Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 899
Hei

Jeg holder på med et nytt design til en side.
Jeg synes det mangler noe men vet ikke hva det er, så jeg lurer på hva dere synes?

siden


Den gamle siden
skjønner hva du mener... headeren var driitkul, men resten så litt tamt ut...
Hva med å legge ved korrekte linker?
1. slashene er feil vei
2. siden er tom
Prøv å få en bakgrunn på 'Velkommen' og 'Nytt på siden' tabellene, ser rimelig rotete ut uten. Du burde også fjerne de to svarte linjene i menyen, er ikke helt sikker på hva hensikten med de er. Prøv også å få en gradient overgang eller noe lingnende, da det ikke ser så gjennomført ut med hvitt 'malingssøl'

Æsj, times new roman, skift font asap.
Trådstarter
8 0
Nichotin jeg skrev at jeg holder på med et nytt design (det betyr at jeg ikke er ferdig) og slashene er ikke feil vei, de linkene i menyen er bare linker til sider jeg ikke har laget ennå (for jeg holder på)
Jeg mente at siden var tom, som i helt hvit, blank. Sikkert noe feil med koden din. Forøvrig er slashene i linken her i denne tråden feil vei. Jeg sjekket htmlkoden, og andre bekreftet det på irc.

Uansett, siden blir litt flat, kjedelig og usammenhengende. Det virker som om menyen og headeren er totalt uten sammenheng.
Sist endret av Nichotin; 28. juni 2004 kl. 04:02.
Hvilket nivå skal man egentlig vurdere slikt? Hva om vi hadde et "Web Newbie" forum på nFF, så man slipper sånt som dette?
Når jeg sammenligner den gamle mot den nye, så ser jeg ganske stor forbedring. Det skulle vell ikke så veldig mye til da
Nytter lite å svare i tråden, siden denne fyren nå nyter usertitle "Banned".
Heh, digg. Enig med StylePower, har blitt litt FOR MANGE newbie posts i design forumet i det siste, noen måte å unngå dette på admins?