Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 842
Hei,
Da har jeg vært i kontakt med en lege i Nederland og har ordnet en legetime hos fastlegen her i Norge neste uke.
Lurer litt på om dere har noen tips/anbefalinger på hvordan jeg bør ordlegge meg hos fastlegen her i Norge?
Har lest litt artikler på nett og dersom jeg sier at jeg bruker cannabis så står jeg i fare for å miste førerretten.
Er det slik at alle som ber om denne dokumentasjonen blir fratatt førerkortet eller finnes det fastleger som ikke melder dette videre til fylkeslegen?
Trenger at legen skriver ut dokumentasjon på ryggplagene jeg har og legeerklæring på norsk til tollvesen og politi på at jeg er under behandling.
Har forstått det slik at jeg kan be om en ukes resept uten dokumentasjon fra fastlege, men hadde vært greit å få en månedsresept.
Takk for svar.
Trenger legen din å vite hva du skal i nederland eller trenger du bare dokumentasjon på ryggplager?
Din norske lege trenger bare å vite at du trenger en attest på engelsk som beskriver dine plager..
Du kan si at du skal til lege i utlandet for vurdering /behandling og han vil ha en attest på engelsk..
Aldri nevn cannabis til norsk lege