Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 989
er det noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å uttsette vidiogard oppdateringen på en sagem tuner.På nokia kan du jo slå av oppdateringer... kan det gjøres noe lingnende?? fant ingenting på menyen... eller kan man si nei til oppdateringene i det uendelige?(iværtfall til de går over til vidiogard å noen har funnet en løsning på det ..)
jeg tror du faktisk kan si nei i det uendelige...

En kompis av meg har gjort det ganske lenge
Du kan svare nei til oppdateringen den peser om til du blir grønn..

Jeg har gjort det leenge nå..hehe
Trådstarter
41 0
Men. nå har det f**n meg begynt med noe nytt,nå blir skjermen blå også står det at jeg må laste ned den nye oppdateringa.
ved å slå av med fjernkontrollen.

Noen som har blitt kvitt dette? Hva slags filer er best til sagem tunere (via)?
Opprinnelig postet av frkkjaer
Men. nå har det f**n meg begynt med noe nytt,nå blir skjermen blå også står det at jeg må laste ned den nye oppdateringa.
ved å slå av med fjernkontrollen.

Noen som har blitt kvitt dette? Hva slags filer er best til sagem tunere (via)?
Vis hele sitatet...
Trykk EXIT (ikke noen andre knapper)på fjernkontr.
Still så menyen over på engelsk,og problemet er løst inntil videre.
Viasat sier selv at de slukker ned for viaaccs*** 27/7-04.
Trådstarter
41 0
takk takk det funka fint !et annet tips er vist også å slå av tuneren med fjernkontrollen For å så å slå på tuneren med on på tuneren.Det også fungerer, helt til du drar ut kontakten!

Angående samsung tunere, er det filer som tilbake stiller den nye soften?? Har en som er "ødelagt"... tips...
Trådstarter
41 0
der skreiv jeg feil!! Mente sagem tunere er det mulig å stille sofware til bake på sagem tunere????
[quote]Opprinnelig postet av frkkjaer
[b]Men. nå har det f**n meg begynt med noe nytt,nå blir skjermen blå også står det at jeg må laste ned den nye oppdateringa.
ved å slå av med fjernkontrollen.

Noen som har blitt kvitt dette?
SAGEM:
Du blir kvitt det på følgende måte:Trykk EXIT på fjernkontrollen.Gå så inn i menyen,og still om språket til engelsk.
Den blå menyen vil da ikke komme tilbake.Dette er ENESTE måten og redde tuneren før den oppdaterer seg.
MEN..............om du har trykket på andre knapper(back/av-på ell.lign)er du nok fortapt-tuneren har da startet med aut.oppdatering.
Det er mulig å hente ned gammel soft fra nettet,men det krever en god del interesse og kjennskap til tunere.....