Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 595
Hjelp! Jeg har kjøpt ny telefon, en Samsung A13. Samsung Switch fungerte (tydeligvis) fint, med google-kontoen min. Men når jeg etterpå skal logge meg på Google-kontoen min, vil ikke telefonen godkjenne brukernavnet mitt. Noen som vet hva som er feil? Og ja, jeg har skrevet mail.adressen korrekt. Den ble kjøpt på postordre fra Elkjøp. Vurderer å ta den med til butikken på senteret mitt og spørre senere i dag.
Litt vanskelig å si uten å vite eksakt feilmelding og uten å se hva skjermen din viser.
Jeg har jobbet mange år med IT Support og jeg stoler IKKE på folk som sier at de har skrevet alt riktig... for tro det eller ei, det er som regel brukerfeil.
Var hos Elkjøp, og han sa bare: Velg "hopp over". Dett var dett. Telefonen er i full drift nå.