Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 938
Jeg lurte på hvilken av disse mobilene jeg burde kjøpe....

Nokia 6230 eller Sony Ericson T630

Takker på Forhånd



Offtopic: Back from France
Nokia 6230 kommer i en ny version snart, men jeg ville gå for den i dag også
stashmyip.com
73 0
jeg kjøpte meg t630 for noen uker siden, betalte kun 350 kr med privat+.

er svært fornøyd med den jeg, men kamera er ikke det beste. ellers kan jeg anbefale den på det sterkeste. Billig og bra.
Alt annet enn Nokia. - okei, litt usaklig!

Det hele dreier seg som smak og behag.

Jeg har hatt mange nokia gjennom tidene: 1610, 6110, 6150, 7110, 9110, 9110i, 9210, 9210i.

Har nå en Sony Ericsson P900 som jeg er svært så fornøyd med.
Savner tastaturet fra 9x00 serien til Nokia. Så mulig jeg må vurdere den nye 9500 når den kommer.
Men pr.idag er jeg fornøyd med SE.
Både jeg og bror kjøpte T630, etter ca. 2 mnd klikka begge telefonene. Samma problemet (får ikke slått den på).

Så ja.., jeg villa ha gått for nokia`n...
Sony Ericsson T610 bruker jeg for tiden og er veldig godt fornøyd. Kan være at den begynner å bli litt for "gammel", men så er den vel ganske billig også da.
Opprinnelig postet av Frazzy
Nokia 6230 kommer i en ny version snart, men jeg ville gå for den i dag også
Vis hele sitatet...
Det gjør forsåvidt også t630, t650
Vis man skal tenke slik får man aldri kjøpt seg telefon.

Ville godt for t630 jeg. Vis du ikke digger nokia da.
nPulz's Avatar
Trådstarter
hehe har ikke noe favoritt merke... lurte bare på om hvem som var best av de.. feil som er med de ect..
Ikke kjøp Nokia. Det er for gamle folk som er avhengig av og ha det nøyaktig samme Menu-oppsettet på alle modeller de kjøper. SE T630 er sikkert en grei telefon, men vil heller anbefale det SE z600, det er en telefon som du kommer til å ha lenge.
[offtopic] Hvem selger den billigste Sony Eriksson t610 med kontantkort? [offtopic]
Opprinnelig postet av Raptor
Ikke kjøp Nokia. Det er for gamle folk som er avhengig av og ha det nøyaktig samme Menu-oppsettet på alle modeller de kjøper. SE T630 er sikkert en grei telefon, men vil heller anbefale det SE z600, det er en telefon som du kommer til å ha lenge.
Vis hele sitatet...
Kødder du eller? z600 er fucking crap!

Jeg personlig ville gått for 6230, syntes den ser freshere ut. Det er egentlig det som er forskjellen på de to telefonene såvidt jeg har fått med meg. Alle nye telefoner idag har feil uansett.
Opprinnelig postet av King Ghidora
Kødder du eller? z600 er fucking crap!

Jeg personlig ville gått for 6230, syntes den ser freshere ut. Det er egentlig det som er forskjellen på de to telefonene såvidt jeg har fått med meg. Alle nye telefoner idag har feil uansett.
Vis hele sitatet...
Forklar litt nærmere hva som er crap med den da ? Eller så har du kanskje ikke noen erfaring med SE i det hele tatt, og bare slang ut et ekstremt tynt argument.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Det er en kjent sak at Nokia ikke er kvalitet, så styr unna det merket.

Skulle jeg kjøpt telefon i dag, ville jeg utvilsomt gått for den nye k700 eller en annen telefon fra Sony Ericsson.

Selv så har jeg veldig god erfaring med Sony Ericsson. Det var en periode jeg kjøpte Nokia-telefoner, men telefonene varte ikke lenge før de måtte til reperasjon, og når de skulle repareres, så viste det seg at Nokia hadde de dårligste garantibetingelsene sammenlignet med sine konkurrenter, så styr unna Nokia

edit: sjekk forrresten ut forumet til amobil.no
Kjøp deg Nokia, jeg har T630, den er mongodrit å skrive på, alt går tregt og det "lagger", forferdelig treeeeg mobil, reagerer ikke før en stund etter liksom. Sats på Nokia!