Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4066
Yooo

Lurer litt hva folk tror renheten av Kokain er rundt om i landet nå.
Hvordan tester dere?
Jeg selv har perfekt test måte(tør ikke legge ut her som ny)
Sitat av 0962G Vis innlegg
Yooo

Lurer litt hva folk tror renheten av Kokain er rundt om i landet nå.
Hvordan tester dere?
Jeg selv har perfekt test måte(tør ikke legge ut her som ny)
Vis hele sitatet...
Usikker sånn prosentvis, men kokainen i Europa er renere en noen gang etter albanerne tok over distribusjonen fra sør Amerika.
Trådstarter
10 2
Nja det vet jeg ikke helt, fant noe som faktisk blei målt til 85

Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Usikker sånn prosentvis, men kokainen i Europa er renere en noen gang etter albanerne tok over distribusjonen fra sør Amerika.
Vis hele sitatet...
Nja den er jeg litt usikker på, fant noe på 85% nå men det er albania
Sist endret av 0962G; 17. august 2023 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror den ligger i øvre sjiktet hos seriøse selgere, men det omsettes nok en del borsyre med lokalbedøvelse også.
Trådstarter
10 2
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Usikker sånn prosentvis, men kokainen i Europa er renere en noen gang etter albanerne tok over distribusjonen fra sør Amerika.
Vis hele sitatet...
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Tror den ligger i øvre sjiktet hos seriøse selgere, men det omsettes nok en del borsyre med lokalbedøvelse også.
Vis hele sitatet...
Det er helt klart, heldigvis har er det veldig nært her
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan måles % i det heletatt?
Og folk som koker opp brus for å røyke det, om dem har 0.8 igjen betyr det 80% ?
Anonym bruker
"Selvforsynt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kok betyr ingenting lengre.
Flere av tinga i supermix og supermix 2.0 kan ikke kokes bort og lar seg rocke opp.
Eztest gir en pekepinn evt stikk til rusmiddelanalysen i Oslo.
Trådstarter
10 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan måles % i det heletatt?
Og folk som koker opp brus for å røyke det, om dem har 0.8 igjen betyr det 80% ?
Vis hele sitatet...
Kokte 1 og satt igjen med 0,85. Så da er det Inna for
Sist endret av 0962G; 18. august 2023 kl. 18:35.
Jeg kan som en helt anminnelig kokainnyter med, sikkerhet, si om det er høy renhetsgrad i kokainet jeg kjøper bare ved å se på den, følge hvordan den glir igjennom henda, og lukter. Og mine utallige EZ-test kits har bekreftet det ofte.

Til dere som ikke vil finne ut om hva som er bra eller dårlig kokain ved å ha tatt sin andel oppigjennom, så er disse kokaincuts- og kokainrenhetsgrad test kitsene virkelige fantantastiske. Ikke er de dyre heller.
Anonym bruker
"Selvforsynt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1:ikke skriv hvor det er
2:du får beskjed ikke ta med rusgivende dose. Dvs De blir mildt sagt ikke happy hvis du har med flere g eller en hekker.
3e godtar kun protonmail da det er kryptert og ikke identifserende.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kok betyr ingenting lengre.
Flere av tinga i supermix og supermix 2.0 kan ikke kokes bort og lar seg rocke opp.
Eztest gir en pekepinn evt stikk til rusmiddelanalysen i Oslo.
Vis hele sitatet...
Ez testkit er best og ikke minst en god pekkepin på hvor det ligger

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kok betyr ingenting lengre.
Flere av tinga i supermix og supermix 2.0 kan ikke kokes bort og lar seg rocke opp.
Eztest gir en pekepinn evt stikk til rusmiddelanalysen i Oslo.
Vis hele sitatet...
Sitat av 0962G Vis innlegg
Nja det vet jeg ikke helt, fant noe som faktisk blei målt til 85



Nja den er jeg litt usikker på, fant noe på 85% nå men det er albania
Vis hele sitatet...
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Tror den ligger i øvre sjiktet hos seriøse selgere, men det omsettes nok en del borsyre med lokalbedøvelse også.
Vis hele sitatet...
Du sa det rette orde der, hos de seriøse(ikke de du møter på gata med en ball i kjeften!
Den bedøvelsen, (Lidocain) er bare for de som ikke vet hva ting egentlig er. Er det rett, så smaker det lite men du merker sparke hardt(i mine øyne da er du på en ting som er prima)
Sist endret av 0962G; 1. september 2023 kl. 23:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er så mye som får kokain til å se bra ut at utseende nesten er umulig å bedømme ut i fra lengre.

En av verstingene er vell Levamisol, tilsettes kokain på grunn av at det har omtrent likt smeltepunkt, like egenskaper i forhold til løsemidler, så det er vanskelig å separere, selv når du lager crack blir det varende.
Levamisol er også ett pro-drug til en sterk stimulant kalt Aminorex.

Med andre ord er det nærmest ett perfekt stoff for å spe på vekten, men tror det er veldig dårlig å få i seg. For 10 år siden var det nesten i 100% av all kokainen beslaglagt verden over, usikker om det er sånn ennå.

Uansett, er mulig å lage en eksakt etterligning av kokain, helt uten noe kokain i. Som også bedøver og lukter likt.


Vet ikke helt hvor jeg skulle med dette. Haha. Sitter å har meg noen pills og piller. Benzo, sterke opiater, smirnoff ice og masse hasj, sjelden kombo for tiden.
Anonym bruker
"Tom Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utdrag fra Politiets narkotikastatistikk fra 2022

"Som i Europa har gjennomsnittlig styrkegrad økt betydelig de siste årene, og i 2022 er
gjennomsnittlig styrkegrad i analyserte beslag hele 78 %. Det er en ytterligere økning
sammenlignet med de foregående 4-5 årene. Variasjonene er store, fra 23 % til 98 %"
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utdrag fra Politiets narkotikastatistikk fra 2022

"Som i Europa har gjennomsnittlig styrkegrad økt betydelig de siste årene, og i 2022 er
gjennomsnittlig styrkegrad i analyserte beslag hele 78 %. Det er en ytterligere økning
sammenlignet med de foregående 4-5 årene. Variasjonene er store, fra 23 % til 98 %"
Vis hele sitatet...
Off-Topic:

Laveste nivået er allikevel høyere enn gjennomsnittet til amfetamin..

Må sies at kokain ikke kan buffes ut til det samme punktet som man kan med amfetamin, siden kokain blir helt ubrukelig når man når ett vist punkt, alt under 60% er ett slit å bruke, mens om man får 20% amfetamin så er det fortsatt ett veldig kraftig produkt!
Levamisol var og er tildels fortsatt en populær bulkingagent i de første leddene av kokain både i Europa og USA.
Ikke bare fordi det ser ut og oppfører seg veldig likt som kokain i pulverform, men det skal visstnok også potensiere effekten av kokain.
Levamisole brukes vanligvis til å behandle parasittisk mark i husdyr, så det er både billig og lett tilgjengelig.
Noe som gjør det til en perfekt bulkingagent og "aktiv" cut dersom man skal tro på påstandene om at det faktisk potensierer effekten av kokain.
Phenacetin er også et ganske vanlig "cut" som fremdeles brukes, stort sett av samme grunner som Levamisole.
Om jeg husker rett så var dette egentlig smertestillende/febernedsettende på lik linje med Paracetamol/Ibuprofen, frem til det ble tatt av markedet fordi det viste seg å være farlig for mennesker.
Så vidt meg bekjent finnes det ingen forskning eller pålitelige kilder som bekrefter eller underbygger disse påstandene, men jeg vil tro at man heller hadde brukt noe annet enn "legemidler" til bulking/cut hvis det kun dreide seg om utseendet.

Borsyre/boric acid og/eller magnesiumsulfat, er ikke aktive cuts, dvs det tilsettes bare for å få opp vekt/mengde.
Omtrent alt av kokain i disse dager er strukket med det første, andre eller begge deler.
Supermix og Supermix 2.0, forsvinner ikke ved acetonvask eller koking til base, sannsynligvis derfor det heter supermix..

Lidokain og de andre lokalbedøvende i den familien er både dyrt og ganske vanskelig å få tak i store kvanta av, så hvis/når det brukes er det snakk om 1-2% i verste fall.
Koffein, efedrin og syntetiske cathinoner dukker sporadisk opp i typisk gate-kokain, eller i såkalt "synth-coke" som noen nevnte tidligere her.
Ting som ikke nødvendigvis inneholder kokain engang, men som er en så bra etterligning at det både ser ut som og gir brukerne en rus veldig lik kokain.

70-75% er nok det øvre sjiktet av hva som finnes her til lands, selv med god råd og en bra plug.
De som har vært i Søramerika og faktisk vet hvordan ordentlig kokain smaker og ser ut er mest sannsynlig enige i at selv "primabrusen" her i Norge og i Europa generelt ikke er i nærheten av 80-90%

Dette er mine meninger og påstander, kun basert på personlig interesse og erfaring.
Er det et stoff det finnes 1000 forskjellige meninger og teorier om, så er det kokain.
Så ta alt med en klype salt og vær gjerne uenig.

"Cocaine is a helluva drug" - Rick James
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av El MunchoGrande Vis innlegg

Supermix og Supermix 2.0, forsvinner ikke ved acetonvask eller koking til base, sannsynligvis derfor det heter supermix..
Vis hele sitatet...
Har hørt noen andre nevne det samme navnet, men finner ingen info om det på nettet.. hva er supermix, hvor kommer det fra? Høres ut som det kan være levamisol, lokalbedøvelse og borsyre kombinert..
Anonym bruker
"Selvforsynt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Supermix : benzocaine,en form inisitol og borsyre. supermix 2 : Lidocaine Phenacetine og borsyre. Ingen vil ha den info ut offentlig da folk selger en KG supermix for 10-25k avhengig av hvor i norge.

Begge mix får coken til og se shiny og flaky ut. Det sleipe folk gjør er og spraye utsiden med en aceton løsning da det "reagerer" og gir et fishscale utseende. De som er overdrevent shiny litt "Glassete" har brukt for mye borsyre flakes. Gratulerer du knuller nesa di hvis du snorter den.

For sitere norske rapperne EB Jetset "Coken din glinser av Acetongjennskinn DET ER FAKE"

Innsider triks her. Knekk en stor rock. hvis den er hard og knekker i "rette" kanter er den 110% represset. Hvis den knekker lagvis så det er en visuell forskjell på brekkpunkt så er den ikke rocket opp. Ingen klarer kopiere den effekten

"Aint no such thing as an oilbased cut,so i if a gram turn to sand i aint picking it up


Der er tydelig rerock

[IMG]
https://qph.cf2.quoracdn.net/main-qimg-a6d1e2523eaaec09b1cbd6437df9eb51[/IMG]
Dette er dårlig bilde men sånn det skal være

Annet godt tips for de litt større fiskene. "Playboy" "ak47" "Porsche" osv loger er bullshit og et 99% sikkert tegn på den er pressa om.
Ren coke kommer med "Transportkoder" BS71 T85 RR25 osv osv så de som veit tar imot vet hvor alt skal for videre bearbeiding.¨

Hvis noen lurer på noe mere fra en pensjonert hval spørr her
Anonym bruker
"Selvforsynt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


Sånn ser upressa ut.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er den flakey og forsvinner når man gnir den mellom fingra så er den som regel good shit. Svir den i nesa, eller gir overdreven bedøvelse, aå er den nok blandet med borrr og benz/lidokain.

En annen ting er også hvordan den reagerer på å ligge åpen. God brus blir fuktig. Er ikke for hard. 1 dråpe vann kan spise seg godt inn i en klump.

Gulskjær er ett godt tegn. De beste jeg har hatt har alltid hatt litt myk gulfarge sett fra enkelte vinkler.

Skal ikke se ut som en hau med krystalller presset sammen heller..


Utseende er dog ikke alt, men som regel er det nok til å bedømme varene.
Anonym bruker
"Selvforsynt Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gulskjær er ofte pga produksjonsland. Peruvianske typer pleier være gulaktige pga andre stoffer i sluttproduksjon
Oljete mellom fingrene er dessverre ikke en sikker indikasjon lengre da man får kjøpt "magic fishscale" som er en borvariant som blir oljete.
Men det med ligge åpen er 100% korrekt. Alle som har vært borti topp kvalitet veit det må oppbevares i helt tett tupperware boks og gjerne med noen sånne silica fuktighetsposer ellers blir den umulig dele opp.