Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 831
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Her har dere enda en liten skatesnutt.
Denne gangen med musikk og null effekter, woho :P

sangen er: The gone jackals - Legacy

Edit: hoho, her er linken: http://home.no.net/dodecha/skatestuff1.wmv holdt på å glemme den
pg linken er ikke tilstede i det hele tatt...
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Dere kan jo skate
Kul film, Er det du som skater? isåfall så er du dyktig
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Kompis som skater, jeg er kameramann.
Jeg er ikke så clean som han er så jeg har ikke så mye å vise av meg selv på film, men det blir vel noe av meg i skatefilmen vi holder på å lage.

Tusen takk for tilbakemeldingene!
Så fin ut den filmen der.

Kanskje det hadde blitt bedre med noen flere skatere, og litt mere variasjon.

Skulle likt å sett den i litt bedre kvalitet også.

bra!
Eyh! City Syd!

Kul film. Burde kanskje krydre den med litt flere slowmotion-scener og litt slik. Så du hadde puttet i noen, men ble litt tamme kameravinkler i lengden.

Ellers bra.
Bra! Grei kamerateknikk, ikkeno å si på redigering, men blir litt lei av å se bare bs og fs-flip Musikken er jo bare best da, The Gone Jackals råkker rumpa!

Se på Nico sine filmer forresten, han har laga sinnsykt mange..
Og en ting som er nevnt før i andre homemade prosjekter. Fjern for guds skyld lyd opptakene der du hører noen si "woohoo" osv. Det er bare harry å høre på. Greit nok med rullende hjul lyden, men fjern områdene der jublingen er.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
1. Jeg kan sifra når vi har ferdig hele filmen og da kan jeg legge den ut i finfin kvalitet.

2. Vet noen av kameravinklene er litt crappy, ikke jeg som filmer hele tiden, og kompiser har en tendens til å vite null og niks om kamerabruk, selv har jeg gått media som studierettnings fag så jeg har _litt_ innsikt.

3. Jublinga er da grei nok den så lenge det ikke jubles på hvert jævla triks, de fleste skatefilmer har litt jubling her og der, men dog helst på et sinnsykt triks/vanskelig gap ellns.. lyden er også jævlig lav, så skjønner ikke at det skal plage noen.

4. Vet det er litt dårlig variasjon der. Alt det der ble filma i går på ikke så veldig lang tid, hele filmen blir endel mer variasjon i.

5. ja, det er ved city syd, skater der søndager når det er helt tomt, ellers om kveldene når det er stengt. (toys r us var kult å skate i før bygningen ble ferdig, deilig betonggulv, har filma litt fra det også)

sorry for evt skrivefeil, skrev i dette i full hastighet..
Dette her var nice Nydelig skating av han ene der ja
Men jeg syntes også at den jublinga på det ene trikset der var litt dumt, hørtes litt fake ut lissom..

Men ellers utrolig fet film.
Dere må prøve å få med noen råe triks, vist dere tørr lissom :P Som et par store gaps med en fin lang drad kickflip over lissom.
Hadde vært nice å se på.