Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2592
Tittelen sier det meste egentlig, Jeg så en tråd om noen som spurte etter noen kjemikalier av noe slag og de fikk respons på at det var et fint pyro forum her en gang, men etter 22. juli så ble det mindre eller noe. Jeg husker ikke nøyaktig og jeg mente å lage en tråd om det, men jeg hadde ikke skrive tillatelse.

Takk for svar.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ikke som vi vet. Oppskriften han brukte var ikke unik til freak, de fleste som drev med pyro kunne lage samme bombene.

Etter 22. Juli så tok PST en runde med omtrent alle som var aktive med pyro og konfiskerte materialer og utstyr. Jeg tror så og si alle lot politiet konfiskere det uten særlig protest da man skjønte alvoret bak handlingen til PST. Og etter det ble alt strengere og pyrosamfunnet minket/ble mer obskurt og inaktivt.

Mye avsporing her, vi holder oss til tema. Takk!

Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Hvorfor ble alle svarene sletta?
Vis hele sitatet...
For alt var støy og krangling. Om noen har lyst å lage en tråd om hva de tror pårørende etter en terrorhandling vil eller ikke vil vite om gjerningsmannen så må de gjerne gjøre det. Men her blir det en avsporing.
Sist endret av Dodecha; 3. desember 2023 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg lastet ned manuskriptet hans (abb) fra freak.no like etter at helvete var i gang, og før det ble fjernet fra nettet. Husker ikke hva profilen hete og har heller ikke lest det. Sjekket nå at det lå på "skyen" min.
Sitat av oggen Vis innlegg
Jeg lastet ned manuskriptet hans (abb) fra freak.no like etter at helvete var i gang, og før det ble fjernet fra nettet. Husker ikke hva profilen hete og har heller ikke lest det. Sjekket nå at det lå på "skyen" min.
Vis hele sitatet...
Det var ikke ABB, men en annen bruker.

Vi undersøkte veldig grundig etter alle spor som kunne lede til ABB, men kunne ikke finne noe som helst, og vi er et noe mer venstrevridd sted på nettet enn de som har slike meninger ville oppsøkt, så vi føler oss rimelig sikker på at akkurat den tullingen aldri var her som bruker.
Sist endret av meitemark; 4. desember 2023 kl. 00:03.
Ok, en grei informasjon og ha "Administrator".