Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 819
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Renner svete av meg, er det normalt?
Nei og ja kanskje.. er det du som hadde 5mg kapsler?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kjører 80mg med clen daglig å tatt endel amf idag uten å rene svette
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Til denne grad
Det er ikke vanlig å svette fra oxy. For meg så fjerner det svetten, men det kan være abstinensene.
Kanskje det har blitt for mye sånn sett? Drikk mye væske og ikke bland no benzo sånn for og roe ned.. Hatt noe kramper?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Nei og ja kanskje.. er det du som hadde 5mg kapsler?
Vis hele sitatet...
Ja
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mulig å svette noe helt for jævlig av opiater hvis du tar for mye, men da hadde du nok vært litt kvalm i tillegg.
Når kom svetten etter skuddet? Snakker vi sekunder eller minutter?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Nei og ja kanskje.. er det du som hadde 5mg kapsler?
Vis hele sitatet...
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Kanskje det har blitt for mye sånn sett? Drikk mye væske og ikke bland no benzo sånn for og roe ned.. Hatt noe kramper?
Vis hele sitatet...
Ingen kramper, svetten roer seg litt nå kjenner jeg så går sikkert fint. Men er så jævlig min flaks at de driver spyller vannrørene fra 5 min siden til klokka 06, har heldlighvis litt sjokomelk
Det er myyyy pulver i de 5mg. Har du bare smelt i deg alt eller?
[QUOTE=Krølleløffe;3844642]Det er myyyy pulver i de 5mg. Har du bare smelt i deg alt eller?[/quote]

De fyllstoffene inni kapslene pleier å være stoffer som ikke løser seg opp i vann, så det skal ikke ha noe å si.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
[QUOTE=Krølleløffe;3844642]Det er myyyy pulver i de 5mg. Har du bare smelt i deg alt eller?
Vis hele sitatet...
De fyllstoffene inni kapslene pleier å være stoffer som ikke løser seg opp i vann, så det skal ikke ha noe å si. [/quote]

Ahh, fyllstoffene løser seg ikke opp nei Lærer noe stadig vekk