Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3510
2 år siden jeg hadde en fullt utløst psykose på amfetamin. Og 1.5år siden jeg hadde en litt rar oppfatning av verden, men var ikke noe psykotisk.

Så er det trygt å ta amfetamin igjen?

Var methylfediath jeg tok for 1.5 år siden, overdoserte noe jævlig da, 300mg.
Sist endret av BenzoKnekk; 18. november 2021 kl. 03:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei?

En slik episode er nettop hjernens måte å si fra på at nok er nok. Strekken er ikke bare dradd den har ryki.

Håper du i e fremtiden lytter til kroppen og handler ut i fra hva den sier. Såklart det er fristende og godt å ruse seg, men til hvilken pris?
Anbefaler aldri noen å ta noen ting.

Skal du allikevel bruke pepper så er det viktigere å passe på at du ikke går mange døgn i strekk en mengden.
Det er med andre ord bivirkningen av amfetamin som typisk gjør at folk kan havne i psykoser.
Når man først har hatt rusutløst psykose er sjansen stor for å få det igjen selv med flere års pause. Det er en gamble med huet ditt som jeg ikke anbefaler..
Hvis du tenker å ta uansett så gi deg etter en liten dose og prøv deg forsiktig frem og merker du noe som helst til skygger, noia og psykosesymptomer så gi deg og ikke prøv mer. I værste fall kan du ødelegge hjernen for alltid.
"Alle" vil oppleve bivirkninger av speed.

Det gjør noe med hele kroppen fra topp til tå når du bruker den døgnet rundt på maks forbrenning.

Speed er noe du kan bruke i krig, det har vel blitt brukt i krig. Sterke saker som gir sterk effekt - det kan gjøre masse godt og like mye vondt, like fort!

For min del er speed rusen best når jeg treffer 24T+ våketimer.. Er da offisielt i en annen boble som jeg ikke kan komme meg ut av før jeg har hatt søvn og et døgn helt edru.

Men psykose, som i at du må passe på ut vinduet og ser etter folk i trærne? Eller?
Sitat av colakork Vis innlegg
"Alle" vil oppleve bivirkninger av speed.

Det gjør noe med hele kroppen fra topp til tå når du bruker den døgnet rundt på maks forbrenning.

Speed er noe du kan bruke i krig, det har vel blitt brukt i krig. Sterke saker som gir sterk effekt - det kan gjøre masse godt og like mye vondt, like fort!

For min del er speed rusen best når jeg treffer 24T+ våketimer.. Er da offisielt i en annen boble som jeg ikke kan komme meg ut av før jeg har hatt søvn og et døgn helt edru.

Men psykose, som i at du må passe på ut vinduet og ser etter folk i trærne? Eller?
Vis hele sitatet...
Psykose som jeg så bekjente, så edderkopper som snakket, så en demon jente ved siden av meg, og når jeg snudde meg var ingen der, men jeg kjente henne puste i nakken min.


Alle får vell så og si, hallusinasjoner etter mange dager våken? Det er årsaken, jag var så lenge våken, 2-3 dager, med utblandet dritt speed, er også ganske sikker på at det er meth.
Hvis du absolutt må gjøre det så må du passe på at du drikker nok væske, spiser nok mat og at du får deg søvn. Du kan også få psykose på grunn av abstinenser.

Så er det også greit å nevne at det kan være lurt å holde seg unna kaffe og nikotin. Ettersom at dette også er stimulanter, så kan det være at de forsterker hverandre og derfor også bivirkningene.
Sist endret av Jokke; 18. november 2021 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Normalt for min del også etter et døgn+

Sist speed bender så fikk jeg for meg at jeg kunne se bakteriene som krabbet rundt toalettskåla. Var helt overbevist om at jeg kunne se de mikroskopiske greiene. Og da er det jo "helt ekte" akkurat der og da men så våkner jeg etter benderen og bare wooh. Må klikke sånn igjen snart.

Forresten, sist coke bender så var jeg så utav det i det coken gikk ut av systemet at jeg trodde jeg skulle til å ha sex med et spøkelse som kom på nattbesøk. Kjente noe tungt som la seg over meg og pustet meg i ansiktet..

Er "helt" på ekte i det det skjer. Sykt kult
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Nei?

En slik episode er nettop hjernens måte å si fra på at nok er nok. Strekken er ikke bare dradd den har ryki.

Håper du i e fremtiden lytter til kroppen og handler ut i fra hva den sier. Såklart det er fristende og godt å ruse seg, men til hvilken pris?
Vis hele sitatet...
Tror hjernen mente "nok er nok, nå må du sove" når jeg hadde den psykosen.


Men i dag skal jeg teste igjen, er god speed, ikke sånn utblandet.

Sier hvordan det går i kveld!
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Så er det trygt å ta amfetamin igjen?
Vis hele sitatet...
Nei

Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Var methylfediath jeg tok for 1.5 år siden, overdoserte noe jævlig da, 300mg.
Vis hele sitatet...
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Det er årsaken, jag var så lenge våken, 2-3 dager, med utblandet dritt speed, er også ganske sikker på at det er meth.
Vis hele sitatet...
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Men i dag skal jeg teste igjen, er god speed, ikke sånn utblandet.
Vis hele sitatet...
Så du veit akkurat hva du får med 100% sikkerhet og 100% renhet? Full oversikt over om du tar metylfenidat, efedrin, amfetamin, metamfetamin eller dekstroamfetamin?

Hvordan kan folk være så naive?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nei







Så du veit akkurat hva du får med 100% sikkerhet og 100% renhet? Full oversikt over om du tar metylfenidat, efedrin, amfetamin, metamfetamin eller dekstroamfetamin?

Hvordan kan folk være så naive?
Vis hele sitatet...
Nei, vet ikke det. Men denne speeden har jeg solgt på, og folk sier den er konge. Lukter ingenting, grå/hvit pulver.

Men den jeg fikk psykose på, har jeg faktisk bilde av, så kan du fortelle meg om det er noe som ligner på psykosespeed. Vent skal jeg poste den.

URL=https://imma.gr/109501xa19bc][/url]

Kan også nevne, at når jeg tørket den ble det ikke pulver, ble brune og knall harde krystaller.
Sist endret av BenzoKnekk; 19. november 2021 kl. 12:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Nei, vet ikke det. Men denne speeden har jeg solgt på, og folk sier den er konge. Lukter ingenting, grå/hvit pulver.

Men den jeg fikk psykose på, har jeg faktisk bilde av, så kan du fortelle meg om det er noe som ligner på psykosespeed. Vent skal jeg poste den.

URL=https://imma.gr/109501xa19bc][/url]

Kan også nevne, at når jeg tørket den ble det ikke pulver, ble brune og knall harde krystaller.
Vis hele sitatet...
Brune og knallharde krystaller, er det sånn god speed skal se ut? Det går bra med det bildet, jeg kan ikke se om det er psykosespeed ut ifra bildet. Ikke du heller Det er en kjent sak at man spesielt ikke burde lefle med rusmidler man har psykose-historikk med.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Brune og knallharde krystaller, er det sånn god speed skal se ut? Det går bra med det bildet, jeg kan ikke se om det er psykosespeed ut ifra bildet. Ikke du heller Det er en kjent sak at man spesielt ikke burde lefle med rusmidler man har psykose-historikk med.
Vis hele sitatet...
Psykosespeeden som ble brune og knall harde krystaller når den tørket.
All speed et psykosespeed. Bare ikke ta speed, så sparer du deg for unødvendige psykoser.
Sitat av knert1 Vis innlegg
All speed et psykosespeed. Bare ikke ta speed, så sparer du deg for unødvendige psykoser.
Vis hele sitatet...
Joda, ALL speed er ikke psykose speed, men ALL speed kan utløse psykose ja, men enkelte typer kan utløse en psykose lettere og det er først og fremst det jeg mener er psykose speed. Jeg tviler på om at jeg hadde tatt normale doser og fått søvn hadde den psykosen ikke blitt utløst.

Og ut i fra det jeg vet, begynner hjernen og gi deg halusinasjoner når du har vært våken for lenge, enten du er på speed eller ikke. Er ikke sånn når jeg fikk psykosen det var med en gang jeg inntok, det var når jeg var 2-3 døgn våken. Kan også nevne jeg var deprimert når jeg brukte det, som igjen kan øke risikoen for psykose.


Alle får vell halusinasjoner når dem er 2-3 dager våken, det jeg jo en selvfølge, så på the inforgrafic show (tror jeg det jeter) der sa han at når man er 3 dager våken, kommer hjernen til å få deg til å drømme (mens du er våken) for å få deg til å sove igjen.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Joda, ALL speed er ikke psykose speed, men ALL speed kan utløse psykose ja, men enkelte typer kan utløse en psykose lettere og det er først og fremst det jeg mener er psykose speed. Jeg tviler på om at jeg hadde tatt normale doser og fått søvn hadde den psykosen ikke blitt utløst.

Og ut i fra det jeg vet, begynner hjernen og gi deg halusinasjoner når du har vært våken for lenge, enten du er på speed eller ikke. Er ikke sånn når jeg fikk psykosen det var med en gang jeg inntok, det var når jeg var 2-3 døgn våken. Kan også nevne jeg var deprimert når jeg brukte det, som igjen kan øke risikoen for psykose.


Alle får vell halusinasjoner når dem er 2-3 dager våken, det jeg jo en selvfølge, så på the inforgrafic show (tror jeg det jeter) der sa han at når man er 3 dager våken, kommer hjernen til å få deg til å drømme (mens du er våken) for å få deg til å sove igjen.
Vis hele sitatet...
Så ta normale doser og få deg søvn så skal vi se hvor lenge det varer. Om man ikke blir psykotisk så blir man i hvert fall ubrukelig til det meste og slitsom for alle rundt.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Så ta normale doser og få deg søvn så skal vi se hvor lenge det varer. Om man ikke blir psykotisk så blir man i hvert fall ubrukelig til det meste og slitsom for alle rundt.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte speed mye tidligere, var ikke litt ubrukelig, pratsom, studerte/jobbet, vasket, dusjet 2-3 ganger dagen (vet ikke hvorfor).

Men når jeg fikk psykose, var etter meg og min kjæreste hadde slått opp. Så mistenker det spiller en stor rolle.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Jeg brukte speed mye tidligere, var ikke litt ubrukelig, pratsom, studerte/jobbet, vasket, dusjet 2-3 ganger dagen (vet ikke hvorfor).

Men når jeg fikk psykose, var etter meg og min kjæreste hadde slått opp. Så mistenker det spiller en stor rolle.
Vis hele sitatet...
Det holder som regel å dusje 1-2 ganger om dagen. Poenget mitt er ikke at du blir instant narkis, men det går mye fortere nedover enn du merker selv. De fleste som bruker speed ser ikke problemet nei, du har rett i det.

Det får bli mitt siste ord her. Har ingen hensikt å forsøke å overbevise noen som allerede er overbevist
Sitat av knert1 Vis innlegg
Det holder som regel å dusje 1-2 ganger om dagen. Poenget mitt er ikke at du blir instant narkis, men det går mye fortere nedover enn du merker selv. De fleste som bruker speed ser ikke problemet nei, du har rett i det.

Det får bli mitt siste ord her. Har ingen hensikt å forsøke å overbevise noen som allerede er overbevist
Vis hele sitatet...
Tatt en linje nå, skal på fest 20:00. Føler meg bra, ingen rare tanker, ingen depersopnalisering.

Helvete så jævla lett kroppen er, veldig opphisset, selvsikker, får med meg alt.

Fyfaen så digg, speed har aldri vært sånn for meg.
Sist endret av BenzoKnekk; 19. november 2021 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe det kan være kos det ^^
Noe jeg kom på nå, min lege, hun vet godt om amfetamin psykosen, men alikevell tilbyde hun meg Ritalin og aduvanz en gang?

0.4g inntatt, +2pils og en liten ksalol. Føler meg FIN!

Har 2 ferdig rullet spliffer i lummen som jeg skal ha ikveld.

Ingen psykose symtomer, har antipsykotika i tilfelle noe går gæle.

Har nå inntatt 3mg rivotrio, og 2mh ksalol, 0.4 speed, masse alkogol.


Speeden har girot meg depperumert, tenker på livet generelt og får dumme tanker. E no prøver å sove, derfor rhv økte dosen venzo.

God natt.
Sist endret av BenzoKnekk; 19. november 2021 kl. 22:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du noen gang tenkt på alle de gode unnskyldingene du gir deg selv i denne posten for å ta amfetamin. Du burde slutte mann.
Får faen ikke sove. Har spist 50mg kvetiapin, 4mg rivotril, 3mg alprazolam.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du noen gang tenkt på alle de gode unnskyldingene du gir deg selv i denne posten for å ta amfetamin. Du burde slutte mann.
Vis hele sitatet...
Ja, jævla dritt stoff. Har hattt mange drømmer u det siste om amfetamin. Og det har utløst et sug.

Hater dette stoffet, siste gang. Øker tankene som satan som medfører tristhet.
Sist endret av BenzoKnekk; 20. november 2021 kl. 01:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det dårlig innspill å si bruk mer? :P
Bli riktig påtent å begynne å spille skytespill er ihvertfall det jeg pleier å gjøre, Black ops 3 zombies har jeg fått meg i max rank/prestige bare av å sitte å spille påtent på speed.

Du har jo så mye andre goder du sitter på mtp piller å pils så det var derfor jeg tenkte tanken. Å weed ser jeg nå hvis jeg skumleser gjennom igjen :P

Sjøl så kommer det litt an på om jeg vil røyke weed'en med en gang eller vente litt uten piller, men om jeg har litt liggende så blir det fort et lite trekk etter den andre før jeg aner :P

Også hender det jeg får for noia til å sette meg et nytt skudd så jeg sitter å venter, det skjer skjeldent da tror jeg, men det skjedde sist gang jeg var på perm å bare satt på en 2'er, med weed innabords, å når jeg nevner weed så er det mulig jeg hadde tatt meg noen trekk også, men med tanke på hvordan jeg husker formen så er det irrelevant tror jeg.
Sist endret av Speedfrik; 20. november 2021 kl. 01:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke mulig å gå på speed over så mange døgn uten å ubevisst duppe av/sove er min erfaring. Amfetamin i seg selv jukker heller ikke med psyken i særlig grad. Det stiller seg annerledes ved blandingsmisbruk, det kan gjøre speed direkte farlig. Cannabispsykoser bl.a trigges av amfetamin.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Joda, ALL speed er ikke psykose speed, men ALL speed kan utløse psykose ja, men enkelte typer kan utløse en psykose lettere og det er først og fremst det jeg mener er psykose speed.
Vis hele sitatet...
Er du komfortabel med å dele erfaringen din når du har gjort det? Er litt nysgjerrig på hvordan du vil reagere på det i og med at du har hatt psykose før.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke mulig å gå på speed over så mange døgn uten å ubevisst duppe av/sove er min erfaring. Amfetamin i seg selv jukker heller ikke med psyken i særlig grad. Det stiller seg annerledes ved blandingsmisbruk, det kan gjøre speed direkte farlig. Cannabispsykoser bl.a trigges av amfetamin.
Vis hele sitatet...
Jo, amfetamin jukker med psyken helt til den ser ut som en sveitser ost, det er denne tråden et bevis på.

Sitat av carttown Vis innlegg
Er det dårlig innspill å si bruk mer? :P
Bli riktig påtent å begynne å spille skytespill er ihvertfall det jeg pleier å gjøre, Black ops 3 zombies har jeg fått meg i max rank/prestige bare av å sitte å spille påtent på speed.

Du har jo så mye andre goder du sitter på mtp piller å pils så det var derfor jeg tenkte tanken. Å weed ser jeg nå hvis jeg skumleser gjennom igjen :P

Sjøl så kommer det litt an på om jeg vil røyke weed'en med en gang eller vente litt uten piller, men om jeg har litt liggende så blir det fort et lite trekk etter den andre før jeg aner :P
Vis hele sitatet...

Typisk tankegang for en speedfreaker; ta mer så vil du føle deg bedre. For det holder ikke med sveitserost, man må lage casu marzu av hele liket.

Sitat av carttown Vis innlegg
Også hender det jeg får for noia til å sette meg et nytt skudd så jeg sitter å venter, det skjer skjeldent da tror jeg, men det skjedde sist gang jeg var på perm å bare satt på en 2'er, med weed innabords, å når jeg nevner weed så er det mulig jeg hadde tatt meg noen trekk også, men med tanke på hvordan jeg husker formen så er det irrelevant tror jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg antar du hadde tatt noen trekk hvis 2eren var innabords?

Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Får faen ikke sove. Har spist 50mg kvetiapin, 4mg rivotril, 3mg alprazolam.



Ja, jævla dritt stoff. Har hatt mange drømmer u det siste om amfetamin. Og det har utløst et sug.

Hater dette stoffet, siste gang. Øker tankene som satan som medfører tristhet.
Vis hele sitatet...
Tar du speed med store forventninger om å sove? Du snakka jo om hvor bra og rein denne amfetaminen var?

Ja det er et drittstoff som du sier, men det burde vel ikke være nytt for deg? Øker tankene som fører til tristhet? Det er jo ikke værre enn at "what comes up must go down."

Siste gang ja, er i hvert fall flere som sier det enn som mener det og at du drømmer om det i lange tider etterpå burde være et varselstegn.

https://youtu.be/t3Ma1b8J3_s
Sist endret av knert1; 20. november 2021 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.