Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 973
Har brukt speed/amfetamin en god periode nå, og for meg så har det gjort meg godt.

har prøvd å lese meg litt frem på det, men det begynner å bli komplisert, og jeg ville da høre med den gjengen her.

Er alt av amf, meta amf, og ice like skadelig? så lenge du tilpasser dosen tilsvarende 0,3 amf 20%? og hva are base??

og så er det jo slik at det du får på gata kan være en blanding av alle disse stoffene.

men angående amf så fikk jeg vite av en gammel kar hvis jeg forstod han rett angående mescaline at det av og til er innnlandet/en del av prosessen med de rette ingridiensene for å gjøre det enda varmere/behagelig?

han gamle maen sa at base e kjedelig men funker, men det er best hvis de får til resultatet med noe mescaline
men leste og at meta amf er en 50/50 blanding av levo og dexstro amf, men kansje det er mescaline som gjør det enda mer behagelig

base/amfetamin er mykt, meta amfetamin er hardt, men ice er crystall.

og dette neste her er fra wikipedia som jeg tenkte å slenge med. beklager hvis dette inlegget virker litt rotete

exists as two enantiomers:[note 3] levoamphetamine and dextroamphetamine. Amphetamine properly refers to a specific chemical, the racemic free base, which is equal parts of the two enantiomers in their pure amine forms. The term is frequently used informally to refer to any combination of the enantiomers, or to either of them alone.

i hovedgrunn så lurer jeg jo bare på om det er samma hva du får så lenge du bruker fornuftige doser? har virka som det til nå vertfall. og har test kits for farlige stoffer som pmma, og eventuelt hvis de har innblanda mdma. (tror ikke de blander inn mdma så mye ettersom det er så dyrt, men det er greit å vite at du ikke sitter å sniffer på litt mdma hver dag.)
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Metamfetamin er ikke det samme kjemiske stoffet som amfetamin.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Metamfetamin er ikke det samme kjemiske stoffet som amfetamin.
Vis hele sitatet...
ja det er jeg helt enig i, det sitter jo i mye lengre
Amfetamin er amfetamin. Meth er meth.

Meth er nevrotoksisk.
Amfetamin er ikke det i terapautiske doser, men fortsatt ikke helt bra hvis man 0,5g om dagen.

Ikke overkompliser det. Verken gateamf eller meth gir en sunn livsstil, men det vil neppe drepe deg heller. Klarer du å holde hygienen i behold er det knapt merkbart at man bruker det litt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
For meg er den største skadelighet sentrert rundt at man kjøper ukjent pulver fra folk som bruker selv, ikke jobber eller har et normalt liv
Dvs miljø, utblandet, ordningen i seg selv

Forbindelse mellom det og å gå i dass virker sterkere enn type, fordi folk som bruker disse medikamentene i ren form fra helsevesenet har det ofte mye bedre og sier det selv også
Sist endret av meaculpaUIO; 27. august 2023 kl. 19:42.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Mods som vanligvis sletter uriktige meninger og vitser over en lav tøffel har tydeligvis gitt dere smårollinger fritt leide i dag


Håperu choker på lystgassen din kiddo
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Amfetamin er amfetamin. Meth er meth.

Meth er nevrotoksisk.
Amfetamin er ikke det i terapautiske doser, men fortsatt ikke helt bra hvis man 0,5g om dagen.

Ikke overkompliser det. Verken gateamf eller meth gir en sunn livsstil, men det vil neppe drepe deg heller. Klarer du å holde hygienen i behold er det knapt merkbart at man bruker det litt.
Vis hele sitatet...
ja har klart å holde det på en stabil 0,2-0,3 som er enbefalt av legen
men av og til når jeg ikke har testa det og synes det er litt exstra godt (og somregel litt knaselyd i det), da mistenker at det er lit meth i det, og da reduserer jeg jo selvsagt dosen til behov.

alle rundt meg sier jeg ser bedre ut og klarer mer og føler det samme selv. men jeg har sagt til kompisene mine at de må si ifra hvis jeg er ute å kjøre... men sover hver kveld

Sitat av Ski_Storsenter Vis innlegg
kunne anbefalt en kjapp lisse meta før draget i bananen
Vis hele sitatet...
hehe

Sitat av onkel_bjørnar Vis innlegg
meta var dråpen for meg...
Vis hele sitatet...
hva mener du?

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
For meg er den største skadelighet sentrert rundt at man kjøper ukjent pulver fra folk som bruker selv, ikke jobber eller har et normalt liv
Dvs miljø, utblandet, ordningen i seg selv

Forbindelse mellom det og å gå i dass virker sterkere enn type, fordi folk som bruker disse medikamentene i ren form fra helsevesenet har det ofte mye bedre og sier det selv også
Vis hele sitatet...
helt enig, jeg har prøvd og skal prøve videre, fordi de har svikta meg, bare på grunn av ett hasj stempel for 10år siden, vert nøktern helt til i det siste. og det er derfor jeg lager denne tråden for å kansje forstå hva er det som er mest skadelig av disse stoffene, eller har det noe å si om det er innblande med det ene og det andre?
Sist endret av høystakken; 27. august 2023 kl. 20:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av heiogenhå Vis innlegg
så lenge bilnøklene henger på knaggen sin så skader vel ikke litt IV av metamfetamin
Vis hele sitatet...
uff, jeg har holdt meg unna nåla heldigvis, og liker best å få sove

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Amfetamin er amfetamin. Meth er meth.

Meth er nevrotoksisk.
Amfetamin er ikke det i terapautiske doser, men fortsatt ikke helt bra hvis man 0,5g om dagen.

Ikke overkompliser det. Verken gateamf eller meth gir en sunn livsstil, men det vil neppe drepe deg heller. Klarer du å holde hygienen i behold er det knapt merkbart at man bruker det litt.
Vis hele sitatet...
takker for kommentaren men vil også bare informere at at amfetamin ifra legen, både levo og dekstro er nevrotoksisk samt alkohol og 1000 andre ting. men det kommer an på doeringen
Sist endret av høystakken; 27. august 2023 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.