Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1393
Hei freaks. Så når jeg røyker hasj med vennene mine så blir jeg ikke like høye som de men røyker mer en de. Har røyka en del i noen mnd nå. Kan det være toleransen?
Påtide å ta seg en t pause
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er kvaliten bra?kan hjelpe å skifte røyke utsyr som røyke pipe istedn for joint feks eller omvendt
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er kvaliten bra?kan hjelpe å skifte røyke utsyr som røyke pipe istedn for joint feks eller omvendt
Vis hele sitatet...
Har ganske bra kvalitet. Vennene mine blir jo drit skækk mens jeg bare kjenner det litt
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Har ganske bra kvalitet. Vennene mine blir jo drit skækk mens jeg bare kjenner det litt
Vis hele sitatet...
Det handler ikke bare om hvor mye du røyker der og da, men også om hvor mye du røyker ellers. Det er dette toleranse går ut på.
Det er klart at du ikke blir like fjern av for eksempel 0.1g som det noen sporadiske røyker gjør. Du blir sikkert ikke like fjern om du røyker dobbelt så mye som dem heller.

Jeg skulle ønske jeg hadde dine problemer Gafajbigboi. Alt dette her med å ikke bli like fjern som venna dine, til å bruke te som erstatning for tobakk siden du ikke er gammal nok til å kjøpe sigg enda.
Det må være fantastisk å leve når problemene dine er på det nivået du beskriver her inne. Misunner deg.
Anonym bruker
"Viss Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du bare røyker J gå over til pipe ell bong
New generation
colakork's Avatar
Det mest fornuftige her hadde vært å ta en god pause. En såkalt "T-Break"

1mnd pause, også kan du røyke igjen med vennene dine og bli like skækkfackd som dem.

Ikke røyk alene, spar highen til du henger med venner.

Hjernen din har bare så mye bobmarley good feeling å gi deg, så går den tom! Lar du hjernen lades opp imellom hver gang du blir fjern, si 2 dager, så blir du like skækkfackd hveeer gang..
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
1-3mnd pause, enkelt og greit! "The more the merrier" tror jeg det er et ordtak går som kanskje passer litt til løsningen mtp. ønsket virkning etter sagt pause.
De andre har svart greit om toleranse så jeg ønsker å skyte inn at hvis du spiser edibles så omdannes thcn til ett annet thc stoff enn den du får ved røyking.

Og denne varer lengre og slår hardere og har ingenting med toleranse på røyking og gjøre.

Prøvd vaping ?
Sitat av Jerna Vis innlegg
De andre har svart greit om toleranse så jeg ønsker å skyte inn at hvis du spiser edibles så omdannes thcn til ett annet thc stoff enn den du får ved røyking.

Og denne varer lengre og slår hardere og har ingenting med toleranse på røyking og gjøre.

Prøvd vaping ?
Vis hele sitatet...
Men røyking og edibles har krysstoleranse? Det er iallfall min erfaring.
Sitat av Jerna Vis innlegg
De andre har svart greit om toleranse så jeg ønsker å skyte inn at hvis du spiser edibles så omdannes thcn til ett annet thc stoff enn den du får ved røyking.

Og denne varer lengre og slår hardere og har ingenting med toleranse på røyking og gjøre.

Prøvd vaping ?
Vis hele sitatet...
Der tar du feil. Hvorfor skulle det utgjøre noen forskjell på toleransen hvis du spiser det i stede for og røyke? Klart det smeller mer ved spising men det handler jo ikke om toleranse. Hvilke stoff blir det omdannet til btw?..
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Der tar du feil. Hvorfor skulle det utgjøre noen forskjell på toleransen hvis du spiser det i stede for og røyke? Klart det smeller mer ved spising men det handler jo ikke om toleranse. Hvilke stoff blir det omdannet til btw?..
Vis hele sitatet...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/11-Hydroxy-THC

Quote fra Wikipedia: "11-Hydroxy-Δ9-tetrahydrocannabinol (11-OH-Δ9-THC,

alternatively numbered as 7-OH-Δ1-THC),

usually referred to as 11-hydroxy-THC"

Så 11-hydroxy-THC, mener jeg

Ser forresten ut som samme stoffet er mulig å oppnå inntalelse av ved røyking, vaping etc.
Sist endret av Mr.Septik; 9. mai 2023 kl. 22:14.
Toleranse, ikke nok hasj i mekket og eller dårlig fordelt kan jo ha litt å si.
Har en kompis som ruller de tynneste spliffsa jeg noen gang har sett, blir sjeldent fjern på de men han storkoser seg.
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Der tar du feil. Hvorfor skulle det utgjøre noen forskjell på toleransen hvis du spiser det i stede for og røyke? Klart det smeller mer ved spising men det handler jo ikke om toleranse. Hvilke stoff blir det omdannet til btw?..
Vis hele sitatet...
Hei! Har ingen kilder å vise til men noen amerikanere jeg snakket med tidligere som var ganske heavy på dette med edibles sa noe om det.

Jeg har ikke klart å finne kilde på det så har ingenting å vise til.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
https://en.m.wikipedia.org/wiki/11-Hydroxy-THC

Quote fra Wikipedia: "11-Hydroxy-Δ9-tetrahydrocannabinol (11-OH-Δ9-THC,

alternatively numbered as 7-OH-Δ1-THC),

usually referred to as 11-hydroxy-THC"

Så 11-hydroxy-THC, mener jeg

Ser forresten ut som samme stoffet er mulig å oppnå inntalelse av ved røyking, vaping etc.
Vis hele sitatet...
[quote]=Jerna;3827452]Hei! Har ingen kilder å vise til men noen amerikanere jeg snakket med tidligere som var ganske heavy på dette med edibles sa noe om det.

Jeg har ikke klart å finne kilde på det så har ingenting å vise til.[quote] ?

Leser du andre inlegg ?
[quote=Mr.Septik;3827456][quote]=Jerna;3827452]Hei! Har ingen kilder å vise til men noen amerikanere jeg snakket med tidligere som var ganske heavy på dette med edibles sa noe om det.

Jeg har ikke klart å finne kilde på det så har ingenting å vise til.
?

Leser du andre inlegg ?
Vis hele sitatet...
Ja jo men konklusjon i din post er at det er samme stoff om man vaper/røyker/spiser?
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
=Jerna;3827452]Hei! Har ingen kilder å vise til men noen amerikanere jeg snakket med tidligere som var ganske heavy på dette med edibles sa noe om det.

Jeg har ikke klart å finne kilde på det så har ingenting å vise til.

Ja jo men konklusjon i din post er at det er samme stoff om man vaper/røyker/spiser?
Vis hele sitatet...
Nei, nei! Kun deler av stoffet! Som regel vil det bli mest inntak av delta-9-Tetrahydrocannabinol(THC), men ved edibles er det stikk motsatt(?) Iallefall markant forskjell

11-hydroxy-THC mener jeg fortsatt er stoffet som blir diskutert/spurt om i tråden, iallefall det jeg har utrykket meg om i de innleggene jeg har publisert, forsåvidt. Når du spiser edibles er dette det stoffet som kan bli 5(?) ganger så potent som THC og du hallusinerer som en tulling av.

Bedre formulert nå, Jerna?
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Nei, nei! Kun deler av stoffet! Som regel vil det bli mest inntak av delta-9-Tetrahydrocannabinol(THC), men ved edibles er det stikk motsatt(?) Iallefall markant forskjell

11-hydroxy-THC mener jeg fortsatt er stoffet som blir diskutert/spurt om i tråden, iallefall det jeg har utrykket meg om i de innleggene jeg har publisert, forsåvidt. Når du spiser edibles er dette det stoffet som kan bli 5(?) ganger så potent som THC og du hallusinerer som en tulling av.

Bedre formulert nå, Jerna?
Vis hele sitatet...

Ja nå snakker du i klartekst!

Han som la det frem til meg første gangen la det frem ganske ryddig. Men ja.


Edibles er veien
Sist endret av Jerna; 10. mai 2023 kl. 21:36.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Jerna Vis innlegg
Ja nå snakker du i klartekst!

Han som la det frem til meg første gangen la det frem ganske ryddig. Men ja.


Edibles er veien
Vis hele sitatet...
Pass for det!

Neida! Digger edibles, men foretrekker vape via bong for å være helt ærlig.

Varte over 48 timer hos meg en gang jeg spiste for mye fordelt over en dag.. hehe, sykt å våkne like fjern son når du passer ut!

Men søk litt rundt på 11-hydroxy-THC, så finner du kildene dine
Sist endret av Mr.Septik; 10. mai 2023 kl. 21:42.