Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 723
De der har jeg prøvd. Noddet i 6 timer av en slik, slår all heroin jeg har testet.
Godt det er betalingsmur på artikkelen ellers kunne man jo risikert at enda flere fikk dette med seg.

Er det noen som kan legge den ut her eller?
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
De der har jeg prøvd. Noddet i 6 timer av en slik, slår all heroin jeg har testet.
Vis hele sitatet...
Spiste du pillen eller inntok den på annet vis?
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Spiste du pillen eller inntok den på annet vis?
Vis hele sitatet...
Pass på! Ved sniffing er det ekstremt mye mer potent, og man kan veldig lett ta overdose. Flere som har gått i koma, og antageligvis dødd av de her pillene. Disse er solgt som oxymorphone om jeg ikke tar feil.

Uansett hva så er disse hjemmesnikret, og det kan være skeiv fordeling. Som kan føre til at selv om du holder deg til den samme dosen så kan den plutselig være enda mer potent og du ender ved perleporten.
Akkurat. Når man ikke vet hvor mye virkestoff de inneholder så er selv oral administrering potensielt livsfarlig, særlig i kombinasjon med andre stoffer