Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 822
Har noen erfaring med https://www.anonympakke.no? hørtes ut som en lur ide, men likevel litt lugubert. Mulig honeypot?

Konseptet med nettsiden er at de mottar pakken din også sender de den videre sånn at man bestiller med en adresse man får av dem.

Takk for svar!
Sist endret av sjokotroll; 5. september 2023 kl. 16:15. Grunn: Skrivefeil:)
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sjekk ut footeren. Selskapet heter Honeypot AS
Men politiet gjør ikke sånt i Norge så trygt er det nok. Interessant forretningsidè.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sjekk ut footeren. Selskapet heter Honeypot AS
Men politiet gjør ikke sånt i Norge så trygt er det nok. Interessant forretningsidè.
Vis hele sitatet...
Politiet i Norge innførte 20kg MDMA og hasj som de slapp på markedet. Sjekk ut sult-saken, så ser du at politiet gjør litt av hvert.

Morsomt at dette selskapet heter honeypot AS. Jeg tror jeg hadde holdt meg unna…. Du blir garantert tatt om du benytter deg av dette.
Honeypot As drives av Karina lund, søk etter LinkedIn profilen hennes så finner du vel fort ut av at hun har en helt vanlig jobb i webstep
Checkmate
sjokotroll's Avatar
Trådstarter
Ja, tror jeg holder meg unna. Jeg sjekket faktisk ikke. Helt sykt at firmaet heter honeypot...

Finnes det noen andre alternativer annet en post restante i Sverige?
Sist endret av sjokotroll; 5. september 2023 kl. 19:40.
Er jo bare å bestille og be om sletting av data med GDPR som begrunnelse etter pakken er mottatt, så spørsmålet her er jo hvorfor du vil at avsender av pakken ikke skal ha informasjon på deg. Tjenesten kan kun betales med vipps, chat foregår over messenger og mottager må selv oppgi all info for å motta pakken. Hvis jeg var dum nok til å misbruke andres kredittkort i kombinasjon med denne tjenesten tviler jeg på at å nekte i avhør hadde gjort det store.