Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1875
Hvordan går man fram med og skyte kokain?

Kan jeg ta en 0.2 cola ish i ett kokekar med vanlig spring vann også røre rundt med enden av sprøyta også trekke det opp gjennom ett filter man får fra luka eller gjennom bomull?? Eller må jeg varme det litt under først?

Er det riktig fremgangsmåte eller bør jeg gjøre noe annderledes??
Har ikke tilgang til salmiakk eller bakepulver så får ikke laget base
Hvis du har helt ren kola så kan 0.2g være litt mye, men om det er sånn standard norsk kvalitet så går det fint. Ellers beskriver du prosessen fint i forhold til hvordan det gjøres. Det løser seg opp ganske så umiddelbart sånn at du vil ikke trenge å varme det noe.
Sitat av tasmus82 Vis innlegg
Hvis du har helt ren kola så kan 0.2g være litt mye, men om det er sånn standard norsk kvalitet så går det fint. Ellers beskriver du prosessen fint i forhold til hvordan det gjøres. Det løser seg opp ganske så umiddelbart sånn at du vil ikke trenge å varme det noe.
Vis hele sitatet...
Er vanlig norsk cola så er nok ikke så ren, burde jeg bruke pulveret eller stein?
Bare rører litt rundt etter og ha fylt opp vann og trekke opp?
Takk for svar!!
Ta nå litt for lite enn for mye når du først prøver å skyte, du har flere forsøk seinere på å justere
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.2 kan være dødelig, vær jævlig forsiktig om du skal skyte coca
Sitat av Trollmuuunen22 Vis innlegg
Er vanlig norsk cola så er nok ikke så ren, burde jeg bruke pulveret eller stein?
Bare rører litt rundt etter og ha fylt opp vann og trekke opp?
Takk for svar!!
Vis hele sitatet...
Kommer på det samme om du bruker pulver eller stein, men det er mulig du må jobbe litt med steinen før den løser seg opp - men egentlig så løser kola seg veldig lett opp i vann så det bør ikke være noe problem uansett hva du gjør. Ofte vil du bare se pulveret forsvinne, så da er det bare å trekke opp med sprøyten og du er good to go.

Som du ser noen her har kommentert så kan 0.2g av skikkelig ren kola være sjebnessvangert, så det du kan gjøre er å ta 50mg å teste med den første gangen. Da klarer du å avgjøre hvor rent det er, og hvis det føles mest på at du blir irritert for at du ikke er i nærheten av å komme i den formen du ville, så kan du sikkert fint ta 200-250mg i den neste. Når jeg holdt på med det der så brukte hvert fall jeg å havne rundt den mengden, men jeg har også opplevd å måtte ta rundt 500mg for å komme dit jeg ville. Men når det er sagt da så tok jeg 100mg av noe skikkelig rent en gang, og jeg trodde 100mg var en trygg dose bare for å kunne avgjøre hva det var jeg hadde den gangen, og jeg trodde jeg skulle dø...det er riktig nok den beste følelsen jeg noen gang har opplevd, men jeg fikk smerter i brystet, pustevansker, prikking i armene og de berømte bjellene i ørene som tyder på at blodtrykket er skyhøyt. Så vær forsiktig når du gjør det der, og start i det små, for du kan alltids ta mer men du kan aldri ta mindre....
50mg holder i massevis til første gang. Ren cola løses lett opp i vann. Trenger ikke noe annet
Hvis du tar for mye og du begynner å hyperventilere, sørg for å ha en liten pose å puste i, i nærheten. Vær forsiktig,
Hørtes ganske mye ut, blir veldig intenst.
Var kun oppe i sånne mengder fordi jeg trodde jeg var udødlig men allikevel så var jeg sikker på jeg ble død rett etter jeg satt skudet.
Var veldig rein cola tho så du ser selv
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Hørtes ganske mye ut, blir veldig intenst.
Var kun oppe i sånne mengder fordi jeg trodde jeg var udødlig men allikevel så var jeg sikker på jeg ble død rett etter jeg satt skudet.
Var veldig rein cola tho så du ser selv
Vis hele sitatet...
Off topic, men jeg trodde du fortsatt var udødelig?
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Off topic, men jeg trodde du fortsatt var udødelig?
Vis hele sitatet...
Føles sånn når jeg tok cola hvertfall, men er jo bare 90% sikker så er jo den lille 10% sjansen at jeg bare er mongolid å ikke uødelig jeg tenkte på
Stalker du postsa mine eller? Obsessed much?
</3
Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor skyte?

Blir det litt som med fart. Enn får den ekstra high’en på en måte?