Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1647
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har kjøpt to brett nobligan for å få mer likegyldighet, den stinne opiatfølelsen, og ikke få relapse og gå tilbake til en manipulerende toxic dame og for å tvinge meg selv av kokainkjøret jeg har vert på (kombinerer ALDRI opiter og stimulanter).

Tok heroin en gang for samme formål (hu frøkna) og men syns det var for skittent/ekkelt med nål.

Har brukt oxy, tramadol/nobligan osv mye før, men nå har jeg 0 i toleranse for «opioider».

Men mener vi tok paracet for å forsterke denne effekten, pleide også røyke en joint oppå, jævlig deilig, lå bare å så serier og smilte. Gleder meg. Noen som er flink på medikamentet som kan gi en
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Par tips for å få mest ut av det?**
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gikk i rehab etter et samlivsbrudd for å få kontroll på rusproblematikken som jeg så som årsaken til at det gikk til helvete (og det var det, uten tvil) men det viktigste jeg lærte der var faktisk å sette pris på meg selv, respektere meg selv og jeg lærte meg evnen til å frigjøre meg fra skam og skyld og en ekstremt dyp kjærlighetssorg. Vi var sammen i et tosiftret antall år. Det har gått ett år nå og jeg tenker fortsatt på henne nesten daglig, men uten at jeg blir lei meg. Det føles mer ut som en daglig filosofering, ikke noe negativitet knyttet til det i det hele tatt. Det er jo stunder der jeg savner det litt, men etterhvert så går kjærlighetssorgen over til en kraftig åpenbarelse om hvor skadelig det faktisk var. Dette var også et veldig toxic forhold bygget på traumer og tap av nære relasjoner. Vi har ikke kontakt i det hele tatt.

Etter en relapse på en uke bare på hasj, så kom hele meg og den driten svingende tilbake som en slegge og jeg satte et skudd metadon for første gang i mitt liv og tok amfetamin (???) Det er et par dager siden nå og jeg klarte å samle kreftende til å kaste alt. I løpet av en halvannen uke var jeg stocka på benzo, hasj, pot, metadon og speed. Og jeg har klart å få meg jobb og alt og har et stabilt liv nå. Har heldigvis greid å fly under radaren med det og ble skremt av hele opplevelsen.

Poenget er at rus kommer til sist og slutt å fucke det til hvis du demper slik smerte. Du må bare gå gjennom det. Vær en ekte emosjonell masokist og bare la det skje. Ligg i fosterstilling og gråt om du må, men føl på det helt til det går over. Jeg vet folk her hater råd, men du får det uansett. Å unngå vonde følelser er slik de stocker opp. År etter år etter år. Og en dag må du betale regningen. Da er du ganske fucked og det tar mange år før du henter deg inn igjen om noen gang.

TLDR

Ta deg sammen og gråt deg gjennom, begynn å bol å kom i form eller noe heller, gå i rehab og tenk at nå skal du prøve å nå alle drømmene dine før du gir opp. Av alle dårlige coping mechanisms så velger du den desidert verste.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei takk for svar, ja det er sant men alt gikk som jeg ville til jeg tok ett trekk hesh. Har coket 13 siste dagene også og stoppet, tok 2 stk nobligan og knuste og hev innpå i 17 tiden (1stk) og kl 20, så smalt det i 23-00 tiden og ble skikkelig opiat-blazed.. tok paracet også. Det var som heroin.. bare med 2 jævla nobligan, hvordan er det mulig? Kan d være relevant til cokebruken?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Knuste nobliganen og droppet med rizzla om det har noe å si
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Knuste nobliganen og droppet med rizzla om det har noe å si
Vis hele sitatet...
Hei jeg pleier egentlig bare å tygge mine nobliganer. Men er det bedre å gjøre det på andre måter? Synes ikke jeg oppnår så mye rus som jeg ønsker. Er snakk om 100 mg depot.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei jeg pleier egentlig bare å tygge mine nobliganer. Men er det bedre å gjøre det på andre måter? Synes ikke jeg oppnår så mye rus som jeg ønsker. Er snakk om 100 mg depot.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker nobligan etter behov dvs når rygg smertene er veldig store etter en arbeids ulykke.
Jeg svelger den hel men har aldri tenkt over at man kan få større effekt hvis man tygger den eller tar paracet i tillegg.
Høres rart ut for meg om det er forskjell om man tygger eller svelger hele?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TLDR

Ta deg sammen og gråt deg gjennom, begynn å bol å kom i form eller noe heller, gå i rehab og tenk at nå skal du prøve å nå alle drømmene dine før du gir opp. Av alle dårlige coping mechanisms så velger du den desidert verste.
Vis hele sitatet...
Og jeg må bare berømme deg for å skrive et av tidenes mest latterlige innlegg. I det ene øyeblikket så er rus det dummeste, men så sier du at personen skal begynne å bole. Ja det er hvertfall sunt for skallen. Assa særriøst ass, skru hodet ditt ordentlig fast a
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Og jeg må bare berømme deg for å skrive et av tidenes mest latterlige innlegg. I det ene øyeblikket så er rus det dummeste, men så sier du at personen skal begynne å bole. Ja det er hvertfall sunt for skallen. Assa særriøst ass, skru hodet ditt ordentlig fast a
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er pottetett her, men jeg føler meg ganske sikker på at når han prater om å "stocke" så snakker han om hvordan følelser akkumuleres over tid hvis de ikke bearbeides, og dermed kommer rett tilbake i trynet på en.