Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1187
Har gått på morfin daglig i 7år 10mg*2,de første åran merka jeg ikke noe serlig av det men siste året får jeg sinnsyk diare å magekramper hver eneste gong jeg tar det,lurer på om noen har noen triks for å ikke oppleve det,alle andre bivirkninger er holbare men ikke dette å må gå på d pga høye smerter,røyker cannbis itilegg
Anonym bruker
"Orange Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som at du tar det altfor tett oppimot abstinens
Tar det hver 10ende time like før abstinenser det,visste ikke at det had noe å si takk for svar
Anonym bruker
"Orange Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Symptomene du beskriver er veldig typisk abstinens. Vil anbefale deg ( om det går an å si) å ta det litt hyppigere...
Anonym bruker
"Tykk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rognkjeksa Vis innlegg
Har gått på morfin daglig i 7år 10mg*2,de første åran merka jeg ikke noe serlig av det men siste året får jeg sinnsyk diare å magekramper hver eneste gong jeg tar det,lurer på om noen har noen triks for å ikke oppleve det,alle andre bivirkninger er holbare men ikke dette å må gå på d pga høye smerter,røyker cannbis itilegg
Vis hele sitatet...
Mye morfin på markedet eller? Merket det selv i dag. Lol.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg for der lovlig så om det er mye på markedet aner jeg ikke
Skulle ikke vær anonym over:/
Diare kan stemme over ens med abstinens sympyom. Men magekramper, det hørtes litt rart ut.
Har du snakket med lege om det? Er det det samme om du tar det på tom mage eller etter du har spist?
Arex:har dm så sikkert d som står for hovesak av krampene,er samme om je tar de på tom mage er sånn samme koss formen er når jeg tar dæm men ikke prøvd å ta dæm hyppigere en 10t for va hekta før så vill ikke bli så hekta ijen,men må vell teste 3gong om dagen i en 3dager da å se om det bedre seg å ta uten abstinenser
Sist endret av Rognkjeksa; 25. januar 2022 kl. 08:05.