Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 478
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hey. Har noen stesolid 10mg og noen flere stykk nobligan retard 100mg, pleier knuse disse helt til pulver og droppe, men får en slags merkelig rus? Er det best å ta nobligan på morningen evt siden det kan lage søvnproblemer? Tenkte kanskje droppe 200mg knust nobligan. Har brukt opioider i 1-2 uker av og på, så skulle vel ikke dø av det. Hva tenker dere?
200mg nobligan bør gå greit ja (ikke med amfen). Av det du har lista opp hadde jeg tatt litt amf, 20mg stesolid så fort euforien avtar, røyke fra start til slutt. Det blir en høydare når benzoen skal spises, chill kombo.
Sist endret av itschaaaboyyy; 22. mars 2023 kl. 13:34.
Høres chill ut de kombinasjonene der. Hva tenker du å gjøre mens du chiller? Se på TV?

Hypotetisk ville jeg starta med amfetaminen og unnagjort alle dagens gjøremål + rydda huset. Etter det hadde det vært digg med en røykings, også ville jeg ventet med stesoliden til ettermiddagen/kvelden.

Nobligan retard er vel depot, så bare det forhindrer vel litt misbrukspotensial.
Sist endret av Superspurv; 22. mars 2023 kl. 13:38.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Høres chill ut de kombinasjonene der. Hva tenker du å gjøre mens du chiller? Se på TV?

Hypotetisk ville jeg starta med amfetaminen og unnagjort alle dagens gjøremål + rydda huset. Etter det hadde det vært digg med en røykings, også ville jeg ventet med stesoliden til ettermiddagen/kvelden.

Nobligan retard er vel depot, så bare det forhindrer vel litt misbrukspotensial.
Vis hele sitatet...
Trodde alt ble utløst om man knuste den? Har tatt en J og en stesolid, chiller men kunne chilla mer hmm. Ligge i senga se på tv sove litt haha