Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1731
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går det Ann å rett å slett bli dum av mdma. 3. gangen jeg har tatt det og etter siste gang har jeg følt meg så jævlig dum. Husker veldig lite å har liksom 0 tanker.
Noen andre som har følt det samme? Går det tilbake til normalen etterhvert?
Fuck Mr. Plod!
Så lenge du venter 3 mnd mellom hver gang
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det vil gå tilbake til normalen etterhvert, MDMA tømmer serotonin-reseptorene i hjernen din. Serotonin er det som gir deg lykkefølelse, så du kan føle deg trist, nedstemt og "dum" en tid etter MDMA. Har selv opplevd det samme etter en ukes bruk av MDMA. Tok minst 1 måned før jeg ble normal i hodet igjen. Skal aldri mer ta MDMA! Har hørt fra flere kilder at dette kan unngås til viss grad hvis du tar en antidepressiva (SSRI) dagen etter MDMA. Men IKKE ta MDMA og SSRI samtidig, det kan føre til Serotonergt-syndrom.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det vil gå tilbake til normalen etterhvert, MDMA tømmer serotonin-reseptorene i hjernen din. Serotonin er det som gir deg lykkefølelse, så du kan føle deg trist, nedstemt og "dum" en tid etter MDMA. Har selv opplevd det samme etter en ukes bruk av MDMA. Tok minst 1 måned før jeg ble normal i hodet igjen. Skal aldri mer ta MDMA! Har hørt fra flere kilder at dette kan unngås til viss grad hvis du tar en antidepressiva (SSRI) dagen etter MDMA. Men IKKE ta MDMA og SSRI samtidig, det kan føre til Serotonergt-syndrom.
Vis hele sitatet...

Brukte du mdma hver dag i en uke?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Så lenge du venter 3 mnd mellom hver gang
Vis hele sitatet...
Har pleid å bare vente 1mnd imellom
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, det vil gå tilbake til normalen etterhvert, MDMA tømmer serotonin-reseptorene i hjernen din. Serotonin er det som gir deg lykkefølelse, så du kan føle deg trist, nedstemt og "dum" en tid etter MDMA. Har selv opplevd det samme etter en ukes bruk av MDMA. Tok minst 1 måned før jeg ble normal i hodet igjen. Skal aldri mer ta MDMA! Har hørt fra flere kilder at dette kan unngås til viss grad hvis du tar en antidepressiva (SSRI) dagen etter MDMA. Men IKKE ta MDMA og SSRI samtidig, det kan føre til Serotonergt-syndrom.
Vis hele sitatet...
Tåler ikke ssri så det er nok ikke noe valg for meg. Men har pleid å venta 1 mnd imellom
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overdreven bruk av MDMA er alvorlig. Tar du oftere annenhver måned leker du med ilden. Hvor store doser tar du? Tar du mer enn 0.2-0.25mg på en kveld så tar du for mye.

Ta deg en lang pause før du tar MDMA igjen og. Minst 3 måneder.

https://rollsafe.org/
New generation
colakork's Avatar
Hvis du bæder dagen derpå så har du overgjort det. Lær av det. Lytt til kroppen din.

Tilpass deg etter hva kroppen forteller deg. Ikke etter hva internett sier
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av dinegenfiselukt Vis innlegg
Brukte du mdma hver dag i en uke?
Vis hele sitatet...
Jepp. Tok cirka ett halvt gram hver dag. Det var ikke så lurt...Dette er vel omtrent ett år siden, vet fortsatt ikke om jeg har kommet meg 100%. Noe har definitivt skjedd i hodet mitt. Det kan også skyldes andre ting, men jeg mistenker at MDMA'en spiller en rolle her. Det tok ihvertfall minst 1 måned før depresjonen og nedstemtheten ble mindre. Det er ikke borte, men det er mye bedre.
Hei! Jeg ser at folk lenker til utenlandske eller engelskspråklige nettsider for skaderedukjson, og det er bra! Men her er en vennlig påminnelse om at det finnes fantastiske norske nettsider med god og oppdatert informasjon!

https://rusopplysningen.no/
https://tryggtripp.no

Disse nettsidene gir deg god, trygg og oppdatert informasjon om alt fra A-Å egentlig.
Sist endret av TrippyPippi; 16. april 2022 kl. 02:37. Grunn: Skriveleif
Ja anbefaler deg trå forsiktig med hvor mye og hvor ofte du tar mdma, var helt rar i hodet i flere månder etter molly tur. La ikke merke til hvor annerledes personligheten min var pågrunn av molly før jeg la det på hyll. Vis du verdisetter hvem du er som person så burde du ta gode pauser i mellom
Sist endret av sunnny01; 16. april 2022 kl. 15:55.