Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1277
Hva skjer om man tar mdma flere ganger på rad i uken? Føler ikke at jeg får sånn syk nedtur men merker at jeg er mer trøtt.
Med mindre dette er små doser så kommer det mest sannsynlig til å bli veldig kjipt.
På et punkt vil du kræsje skikkelig, mulig du får noen ettervirkninger og, folk har snakka om "støt" eller "lyn" i hjernen som de får både og da etter mye mdma misbruk. De avtar i intensitet og hyppighet etterhvert men det tar tid.
Jeg hadde en periode etter å ha lest om forskningen på PTSD og traumer hvor jeg kjøpte inn 20g med MDMA som jeg begynte å bruke av daglig i 1-1 1/2 måned. Det jeg opplevde etter det der forsøket mitt var at jeg var veldig ustabil en periode etterpå, hvor jeg satt å gråt i bilen på vei til jobb om morgenen før det skiftet til skikkelig glede av noe så enkelt som en sang på radioen. Det ble mye opp og ned altså, men det var stort sett det jeg opplevde. Heldigvis hadde jo jeg en jobb som stod der å ventet på meg når jeg var ferdig å eksperimentere, så det hjalp meg nok mye med å finne balansen igjen. Og om noen skulle lure; nei, jeg opplevde ikke noen spesielt varig positiv effekt av dette eksperimentet mitt. Mulig dette ville vært bedre om mine traumer ikke var fortrengte, men i det hele så var det egentlig ganske så bortkastet.
Sitat av freakcj123 Vis innlegg
Hva skjer om man tar mdma flere ganger på rad i uken? Føler ikke at jeg får sånn syk nedtur men merker at jeg er mer trøtt.
Vis hele sitatet...
Du risikerer å ødelegge psyken din permanent hvis man misbruker MDMA som å feks ta det flere ganger i uka.

Uavhengig om du hører på oss eller ikke, vil du merke fort at effekten avtar ganske raskt jo oftere du bruker det.
Dont do it, vi som er født på 80tallet husker slutten av 90, starten av 2000, da gikk det mye knips i lenger perioder. Enkelte av oss bærer preg av det ennå
Merket ingenting annet enn after glow en periode jeg gjorde det, men så siste gang jeg tok (fra samme batchen) fikk jeg daglige migrener. Det utviklet seg videre til brain zaps og skjelvinger i hele kroppen. Hadde insomnia fordi jeg ikke fikk till å ligge stille, klarte ikke å konsentrere meg på noen ting osv. I månedesvis. Aldri igjen for min del ihvertfall.
Jeg må også få legge til at min psyke var såpass ødelagt i utgangspunktet at jeg sikkert ikke ville lagt merke til en evt varig forandring. Jeg har jo hørt det bli sagt at man f.eks kan få problemer med korttidshukommelsen ved høyt forbruk, men min var i utgangspunktet såpass redusert at det var lite å miste.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fin måte å ødelegge hjernen 4ever…
Jeg tok mdma krystaller eller xtc piller nesten hver eneste dag i 2 og 1/2 måned, Max 1-2 dager av før jeg kjørte på på nytt
Vell og merke at dette var typ i 2019

Ingen ting har blitt det samme etter det, får små støt og skjelvinger i armen og i hjernen, har ikke hatt noe form for glede av noen ting etter det

Ikke gjør det!
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ødelegger hodet å magien ve mdma,magien kommer aldri tilbake etter min mening
Bare og bytte navn til Fritert om noen måneder.
Da ødelegger du hjernens evne til naturlig dopamin og serotonin produksjon, stoffer som er helt essensielle for å ha det bra. Du vil bli deprimert, suicidal og enda mer rusavhengig fordi du føler livet suger uten rus som nå er det eneste som gir deg følelse av liv. Dont go that route!
Sitat av celtseus Vis innlegg
Da ødelegger du hjernens evne til naturlig dopamin og serotonin produksjon, stoffer som er helt essensielle for å ha det bra. Du vil bli deprimert, suicidal og enda mer rusavhengig fordi du føler livet suger uten rus som nå er det eneste som gir deg følelse av liv. Dont go that route!
Vis hele sitatet...

Godt man har Ayahuasca til å rydde opp 10-15år seinere, plutselig smiler livet litt igjen
Du får mer tolleranse og vil trenge mer og mer for å få det samme effekten, det blir litt bortkastet. og såklart helseskadelig å
Har jeg mistet magien?
Har turet et par ganger før, tok en god pause tenkte å prøve på nytt. Men fikk aldri noe good feeling, pushet det helt opp til 0,8g iløpet av en natt og lå der bare med muskel spasmer. Prøvde jakte noe jeg følte når jeg var 15, er nå 22. har ikke rørt det på noen måneder altså, men jeg føler jeg aldri kommer til å få den magien tilbake. Er det sant? Uansett om jeg venter 30 år liksom?
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Har jeg mistet magien?
Har turet et par ganger før, tok en god pause tenkte å prøve på nytt. Men fikk aldri noe good feeling, pushet det helt opp til 0,8g iløpet av en natt og lå der bare med muskel spasmer. Prøvde jakte noe jeg følte når jeg var 15, er nå 22. har ikke rørt det på noen måneder altså, men jeg føler jeg aldri kommer til å få den magien tilbake. Er det sant? Uansett om jeg venter 30 år liksom?
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt. men noe ganger så må du være naturlig glad for at mdma eller lignende skal kicke in. det var en gang jeg tokk og jeg følte absolutt ingeting pga det var litt rart vibe. men så kom noe og snakket med meg og plutselig kicked mdma fra 0 til 100, kanskje pga av at jeg fikk en god vibe.

når jeg drikker alkohol så vil jeg føle effekten av alkohol uansett hva. men på mdma så må jeg være på en måte litt glad eller har det bra fra før av.

jeg har prøvd å sniffe xtc piller og det føltes lite, men da jeg drakk litt alkohol(ikke mye) og begynner å skjenne alkohol effekten litt, så sniffer jeg det knuste pillen, så skjente jeg effekten kom fort.
Settingen er viktig når du tar mdma slik at du får brukt det trykket på en positiv måte, det blir bare jævla kunstig og ekkelt om du prøver å tvinge magien frem med flere redoseringer. Holder meg til 125mg og maks en redosering som regel, det er ingenting godt som kommer av høyere doser enn det.
Har vært oppe i 500mg-1g ved noen anledninger. Det fører bare til mye ubehag med maur i beina og sånne ting. Plutselig så sitter du å fører samtaler med deg selv også.. sprøtt.
Anonym bruker
"Tropisk Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil heller anbefale deg å ha en magisk kveld, og så en magisk kveld igjen et halvt år senere, enn å prøve å pushe over naturlige grenser.

Du taper penger, hjerne, tid, fremtidige muligheter for MDMA magi og helse på å misbruke det slik som du foreslår.