Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 547
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg drikker for mye, og røyker også for mye weed. Drikkingen finner ofte sted 4-6 dager i uken, samme med røykingen, kan variere litt. Jeg kan også ha sporadiske avholdsperioder , men begynner "på'an" igjen. Bruker forsåvidt også andre rusmidler til tider, men med så sjelden frekvens at det ikke er problematisk, måneder imellom. Eksternt har jeg et "bra liv", ganske god jobb & lønn, leilighet, bil etc. Holder en så lenge fasaden oppe.

Jeg søker råd mtp å ta tak i problemene mine, og det jeg har tenkt at jeg burde gjøre er å få hjelp av en psykolog. Dette skremmer meg litt, er redd for at f ex sertifikatet mitt ryker hvis jeg avslører min livsstil til en psykolog. Ok, kanskje jeg må "ta den" for å fikse opp i problemene mine, jeg vet ikke. Dette er uansett ikke veldig bærekraftig på sikt. Får se hva fremtiden bringer.

Mann tidlig i 30 årene.
La oss ta noen kalde sammen
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er visst ikke helt uvanlig å få muntlig kjøreforbud en periode hvor en går aktivt i behandling og f.eks avleverer peth prøver som bekrefter edruelighet - Men det kommer nok mye ann på hvem i helsevesenet du møter på.

Lykke til, om lappen forsvinner en periode nå så er det første steg på veien til et bedre liv. Om ikke det blir så mye bedre enn det er nå, så blir det i hvertfall bedre enn om du fortsetter som du gjør
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Buzzin Vis innlegg
La oss ta noen kalde sammen
Vis hele sitatet...
Hehe, "artig" forslag.