Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 757
Opplevde her i helgen å få en slags søt smak i munnen etter å ha snortet (KUN snortet) rundt 1,5g ila. 48t. Kun cola, ikke noe alkohol eller andre rusmidler... Aldri opplevd dette før, er det grunn til bekymring? 😁 Har ikke diabetes eller noe lignende sykdommer, men det var liksom som om spyttet var blandet ut med sukker. Var tilsynelatende topp, topp kvalitet på brusen, faktisk ganske bra etter norsk-standard å være.
Søtstoff brukt til å cutte kokainen. Manitol, druesukker eller lignende, tipper jeg.
Lvl 5 Taskenspiller
Som de over skriver, du har sniffet en mix av kokain og ettellerannet middel som smaker søtt. Har du vurdert å bruke et testkit?
Har sikkert rett karer ����Tilleggs info
- En hel 5stein, mye ✨ glitrer, bensin. Ikke testet, men har ikke gått igjennom mange led. Kan jeg si.
- Har en del erfaring ��
- Ikke fish scale, men har dessverre ikke testet denne selv.
- Ingen andre (to stk) opplevde dette. Gav meg da det ble søtt.
Sist endret av NorthernLights; 3 dager siden kl. 01:48.
Sitat av NorthernLights Vis innlegg
Har sikkert rett karer ����Tilleggs info
- En hel 5stein, mye ✨ glitrer, bensin. Ikke testet, men har ikke gått igjennom mange led. Kan jeg si.
- Har en del erfaring ��
- Ikke fish scale, men har dessverre ikke testet denne selv.
- Ingen andre (to stk) opplevde dette. Gav meg da det ble søtt.
Vis hele sitatet...
Jeg kan også lage en hel stein som glitrer og lukter bensin av kokain/søtningsmiddel.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rerocking er ekstremt normalt....
Skal ikke så mye til heller for å klare det.