil prøve det en gang også
Sist endret av einsteindragon; 1. januar 2024 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tramadol får jeg ikke lenger merkbar effekt av. Da må jeg nok ta iallefall 200-500 Nobligan. Eller annen tramadol som virker med engang.
Men det er nok fordi kroppen min allerede er godt kjent med opiater og opioder nå.

Men synd det ikke kan fås for angst og depresjon. Altså som antidepressiva, slik det er mulig i statene. Samme med cannabis for angst. Og også det samme med Ketamin for angst. Ville selv aldri fått disse tingene uansett siden forsiden min på min journal hos både fastlege og sykehus er en stor forside fullstendig dekket av ordene "RUSMISBRUKER".
Er jo nesten umulig å få cannabis til og med for kreftsmerter selv om man aldri har hatt rusproblemer. Selv om cannabis ikke engang er mulig å få respirasjonsdepresjon på. Eller hjertestans. Isåfall tror jeg det er snakk om å røyke 2 kg cannabis i løpet av 20 min. Eller så var det 2 timer.

Obs, er 6g det er snakk om.
Dette sier felleskatalogen om Sativex: Begrenset erfaring med overdoser. Barn: <20 mg/kg forventer ingen eller lette symptomer. Voksne: 6 g til friske personer ga lette symptomer i klinisk studie.

Så minst 6g til voksne personer og minst 20 mg per kg til barn. Og dette er kun for lette symptomer. Ikke toksisk dose.
Allikevel så vurderes det som like ille som både Morfin, Oxy og Fentanyl.
Dette er slikt at iallefall jeg har null respekt for stoffer basert på hvilken grupper de er plassert i.

Personlig mener jeg at iallefall til kreftpasienter så burde disse kunne få utskrevet heroin på resept ved sterke smerter. Det er sannsynligvis mer effektivt enn kun Morfin, kun Oxy eller kun Fentanyl. Eller noen av de andre opiodene, avhengig av indikasjon.
For smerter handler ofte mer enn om kun de fysiske smertene slik de fleste ser på smerte. Smerte vil også forsterkes ved frykt, angst, depresjon og så mye mer. Ketamin kan også ved nøye observasjon og planlegging være svært effektivt å blande sammen med opioder. Fordi da mister man nesten all følelse i kroppen og sjansen for å utvikle CNS og Respirasjonsrepresjon er nesten ikke eksisterende. Iallefall jeg kunne nok fint blandet sammen 40-60 mg Oxykodon med 0.5g Ketamin. Eller lignende doser.
Nå skal det sies at jeg har en kropp som er vant til opioder og som tåler dette godt. Jeg har flere ganger tatt 80 mg Oxynorm uten å være i nærheten av å så mye som miste bevisstheten. Eller få pusteproblemer, eller bli tungpusten. En opioid naiv person ville derimot ikke tålt slike doser.

En god cocktail, nesten perfekt ville vært å blande Cannabis sammen med Ketamin og Opioder som morfin eller oxy. Muligens også blande med f.eks. ADHD-medisiner/amfetamin eller Kokain. Evt. Noe annet som også virker smertestillende uten å gi pustestans eller pusteproblemer.

Adolf Hitler brukte f.eks. En svær cocktail på rundt 50 medisiner og gifter som gjorde at han kunne regjere, ut og møte folk og muligens også holdt ut lenger. Spesielt med tanke på at han lå i sene utviklingen av Parkinsons. Tror han også hadde Alzheimers.
Beste for verden ville derimot om han hadde dødd og ikke fått disse medisinene. Samtidig kan det være at han tapte mye raskere takket være at han tok ting som Kokain og fikk altfor god selvtillit og arroganse som følge av dette og angstdempende (Barbiturater) han ble gitt.

Allerede i 1944 så innså han garantert at han kom til å tape, siden han da begynte å gi opp å prøve å vinne og heller satset på å utsette krigen så mye som mulig. Så han fikk drept flest mulig jøder, sigøynere, russer, samer og andre minoritetsgrupper.
Får meg faktisk til å lure på om hatet hans mot disse virkelig var så sterkt at han heller ville drepe alle tyskere og de av den etniske rasen han ville ha. Så lenge det betydde utryddelsen av bla. Jødene(?)

Eller var han virkelig livredd og paranoid, og virkelig trodde at det foregikk en sammenbesvergelse der jøder og de andre jobbet for en hemmelig tjeneste som skulle utrydde tyskerne(?)

Ironisk at han var den som sto bak flest drap på flest tyskerne. Var man soldat og ble sendt hjem med PTSD så var nemlig gasskamre ofte takken for å ha tjenestegjort og ofret helsen sin for både hitler og tyskland.

Til slutt var kanskje hitler den som passet best til kriteriene for å bli sendt til gasskamrene. Han var ikke akkurat god, frisk og effektivt mot slutten.

Helt siden på begynnelsen så jobbet han og SS også aktivt med å sørge for at hverken tyskerne, opposisjonen eller fienden kunne finne noe som kunne tyde på at han var til dels jøder selv. Tror ryktene går på at han kan være ca. 1/8 jøde om man ser på familien hans og går langt tilbake i tid. Var dessverre et problem at navnene Adolf og Hitler ikke var uvanlige navn og etternavn på den tiden.

Faren hans var derimot garantert en psykopat. Og til tross for alt det negative som 2. Verdenskrig og nazistene brakte med seg så er krig den viktigste kilden til utviklingen spesielt når det kommer til teknologi. F.eks. Så kan det være Sovjetunionen hadde funnet opp atombomben først og vesten blitt utryddet hadde ikke tyskerne, japan, italia, finland (med vinterkrigen) og sovjet erklært krig. Og Polen ville kanskje aldri blitt medlem av NATO visst ikke Tyskland og Sovjet erklært de krig og delt landet i 2. Kanskje har vi Tyskland og Nazistene å takke for at vi i det hele tatt har både NATO, EU, så tett USA-Canada-Europa samarbeid. Kanskje ville Japan ikke vært et demokrati, samme med Sør-Korea. Kanskje ville Japan vært et diktatur som hadde nå eid Australia og New Zealand.

Og Internett hadde kanskje tatt 50-80 flere år å utvikle.

Av stoffer som allerede kan fås på resept i Norge ser jeg for meg å en gang i fremtiden teste ut følgende: Hydromorfon, Pentidin, Oramorph, Remifentanil og så mye mer som jeg ikke kommer på her og nå.

Kanskje også Byfavo, selv om det er et benzo, ikke opioid eller annen form for smertestillende. Noen som vet hvordan denne rusen på dette er?

Cosylan - Ikke akkurat noe å ruse seg på.

Ketalar - Hvordan er den rusen?
Ketamin skulle jeg gjerne kunne dratt på legekontoret eller sykehus for å fått intravenøs. Det er spesielt bra for dødsangst og burde være noe somtilbys alle med dødelig sykdom som lungekreft. Og kanskje det mest effektive smertestillende visst man kun tenker på den vanlige fysiske smerten og ikke har noe imot å være fullstendig borte og konstant befinne seg i en blanding av drømmetilstand med vrangfoestillinger, til dels hallusinasjoner og å se og tenke på virkeligheten og universet på en helt annen måte. Ikke overraskende at verden er så fullt av religioner og overtro når vi har stoffer som Ketamin, LSD og naturlige planter som gir samme eller veldig lignende samme type effelt.
Ketogan, hvordan er det?
Selvfølgelig også Morfin og Oxycodone. Synd man ikke kan få det for angst.
Midazolam i form av kanskje Ozalin? Hørt rusen er veldig ubehagelig, at det er som å psykologisk sett på en måte bli slått ned. Litt som ved svære doser f.eks. Seroquel. Erfaringer? Stemmer det?
Palexia - Forstår ikke at man ikke også kan få disse i pakninger på 100 mg og 200 mg også. Personlig kjenner jeg nesten ingenting av 50 mg. Og hvorfor åpne for doser på flere hundre når man isåfall må ta f.eks. 6 tabletter for å ta 300 mg? Irriterende ulogisk slik felleskatalogen norske medisinmyndigheter er.
Tror vi snart burde opprette et Portugal her. Og Nederland
Og Sveits når det kommer til aktiv dødshjelp.

Er garantert også mye annet som jeg vil ønske å prøve. Noen med noen tips?
Hvordan er det med å bestille Nalokson fra utlandet? Hva visst det blir stoppet i tollen? Havner det da hos politiet?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fentanyl virker ikke bare i noen minutter… Onset of action betyr forresten hvor lang tid det tar før effekten begynner å komme. Du mener vell ikke den har slutta å virke på like kort tid som den tar å virke for alle andre? Har tatt det sublingualt selv også, og det varer faen ikke 5 minutter, selv ikke når du røyker varer det 5 minutter.

Du har etter alt å dømme fått placebo. Fentanyl piller(Abstral) inneholder fra 100 til 800mcg. Hvis man bare skraper litt av en tablett så vil dette tilsvare noen få mikrogram på det meste.. tror du bør lese litt om fentanyl igjen før du sier noe mer om det, mener det ikke slemt, men nå sprer du feilinformasjon.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser du er på pepperen i dag, du også, Einstein.

«Hvordan er det med å bestille Nalokson fra utlandet? Hva visst det blir stoppet i tollen? Havner det da hos politiet?»
Du får jo dette gratis hos ROP og lignende så du slipper å bestille det.
Blir ikke noe politi iallfall, har en selv som jeg fikk når jeg var i fengsel så jeg tviler på at du blir straffet for noe fengselet ga meg som avskjedsgave
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fentanyl virker ikke bare i noen minutter… Onset of action betyr forresten hvor lang tid det tar før effekten begynner å komme. Du mener vell ikke den har slutta å virke på like kort tid som den tar å virke for alle andre? Har tatt det sublingualt selv også, og det varer faen ikke 5 minutter, selv ikke når du røyker varer det 5 minutter.

Du har etter alt å dømme fått placebo. Fentanyl piller(Abstral) inneholder fra 100 til 800mcg. Hvis man bare skraper litt av en tablett så vil dette tilsvare noen få mikrogram på det meste.. tror du bør lese litt om fentanyl igjen før du sier noe mer om det, mener det ikke slemt, men nå sprer du feilinformasjon.
Vis hele sitatet...
Vet at det er onset of action. Sa heller det ikke varer i kun 5 min, korrekte er 15-20 min. Etter 5 min så tar det ytterliggere 5-10 min før det begynner å gi seg i effekt. Dette var min erfaring.
Man får ikke Eufori og fravær av kraftige abstinenser pga.Placebo. Visste heller ikke hva det var helt i begynnelsen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser du er på pepperen i dag, du også, Einstein.

«Hvordan er det med å bestille Nalokson fra utlandet? Hva visst det blir stoppet i tollen? Havner det da hos politiet?»
Du får jo dette gratis hos ROP og lignende så du slipper å bestille det.
Blir ikke noe politi iallfall, har en selv som jeg fikk når jeg var i fengsel så jeg tviler på at du blir straffet for noe fengselet ga meg som avskjedsgave
Vis hele sitatet...
Pepperen? Jeg er ruset på oxy, men nei. Jeg bruker ikke amfetamin.
Sist endret av einsteindragon; 2. januar 2024 kl. 01:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Arg Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte noe heroin vi fikk beskjed om var piffet opp og ekstremt sterk en gang. Mekka litt mindre enn jeg pleier og når jeg satt løsningen var jeg borte før jeg hadde fått klemt inn stempelet. Slo hardt og fort som faen og hjerte stoppa.
(U)heldigvis var det gode kompiser rundt som reagerte med og slepe meg rundt og ga hjertekomprisjoner til ambulanse kom med nalokson, å noradrenalin eller lignende å heiv meg baki ambulansen, våkna idet vi den parkerte på sykehuset å han ene sa jeg skulle være takknemlig for at det va de kompisene jeg var med som hadde gjort ting riktig.
Like etter jeg ble henta skulle de kjøre etter og politiet stod nedi veien å venta på dem.
Tidenes julaften !
Testkit slot ut på fentanyl etterpå. Så kan vel sies at det piffer opp / gir heroin den lille ekstra futten ��