Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1130
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! skal på rave og lurer på hvor mye amfetamin jeg må ta for å holde hele natten men fortsatt kunne dra på jobb to dager senere? tenkte å holde på fra 20:00 - 08:00

Høyde: 189cm
Vekt: 88kg

Amfetaminen er vasket og skal være nogenlunde ren, har ikke tolleranse på stoffet. Planen var å droppe 0,2 i 20-tiden også håpe på å få sove igjen natten etter ravet.

Har lite erfaring med amfetamin så er egentlig clueless når det kommer til dosering, virkningstid osv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nå er jeg en gammel traver men vi brukte bare å ta ei linje og kose oss med det, Amfetamin varer såpass lenge at man trenger ikke påfyll.
Med mindre du har en milligramsvekt så får du heller ikke dosert det opp noe mer nøyaktig enn "linjer" på øyemål, de fleste jeg hang med lagde linjer under 100mg.

200mg i drop vil jeg påstå er i overkant mye for en førstegangsbruker, halvparten skulle duge.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, så 100mg linje, når på dagen burde jeg ta det og hvor lenge før jeg får sove igjen?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er veldig vanskelig å svare på, men tar du en til to drops ila natten skal du kunne sove igjen neste natt, husk å spise og drikke godt! Jeg foretrekker drops fremfor linjer, føler det blir en mer stabil rus.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei, så 100mg linje, når på dagen burde jeg ta det og hvor lenge før jeg får sove igjen?
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si hvor lenge det er før du får sove da det er veldig individuelt. Renhet, dagsform, næring og alle mulige andre ting faktorerer inn på regnestykket. Jeg kan si at jeg fint hadde fått sove 4-6 timer etter én 100mg stripe, men det er bare fordi jeg har tidligere erfaring med min egen personlige sammensetning av faktorer. Ta linja 15 minutter før du entrer. Husk vannflaske. Tyggis kan være ønskelig.
Anonym bruker
"Forelsket Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om den er ren og du ikke har toleranse hadde jeg tatt 50mg om du skal holde på i 12t. Gikk på en smell med 100mg en gang jeg ikke hadde tatt det på veldig lenge og da ødela jeg nesten tenna pga gnissing.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 - 100 mg er sweetspotten min som sjelden bruker uten toleranse, på din størrelse. Amfetamin er veldig greit å justere seg opp til ønsket nivå på ved å begynne forsiktig, du kan alltid ta mer, men ikke mindre, så jeg hadde hatt tre drops eller linjer med meg om jeg ikke hadde prøvd akkurat den amfen før, hvis du har selvbeherskelse til å gi vekk det du ikke trenger. Liker selv ikke amfetaminrusen, men bivirkningene som våkenhet og økt energi passer bra med spesielt sopp. Føler at med større doser så forsvinner sjela, litt som på benzo ift. moral, antenner og generell IQ. Selv får jeg ikke sove før minst 12 timer etter siste inntak eller det dobbelte ved spor av metamfetamin.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
30 - 100 mg er sweetspotten min som sjelden bruker uten toleranse, på din størrelse. Amfetamin er veldig greit å justere seg opp til ønsket nivå på ved å begynne forsiktig, du kan alltid ta mer, men ikke mindre, så jeg hadde hatt tre drops eller linjer med meg om jeg ikke hadde prøvd akkurat den amfen før, hvis du har selvbeherskelse til å gi vekk det du ikke trenger. Liker selv ikke amfetaminrusen, men bivirkningene som våkenhet og økt energi passer bra med spesielt sopp. Føler at med større doser så forsvinner sjela, litt som på benzo ift. moral, antenner og generell IQ. Selv får jeg ikke sove før minst 12 timer etter siste inntak eller det dobbelte ved spor av metamfetamin.
Vis hele sitatet...
Jeg likte doseringen du foreslo, men hvis jeg kan være så frekk å legge til noe på din tekst? Vel, om selvbeherskelsen er tilstedeværende, så kan det være meget lurt å ha med 1-3 stk. 5MG Valium, foretrukket med ditt navn på resepten, og muligens 1-2 stk. Valium når du legger deg. Litt Sobril kan også funke, men jeg foretrekker heller 1MG Xanor. Rivotril er IKKE Å ANBEFALE, DA DU HAR F. EKS JOBBLØS, MISTER DAMA, ELLER BARE VÅKNER PÅ GLATTCELLA. Takk, da føler jeg at jeg bidro til en trygghets følelse, generelt.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg likte doseringen du foreslo, men hvis jeg kan være så frekk å legge til noe på din tekst? Vel, om selvbeherskelsen er tilstedeværende, så kan det være meget lurt å ha med 1-3 stk. 5MG Valium, foretrukket med ditt navn på resepten, og muligens 1-2 stk. Valium når du legger deg. Litt Sobril kan også funke, men jeg foretrekker heller 1MG Xanor. Rivotril er IKKE Å ANBEFALE, DA DU HAR F. EKS JOBBLØS, MISTER DAMA, ELLER BARE VÅKNER PÅ GLATTCELLA. Takk, da føler jeg at jeg bidro til en trygghets følelse, generelt.
Vis hele sitatet...
Edit: Har jobb, men plutselig JOBBLØS, og tro meg, dette er langt fra det verste som kan skje med komboen speed og Rivotril.