Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1384
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Æ ska prøv knips bare med sopp i itj mdma.
han æ kjøpe av sa at dæm va ganske sterk, og d bli første gangen æ prøve nå sterkar enj harsj, æ veit jo i hovedgrunn ka man kan forvent osv.

Men ka e små ting som e lurt å vær obs på, å siden d e første gang burde æ start med en kvart istede for en halv en? vil si æ har sånn middels tåleranse på andre rusmiddla. (Forresten bli alein hadd ingen te å sitt)
Du har aldri prøvd noen sterkere en hasj, men har middels toleranse på andre rusmidler?

Om jeg tolker hieroglyfene dine rett så skal du blande sopp, og MDMA, når du aldri har prøvd noen av dem før?
Ikke vær dum, prøv en av gangen, og ikke bland ting du ikke vet hvordan du vil reagere på.
Det høres ut som du mener den såkalte soppknipsen? Prøvde det for noen år siden. Det var ikke noe jeg likte.

Det var mdma blandet med noe rc greier.

Det var ingen god opplevelse.

Neipådeg har noen gode poeng.
Er dette bare knips med 2CB evt LSD? Aldri prøvd eller hørt om sopp knips
Sopp-knipsen ja. Prøvde også det for et par år siden. Sitter igjen som en av de verste opplevelsene jeg noen gang har hatt på rus. Absolutt ikke til å anbefale.
Kanskje bedre å vente med første gangen din til at du har noe som er reint så du kan ta en trygg dose ?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lett Vis innlegg
Sopp-knipsen ja. Prøvde også det for et par år siden. Sitter igjen som en av de verste opplevelsene jeg noen gang har hatt på rus. Absolutt ikke til å anbefale.
Vis hele sitatet...
Trur ikke d e blanda sopp å mdma, litt usikker.
Æ kan evt bare kjøpe sopp? Men korr my må æ kjøp av d?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trur ikke d e blanda sopp å mdma, litt usikker.
Æ kan evt bare kjøpe sopp? Men korr my må æ kjøp av d?
Vis hele sitatet...
Hvilken type sopp er vesentlig for å svare på dette.
Skal du teste sopp, gjør grundig research og skaff tripsitter!

Forøvrig, ikke putt i deg noe du ikke vet hva er!
Sist endret av Fraktalist; 17. august 2023 kl. 17:03.
Ville ikke stolt på at det er psilocybin i den knipsen. Sikkert 2cb i beste fall og så kaller de det sopp knips
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ville ikke stolt på at det er psilocybin i den knipsen. Sikkert 2cb i beste fall og så kaller de det sopp knips
Vis hele sitatet...

Psilocybin i tablettform har jeg aldri hørt heller, men det har til tider vært mulig å finne noen som inneholder 4-Aco-DMT, dette er da enda sjeldnere enn 2CB igjen så jeg tviler på om det er tilfellet.



Til OP: Når man sniffer 2CB så føles det som man skyter seg i nesa med en hagle med salt, så man kan sniffe litt av pillen for å «bekrefte» at den inneholder det.
Aldri vært borti noe annet som har vært så hissig i nesa.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kjøp hele tørkede fruktlegemer fra troverdig kilde istedenfor pulver og piller