Sitat av
Astro Man
Akkurat det dro jeg ut av rævva mi. Men det holder uansett med salt og alkohol.
Når du står der å bruker ræva som ett informasjon og kommunikasjonsverktøy, forventer du da noe annet enn å bli tatt hardt i ræva av hard fakta, når dritten din ikke stemmer?
Sitat av
Astro Man
Chill å få fingeravtrykk svidd av i samme slengen. Alkohol holder lenge. Er ikke arvesynden som skal vaskes vekk heller.
Du vet at det selges aceton 99% på apoteket merket som «til bruk på hud», ikke sant?
Jeg antar i same slengen at du også vet at aceton er såpass trygt å komme i kontakt med at man også bruker det som neglelakkfjerner?
I tillegg er det billigere, og langt mer effektivt enn alkohol(hvilken alkohol er det egentlig du snakker om?) som du nevner.
Du får aceton til å høres ut som flussyre, ikke glem å fortelle dama di at hånden hennes kommer til å etse bort om hun bruker neglelakk fjerner.
Lykke til med alkohol, det like lite effektivt mot neglelakk som det er mot tjæren i bongen. Det hadde du vist om du hadde prøvd det, så med mindre du liker å bli pult i ræva så er det kanskje best at du slutter å dra fakta ut av baken. Jeg har ingen interesse av seksuell omgang med deg(iallfall ikke på denne måten), men jeg kommer til å rævpule deg med fakta, gang på gang, dersom du fortsetter å bruke ræva di til å diskutere, rumpa di er jo helt stein.