Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1031
Anonym bruker
"Bred Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg tar kiel ferja, kjøper en haug med lsd til tullete lav pris og gjemmer det i foret på kofferten eller no liknende.
Det er ikke scanning av bagasje og hunder kan ikke lukte lsd.

Mtp. Hvor store marginer det er så virker det nesten som en ting som er verdt å ta sjansen på, Poppe en benzo også spasere om bord?

Hva er catchen, virker for lett?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare å gjøre det siden det er så lett som du mener.
Selv om du tar angstdempende kommer du garantert til å få en unnvikende atferd om det står tollere å kontrollerer. Hadde jeg vært toller ville enn fyr som hadde tatt benzo blitt grundig undersøkt,. Jævlig enkelt å se og høre om noen om har tatt benzo.
Hadde heller tatt bil. Kjører to ganger årlig til Nederland, aldri blitt stoppet eller undersøkt på vei inn i Norge på Color Line. Halvparten av tiden er det ikke tollere en gang
Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan har du tenkt å få tak i mengder med LSD til tullete lav pris, i Kiel, på de fire timene man har til rådighet der? Men ja, det skal litt til å bli tatt. Men husk at det er kontroll både når man går ombord igjen i Kiel og når man går av i Norge.
Catchen er at du før eller siden blir tatt. Veldig få klarer å gi seg mens leken er god, men kanskje du er unntaket, kjangsen for at akkurat du blir tatt er jo veldig liten.

Tror du at du klarer å oppføre deg helt etter boka om du blir tatt ut i kontroll? Har du hatt panikkangst før?


Sitat av UncleSam Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan har du tenkt å få tak i mengder med LSD til tullete lav pris, i Kiel, på de fire timene man har til rådighet der? Men ja, det skal litt til å bli tatt. Men husk at det er kontroll både når man går ombord igjen i Kiel og når man går av i Norge.
Vis hele sitatet...
Med tanke på at det er snakk om LSD vil jeg tippe det er fra en vendor lokalt i Tyskland. Kanskje han kjenner noen han kan få det sendt til, eller kan han alltids benytte seg av en packstation i Kiel.

Det minner meg om å bestille varer i poste restante. Det syntes jeg virker veldig risky. Det er rart at så mange bestiller ting til Sverige for så å kjøre det over grensa til Norge selv.
Man går fra den tryggeste måten(post) å innføre stoffer på, til å bruke den dårligste metoden(smugle over landegrensen i person) på den delen av ferden med størst risiko(norskegrensa).

Hadde man isteden bestilt pakken helt frem til Norge så kunne man nektet for å ha noe kjennskap til pakken om den ble stoppet, det kan man ikke når man suser over grensa i bil/båt med varene godt skjult. Det er kanskje mindre kjangs for å bli stoppet ved grensa, men risikoen er så mye større.
Ved å sende det i post til Norge kan du til og med benytte deg av en adresse som ikke er din, da vil jeg si at du operer med veldig lav risiko.
Anonym bruker
"Bred Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Catchen er at du før eller siden blir tatt. Veldig få klarer å gi seg mens leken er god, men kanskje du er unntaket, kjangsen for at akkurat du blir tatt er jo veldig liten.

Tror du at du klarer å oppføre deg helt etter boka om du blir tatt ut i kontroll? Har du hatt panikkangst før?




Med tanke på at det er snakk om LSD vil jeg tippe det er fra en vendor lokalt i Tyskland. Kanskje han kjenner noen han kan få det sendt til, eller kan han alltids benytte seg av en packstation i Kiel.

Det minner meg om å bestille varer i poste restante. Det syntes jeg virker veldig risky. Det er rart at så mange bestiller ting til Sverige for så å kjøre det over grensa til Norge selv.
Man går fra den tryggeste måten(post) å innføre stoffer på, til å bruke den dårligste metoden(smugle over landegrensen i person) på den delen av ferden med størst risiko(norskegrensa).

Hadde man isteden bestilt pakken helt frem til Norge så kunne man nektet for å ha noe kjennskap til pakken om den ble stoppet, det kan man ikke når man suser over grensa i bil/båt med varene godt skjult. Det er kanskje mindre kjangs for å bli stoppet ved grensa, men risikoen er så mye større.
Ved å sende det i post til Norge kan du til og med benytte deg av en adresse som ikke er din, da vil jeg si at du operer med veldig lav risiko.
Vis hele sitatet...

selvfølgelig kan man frakte hjem til seg selv, men da er det større risk for at pakken blir tatt i tollen under scanning og sjekk av post. hvis lsd ikke lukter og bagasje ikke blir scannet når man går om bord, så er det vel egt. bare kroppsspråket som kan vekke mistanke?

aldri hørt at de har skjert i koffert/bag foret i en vanlig kontroll?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
selvfølgelig kan man frakte hjem til seg selv, men da er det større risk for at pakken blir tatt i tollen under scanning og sjekk av post. hvis lsd ikke lukter og bagasje ikke blir scannet når man går om bord, så er det vel egt. bare kroppsspråket som kan vekke mistanke?

aldri hørt at de har skjert i koffert/bag foret i en vanlig kontroll?
Vis hele sitatet...
Det er større risiko for at pakken blir tatt, ja, men risikoen for at du blir straffet for det er omtrent ikke-eksisterende. Det er det som gjør post til den beste metoden, pluss at du kan bruke en adresse som ikke tilhører deg. Det eneste du mister er egentlig pengene.

Når man smugler i person så er kjangsen for å bli tatt liten, men risikoen er veldig stor. Du kan ikke nekte for noe, og du vil bli dømt. Her mister du både pengene og friheten din, regner med friheten er verdt en del beslaglagte pakker?


Har du bestemt deg for å kjøre på så er jo faktisk LSD en av de stoffene som tar minst plass per dose.
Hvis du smugler ren LSD(knuste krystaller) så tar 10000 doser like mye plass som 1 -1.5gram speed. En så liten mengde kan man gjemme på veldig kreative måter, særlig når man ikke trenger å bekymre seg for at hundermarkerer på det. Bruker du hodet her så kan du redusere kjangsen for å bli tatt til ett såpass lavt nivå at det nesten er verdt å ta kjangsen.

Hvis det er snakk om væske eller blottere så mangedobles risikoen med engang. Hvilken av delene ønsker du å innføre og i hvilke mengder?

Anbefaler deg selvsagt til å ikke gjøre dette. Ingen bør bryte loven.