Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1025
Heyaaaa
Har drukket pils sakte gjennom hele dagen, tatt 4mg rivotril og kanskje 4mg xanax (galenika fra gata utenfor Kiwi). Vet ikke om det er fake benzo eller underdosert, men er ikke noe spessielt i super chill mode. Har det chill liksom, men mye mindre mengder har fått meg på et annet nivå før.

Det jeg lurer på er om at en 300mg lyrica er først og fremst TRYGT, og blande med dette? Kosta 100 spenn for den ene pilla, haha.

Og før dere kommer med "du er mere fucka enn det du tror" etc etc, sitter å gamer med min ganske straighte kjæreste og hun tror bare jeg er litt brisen. Har også speed, men tror det ikke er en så bra mix, sikkerhetsmessig?

Trenger ikke noen moralpreken, skal på ruspoliklinikk om 1 uke. Bare prøver å chille litt med litt Dark Souls MAX før jeg skal være edru veldig lenge. Takk for svar!
Ingen her som antyder at du er fucka, men åpenbart strøk du i norsk på VGS.

Du spør om det er trygt. Ingen rusmidler er 100% trygge. Kombinasjon av rusmidler er også mange ganger farligere enn rusmidlene hver for seg. Du kommer nok ikke til å dø av de dosene der, så hvorfor trenger du bekreftelse fra oss? Logg av telefonen, ta dopet ditt og gi dama di en fin aften.

Edit. Håper du er den eneste i verden som jobber i barnehage som driver med de kombinasjonene der..
Sist endret av IneartheDx; 16. august 2023 kl. 20:39.
Gir rett og slett faen i om du mener du trenger en moralpreken eller ei, du får finne deg i det når du fremstår som totalt uvitende.

Uansett hvor oppegående du føler at du er så endrer ikke det faktum at alkohol, benzo og lyrica er livsfarlig, særlig for folk som er såpass uerfarne som du gir inntrykk av å være.

Spar lyricaen til en annen dag så begynner du med å ta den først og fremst. Effekten sitter såpass lenge og kraftig at man alltid bør ta den før man vurderer å kombinere med andre ting. Alkohol og benzo før lyrica er helt feil rekkefølge, og utfallet kan bli fatalt.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Ingen her som antyder at du er fucka, men åpenbart strøk du i norsk på VGS.

Du spør om det er trygt. Ingen rusmidler er 100% trygge. Kombinasjon av rusmidler er også mange ganger farligere enn rusmidlene hver for seg. Du kommer nok ikke til å dø av de dosene der, så hvorfor trenger du bekreftelse fra oss? Logg av telefonen, ta dopet ditt og gi dama di en fin aften.

Edit. Håper du er den eneste i verden som jobber i barnehage som driver med de kombinasjonene der..
Vis hele sitatet...
Jeg bare kommer med et spørsmål, ingen grunn til å være så jævla frekk, lol. Nei, jeg strøk ikke i norsk på VGS. Jeg har 2 bachelorgrader og gjør det helt fint i livet. Møtt mange flotte oppegående mennesker som jobber i blandt annet på barneskole, barnehage, you name it.

Sitat av DrDeath Vis innlegg
Gir rett og slett faen i om du mener du trenger en moralpreken eller ei, du får finne deg i det når du fremstår som totalt uvitende.

Uansett hvor oppegående du føler at du er så endrer ikke det faktum at alkohol, benzo og lyrica er livsfarlig, særlig for folk som er såpass uerfarne som du gir inntrykk av å være.

Spar lyricaen til en annen dag så begynner du med å ta den først og fremst. Effekten sitter såpass lenge og kraftig at man alltid bør ta den før man vurderer å kombinere med andre ting. Alkohol og benzo før lyrica er helt feil rekkefølge, og utfallet kan bli fatalt.
Vis hele sitatet...
Uerfaren er jeg langt i fra, men akkurat denne komboen er jeg ikke kjent med - som er grunnen til at jeg spurte her. Da sparer jeg lyricaen, takk for svar til tross for spydigheten. Lyrica har jeg ikke vært borti på mange, mange år, så lurte på om det var noe ille. Alt bra her forresten.
Lyrica er en engel, for meg

Den gir meg "lyst" til å *ville* noe, gå ut, gå i parken, whatevs.

Og ellers ; hvis De liker å blacke ut og miste hukommelsen, kjør på.

Benzodiazepiner og alkohol er neinei, føy på Lyricaen og hva den får deg til å gjøre (most likely noe du ikke har gjort på en stund) *endel rart ute blant offentligheten*

Og komboen alkohol og Benzodiazepiner for å få deg til å glemme hva du har gjort, og at du most likely gjorde noe dumt.

*Jeg* hadde spart Lyricaen til hangoveren, delt den i to, og droppet alkoen også siden jeg liker å ha vært tørr i 13 år =)

Men ok, dét er meg.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde tatt alt sammen samtidig hvis jeg var deg og kjøpt mere benzo til nedturen.
#mestmuligrusa

Er det ikke dette du vil høre?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde tatt alt sammen samtidig hvis jeg var deg og kjøpt mere benzo til nedturen.
#mestmuligrusa

Er det ikke dette du vil høre?
Vis hele sitatet...
Niks, ville høre et rasjonelt svar om trygghet som jeg fikk over. Lyricaen er fortsatt ikke brukt pga. svaret over.

Hvis noen skulle vært nyskjerrige gikk det helt fint den kvelden, husker alt sammen og hadde en fin kveld! Harm reduction er viktig gutta og det er ikke vits å være så nedlatene, og dette sier jeg til de første postene^
Fuck Mr. Plod!
Sitat av OblivionAccess Vis innlegg
Jeg bare kommer med et spørsmål, ingen grunn til å være så jævla frekk, lol. Nei, jeg strøk ikke i norsk på VGS. Jeg har 2 bachelorgrader og gjør det helt fint i livet. Møtt mange flotte oppegående mennesker som jobber i blandt annet på barneskole, barnehage, you name it.

Vis hele sitatet...
Trenger ikke bli så såra, hvorfor bryr du deg om folk på freak er frekke mot deg