Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 439
Anonym bruker
"Analog Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet at ved gjentatt inntak av f.eks. Sobril så vil tiden det tar før det ikke kan spores i urinen forlenges, men lurer på om noen vet hvis man tok én enkeltdose Sobril og neste dag en annen benzo som f.eks. Xanor at siden begge er benzo at det vil være det samme som om man tok en pille av samme virkestoff eller at to forskjellige virkestoff ikke vil forlenge sporingstiden?
Noen med erfaringer eller kunnskap om dette?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 forskjellige virkestoffer, 2 forskjellige sporingstider.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Kunne jo tenkes i teorien at nedbrytning i samme "system" påvirket hverandre, men jeg har ikke noe konkret forslag. Ideen er kun basert en løs tanke om at dette er tilfellet for paracetamol og alkohol, som begge brytes ned i lever?
Sist endret av meaculpaUIO; 13. april 2023 kl. 21:37.
Anonym bruker
"Analog Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar begge to. For meg virker det mest logisk at alprazolam vil metaboliseres og utskilles på sin egen tid, og samme med oxazepam. Upåvirket av hverandre. Ble bare usikker da begge er benzodiazepiner.