Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1074
Følte for å trippe i går så kjøpte to lapper på 200 ug hver. Tok de og venta en Time før jeg kjente noe. Dette var første gang jeg tok mer enn 200 ug, og det var for det meste en morsom opplevelse. Eneste er at rundt 6 timer etter jeg hadde tatt de, fikk jeg plutselig en veldig «tight» følelse i brystet samtidig som at hjertet mitt pumpa fryktelig rart. Hoppa over mange slag, og pumpa i intervaller, nesten så hele hjertet rista istedet for å banke. Trodde jeg skulle dø, samtidig som at trippen ble bare sterkere og sterkere. Sovna til slutt, men er fortsatt så septisk til om jeg i det hele tatt fikk ren lsd. Høres det rart ut? Andre som har opplevd lignende?

Var også stikkende smerter i brystet og kribling i nakken, var på nippet til å ringe ambulanse men sovna før jeg rakk å gjøre noe.
Sist endret av Idek13378; 13. september 2023 kl. 18:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror du bare hyperfokuserte på det, som førte til litt panikk som igjen gjorde det verre.
Jeg fikk også dette når jeg tok litt større doser den gang jeg holdt på med slikt.
Det er viktig å roe ned og puste godt og dypt så vil det i hvert fall ikke bli værre. Kan hende du kjenner det, men ikke bekymre deg og overfokuser på det.
Prøv å flytte fokus.
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Jeg fikk også dette når jeg tok litt større doser den gang jeg holdt på med slikt.
Det er viktig å roe ned og puste godt og dypt så vil det i hvert fall ikke bli værre. Kan hende du kjenner det, men ikke bekymre deg og overfokuser på det.
Prøv å flytte fokus.
Vis hele sitatet...
Det jeg synes var rarest er at det skjedde når jeg var alene. Tok en J med ei venninne rett før og da var jeg helt fin, gikk en time før jeg kom hjem, rulla en til og da ble jeg styggdårlig..
Er du overrasket over at trippen var annerledes enn det du er vant til?
Du skriver at det var første gang du tok mer enn 200. Og du dobla dosen.
I tillegg var du alene.
Selvom du tydeligvis har lekt med lsd tidligere så høres det ut som en solid måte å ikke behandle et så kraftig rusmiddel med respekt. Og da har sterke rusmidler en tendens til å gi et solid rapp på hånda som virkelig merkes.

Har aldri kjent noe greier i brystet når jeg har trippa, men jeg har definitivt opplevd at kroppen min, fokuset mitt og mine generelle opplevelser blir herja grundig med.
Og i slike tilfeller så har det vært essensielt å ha noen rundt meg som jeg kan støtte meg på og snakke med om det. Og det har gjort at jeg har sluppet slike ting som du refererer til her.

Håper du tar lærdom av lærepengen du fikk servert og behandler rusmiddelet med større respekt i fremtiden
Det du beskriver er et panikkanfall.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller bare en veldig vanlig bivirkning av cannabis som du ga for mye oppmerksomhet.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv opplevd dette på min aller sterkeste tripp. Tok en hvit lapp på 125ug som føltes minst ut som 300ug å ble ekstremt intenst. Fikk selv svært ubehag i hjerte å klarte ikke å sitte stille pga dette. Men var alt i alt 10/10tripp