Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 868
Hvorfor så vanskelig å ordne ekte bikkjebein i forhold til ksalol??
Sist endret av Snow33dxan; 23. april 2023 kl. 17:24.
Ettersom du skriver xanOR så går jeg ut i fra at det er norske bikkjebein du vil ha? Er naturligvis ikke så lett å få tak i dem da det er en veldig strengt regulert reseptvare
Du spør hvorfor det er vanskeligere å ordne noe som noen få tusen nordmenn får på resept, kontra en pille det selges millioner av i året på svartemarkedet her i landet.

Svaret er så klart at mengden ekte bikkjebein er såpass liten(en dråpe i havet i forhold til ksalol) at de som får det bruker det selv, eller selger/bytter det bort til bekjente.
Som regel så kan du få ett helt brett med ksalol for samme prisen som folk vil ha for noen få 2mg’ere, da ser jeg ikke helt poenget altså. Alprazolam er alprazolam, om du mener ksalol er underdosert så kan du prøve å ta en ekstra pille så er problemet løst.
Fordi man må utredes av et profesjonelt helsevesen, ha en diagnose som virkelig gjør at dine angst- og panikklidelser går ut over livet ditt til en viss grad og være i behandling for å få Xanor på resept.

Ksalol er en generisk knock-off av alprazolam og er illegalt - dermed mye av det.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det samme greiene i ksasol som i ekte xanor? Tenker da på påvisningstid på urinorøve om den er like lang/kort
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det samme greiene i ksasol som i ekte xanor? Tenker da på påvisningstid på urinorøve om den er like lang/kort
Vis hele sitatet...
Ja begge inneholder Alprolazam, tok meg to sekunder å google..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det samme greiene i ksasol som i ekte xanor? Tenker da på påvisningstid på urinorøve om den er like lang/kort
Vis hele sitatet...
I utgangspunktet ja, men vet jo aldri styrkegraden i ksalolen da. Det er bevist flere ganger at virkestoffet kan variere fra pille til pille og brett til brett.