Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 515
Jeg tenker på sånn marihuana essens. Nå bor jeg i et tett nabolag og har ikke nerver til å røyke så det dunster ut vinduene. Jeg har før i tiden eksperimentert med edibles jeg tidvis var fornøyd med. Basert på hva jeg har hørt er jeg nyskjerrig på å lage green dragon. Hvordan er effekten på dette kontra vanlig cannabis rørt ut i olje man deretter har i en kopp te?

Og er det noen som har noen gode oppskrifter hvor man ikke trenger å bruke så mye som de i Amerika viser på YouTube. B.eks maks 5 gram. I samme slengen undrer jeg meg på varigheten av dette?
Anonym bruker
"Mulig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Google har tusenvis av oppskrifter.
Effekten er lik som med edibles om man svelger det/bruker det i matlaging.
Er også mulig å dryppe noen dråper under tunga så det absorberes der og gir raskere effekt om det er konsentrert nok.

Lagd ice dragon ett par ganger med 5-10g weed som har fungert veldig bra.
Decarb weeden, putt den i ett glass med lokk.
Fyll på sprit til det akkurat flyter over weeden og shake glasset som en idiot ett par ganger daglig i en ukes tid.
Så er det bare å ta ut glasset, varme det i vannbad på svak varme og redusere mengden væske til ønsket mengde.