Sitat av
NodSquad
Hvordan hadde du dosert carfentanil? Bare nysgjerrig for uten proft utstyr så er det etter hva jeg kan se for meg helt umulig
Nei det er ikke spesielt vanskelig, du trenger 4 ting og det er stoffet selv i sin rene form, en bøtte av størrelse avhengig av hvor mye carfentanil du måtte besitte, en vekt som måler milligram for milligram(0.000) og et stoff som er ufarlig i større mengder, si alt fra kreatin til melis.
Mål mengde med gitt virkestoff og bland det så ut i en tilsvarende mengde så du vet hvor mange mikrogram du har per gram med løsningen du har brukt. Dette er ikke rakettforskning på noen måte og jeg ville stolt på meg selv som 11-åring for p utføre denne prosessen ifølge mål.
En annen metode jeg kunne brukt som kan skje er mer nøyaktig blir mikrogram vs milliliter, noe som innen medisin er det vanligste, og da spesielt ved infusjon og injeksjon.
Nøyaktig hvilket mål jeg hadde brukt i denne prosessen hadde kommet helt an på dosen jeg hadde hatt med carfentanil. Det er viktig å huske at mikrogram måles i 0.0000 og ikke 0.000 fordi da er jeg enig at det kan gå ganske galt.
Sitat av
Expialidocious
Hysj nå, la han prøve...
Haha, send meg en liten batch så skal du nok se at jeg faktisk prøver
Sist endret av noguhso; 1 uke siden kl. 16:02.
Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.