Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 825
Hvilket program er dette Ser stillig ut og har lyst til å sjekke det ut (Se bilde)..sikkert dritavansert men samma faen... Men men håper noen vet det. Trenger jo teleskop får å se den lille teksten der...
One of the good guys
2rs1's Avatar
3d studio max.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Som det står i tittelbaren go som Maddy sier; 3d Studio Max 4. Et velkjent og velbrukt 3dmodellerings og animasjonsprogram. Brukes ofte i filmsammenhenger til å lage spesialeffekter og lignende. Ofte når du ser datagrafikk så er det laget av 3d Studio Max eller Maja - som også er et lingnende program.

Dyrt og har MYE lesestoff å gå igjennom om du vil bli god. Finnes også skoler som tar for seg dette.
"3D Studio Max 4" for å være korrekt.
står jo 3ds max 4 oppi der
Siste versjon er vel 3D Studio Max 6, om jeg ikke tar helt feil? Finnes masse tutorials på internett, men beste er nok å kjøpe seg en bok som går igjennom fra scratch.
Husk... "Du har aldri nok cpu kraft for 3dStudioMax"

Forresten, "radioslave" er det nicket et resultat av at du har hørt for mye på audioslave eller fordi du hører for mye på radioen?
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av NoRemorse
Husk... "Du har aldri nok cpu kraft for 3dStudioMax"

Forresten, "radioslave" er det nicket et resultat av at du har hørt for mye på audioslave eller fordi du hører for mye på radioen?
Vis hele sitatet...
Det har vel noe med at det ligner mitt eget navn: Radoslaw/ RadioSlave. og JA jeg hører en god del på radio, men audioslave er ikke min type "Style music" så han kommer det ikke av
Utrolig offtopic : "Radoslaw", er du russisk eller noe sånt? Hehe, velkommen til forumet og alt det der
Discotroopin'
RadioSlave's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av NoRemorse
Utrolig offtopic : "Radoslaw", er du russisk eller noe sånt? Hehe, velkommen til forumet og alt det der
Vis hele sitatet...
Hehe man skulle nesten tro det,men er PURE polakk oppvokst her i norge.. du ville ikke ha merket forkjell mellom en nordmann og meg
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
umh.. er det ikke nå Crewet burde stenge topicen?