Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 617
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle bli innlagt for 2uker siden, fikk beskjed om at om jeg fikk medisinen jeg trengte om jeg klarte meg uken. Det ble vi enige om. Fikk ikke medisinen som akkutteamet skrev til vikarfastlegen min siden min vanlige lege er sykmeldt. Vikarlegen svarer ikke og får ikke den medisinen som ble sendt i krisebrevet. Har nå kriget meg igjennom 2 uker for den ene uken ble til 3uker. Skal inn neste uke. Blitt bedd av akutteamet av og kontakte legevakt om fastlegen ikke gjør det hun skal. Har nå gått i 2 dager uten medisiner for legen svarer ikke og legevakten skrev ikke ut medisiner plutselig, gir lite mening i og med at når jeg kom til dem for 2 uker skrev dem ut sovemedisin siden legen ikke gjorde det. Har bare litt sobril igjen som bare kiler på angsten og tankene så det hjelper ikke i det heletatt, fikk tapentadol som jeg har igjen etter en operasjon. Inntok 70mg aduvanz for adhd jeg har idag tidlig, og 2 15mg sobril i 5tiden, er det trygt og ta 1 tapentadol 50mg depot om jeg venter til sobrilen går ut litt. Tapentadolen gjorde meg veldig avslappet sist så føler dette er eneste utvei til jeg møter opp på legekontoret imorgen. Er dette trygt? Hilsen fortvilet, redd og oppgidd ung mann. Sorry for en tråd med masse rot og dårlig skrevet, men er veldig ute av meg og trenger og få vekk disse tankene
Ja, det vil være trygt.